Doorgeefluik
Re: Doorgeefluik
Bij roltrap 25 op Rtd (15-16 neerwaarts) knippert zowel boven als onder het "richtingslampje", dus boven groen, onder rood. Dit is bij geen van de andere roltrappen het geval dus lijkt me daarom niet de bedoeling...
Re: Doorgeefluik
Op Hilversum Sportpark spoor 1 (richting Ut) in het wachthuisje ontbreekt bij het bankje een leuning. Er steken wel vier schroeven gevaarlijk uit.
En treinstel 2419 heeft bij deur 5 een zwart scherm. De rest functioneert normaal.
En treinstel 2419 heeft bij deur 5 een zwart scherm. De rest functioneert normaal.
Laatst gewijzigd door ODRAIL op zo 27 jan 2019, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Doorgeefluik
De 11720 is met 6 bakken deze ochtend aan de korte kant. Alle zitplaatsen zijn bezet en staplaatsen zowel op de balkons als in de coupé. Volgens de reisplanner was VIRM6 gepland (dat rijdt nu ook)
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Doorgeefluik
Van de wachtruimte op station Lochem ontbreekt al een flinke tijd (een maand sowieso al) één van de twee glazen deuren, waardoor het nu lekker fris waait binnen. Ik kan mij herinneren dat het de vorige keer ook al zo lang duurde, worden ze op maat gemaakt ofzo? Kapotte ruiten zijn altijd wel binnen twee weken gerepareerd.
Re: Doorgeefluik
Doorgegeven. :pos:
Nog wel een reminder: Er komen steeds vaker meldingen van een volle trein binnen zonder trajectvermelding. Graag het station van constatering en het baanvak waarop de te volle trein reed erbij, dat maakt het doorgeven een stuk makkelijker. En als ik dan toch bezig ben: Zoek even uit in de Reisplanner Xtra of de trein met gepland materieel rijdt of met ander dan wel te kort materieel. Is het laatste het geval? Dan heeft melden geen zin.
Nog wel een reminder: Er komen steeds vaker meldingen van een volle trein binnen zonder trajectvermelding. Graag het station van constatering en het baanvak waarop de te volle trein reed erbij, dat maakt het doorgeven een stuk makkelijker. En als ik dan toch bezig ben: Zoek even uit in de Reisplanner Xtra of de trein met gepland materieel rijdt of met ander dan wel te kort materieel. Is het laatste het geval? Dan heeft melden geen zin.
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
In de 11761 tussen Utrecht Centraal en Amersfoort zijn alle stoelen bezet en met staplaatsen op het balkon en in de coupés vertrokken. Gepland is VIRM6 en dat is ook ingezet.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Doorgeefluik
Vermoedelijk dezelfde trein als die je vanochtend hebt gemeld; dat had ICM-10 moeten zijn. De planner geeft het alleen niet aan wanneer er ander materieel in zit dan gepland, dus lijkt die VIRM gepland.
ProRail koppelt terug dat het een bewuste keuze is geweest die deur weg te halen en dat deze niet meer terugkomt.Rob357 schreef:Van de wachtruimte op station Lochem ontbreekt al een flinke tijd (een maand sowieso al) één van de twee glazen deuren
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Nee, de ene rit in de ochtend was een VIRMm-6 en die in de middag een VIRM-6. Of ze moeten ergens op de dag materieel hebben gewisseld.
Vandaag zit diezelfde VIRMm-6 erop maar dit keer samen met een VIRMm-4
Vandaag zit diezelfde VIRMm-6 erop maar dit keer samen met een VIRMm-4
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Doorgeefluik
Het TB-scherm op Helmond Brouwhuis (Spoor 1) doet het al een tijdje niet.
Re: Doorgeefluik
Het is handig als je van dit scherm ook een nummer vermeld . Anders kan Mikos er niets mee.
Re: Doorgeefluik
Precies, kijk even in de openingspost naar hoe een en ander gemeld kan worden en wat daar voor nodig is. :pos:
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Ik weet niet of je het voor vandaag nog op kan lossen, maaruh...
https://www.ns.nl/en/travel-information ... tions.html
Mag dit bericht gewoon helemaal in het Engels? Het is toch een voorbedacht plan dat wordt doorgevoerd, dan kan er toch wel een stagiar(e) even een Engelse versie in elkaar flansen? (A)
https://www.ns.nl/en/travel-information ... tions.html
Mag dit bericht gewoon helemaal in het Engels? Het is toch een voorbedacht plan dat wordt doorgevoerd, dan kan er toch wel een stagiar(e) even een Engelse versie in elkaar flansen? (A)
Re: Doorgeefluik
Maarre... daar is zo'n forum toch juist zo handig voor?KM46 schreef:Het is handig als je van dit scherm ook een nummer vermeld . Anders kan Mikos er niets mee.
Meiden, wie doet Väggar ff het nummer van het TB-scherm op spoor 1 van Helmond Brouwhuis? De eerste mag de volgende melding plaatsen *O*
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Re: Doorgeefluik
Half Engels vertaalde pagina is doorgegeven. :pos:
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Staat het nummer van de TB op de achterkant? Zag het nml niet op de voorkant staan en had haast om de trein te halen.
Re: Doorgeefluik
Nou vooruit, omdat je zo aandringt. Uit de openingspost:
Mikos schreef:Reisinformatieborden op de stations en perrons hebben allemaal een 5-cijferig nummer onder het scherm. Dat nummer heb ik nodig om melding van een defect te kunnen maken, net als station en locatie.
Wanneer er, vaak rechtsonder, reeds een sticker met het woord "Defect" opgeplakt is, is er al melding gemaakt en hoeft dat niet nog eens gedaan te worden. ProRail heeft momenteel problemen met de leverancier van de borden die tijdelijk niet kan leveren, dus het kan nogal lang duren voordat een storing verholpen is. Indien mogelijk graag een foto van het defecte scherm, dat maakt doorgeven veel makkelijker.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Re: Doorgeefluik
In de 2520 doet de omroep het niet, lekker rustig dus. Ook geen Wifi. Beide in ieder geval ter hoogte van deur BL1.
Re: Doorgeefluik
Herkansing:
TB-scherm 11864 op Helmond Brouwhuis (spoor 1) is kapot. Dat was ie een paar maanden geleden ook al voor lange tijd, toen deed ie het weer en nu kapot. Zit nog geen defect sticker op.
TB-scherm 11864 op Helmond Brouwhuis (spoor 1) is kapot. Dat was ie een paar maanden geleden ook al voor lange tijd, toen deed ie het weer en nu kapot. Zit nog geen defect sticker op.
Re: Doorgeefluik
*trein*
Steile leercurve.
Steile leercurve.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 194 gasten