Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dit is het resultaat van de HTM Regiocitadis 4058: https://treinposities.nl/foto/272708
(Sorry, heb geen idee hoe ik fatsoenlijk afbeeldingen hier in plak )
Vanaf vandaag zijn ook de overige twee sporen in Delft en Delft Campus in dienst. Sinds de laatste werkzaamheden waren alleen de middelste twee sporen in gebruik. Dus nu zijn spoor 1 en 4 ook in bedrijf.
Suus schreef: ↑ma 26 aug 2024, 17:09
Je kan in de app zonder extra inlog naar de pagina om te wijzigen klikken. Ik snap wel dat ze dat zo doen.
Bij mij valt dat onder de grote apptombola, net zoals reisbewaking: complete willekeur of dat het doet.
Maar punt is dat NS veel belangrijkere aandachtspunten heeft dan als een blije puppy de wereld in Amsterdam en Den Haag vertellen dat je hun app moet gebruiken pretty please?
De verbreding van het perron langs spoor 5 in Utrecht wat volgende week zou plaatsvinden wordt uitgesteld tot een later tijdstip. De inkorting van spoor 4 en het verlengen van het perron langs spoor 3 worden wel uitgevoerd.
Daniel schreef: ↑wo 04 sep 2024, 18:00
Aanstaande vrijdag vanaf 12 uur rijden de eerste drie elektrische touringcars van Nederland op het NS vervoer tussen Amersfoort en Harderwijk
Dat is gewoon een gevalletje 1+1=2: vanaf vrijdag 6 september is er sprake van treinvervangend busvervoer tussen Zwolle en Amersfoort (met knip in Harderwijk) wegens werkzaamheden. Laat nu juist Transvision B.V. altijd het treinvervangend vervoer voor NS organiseren, vaak met bussen van Betuwe Express, Gebo Tours en Kupers .