OV-kaartjes aanbiedingen

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
PHS

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door ZO6176 »

En de laatste vraag had ik fout beantwoord. Staat er dat er morgen een nieuwe vraag is. Maar dan is er geen Wintercity meer. Overigens ook niks gewonnen.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Meltrain »

PHS schreef: za 31 dec 2022, 13:50 Vandaag was de laatste dag van NS Wintercity. Elke dag een bedankje volgens de NS, maar ik heb niets gewonnen (afgezien van de kop koffie die iedereen op dag 1 kreeg aangeboden) en ik ken niemand die wel iets heeft weten binnen te halen. Typisch Nederlands cadeau weer dus :')
Ik was toch erg blij met de 50% korting voor het Spoorwegmuseum. :) :trein:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
IIVQ
Berichten: 851
Lid geworden op: vr 01 apr 2022, 20:26

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door IIVQ »

https://www.overal.nl/nl/vervoerbewijze ... zen-bundel
Connexxion Meerreizenbundel: 8 enkeltjes na de ochtendspits (90mn geldig) voor €2,44 per stuk, te gebruiken tot 1 april.
Alleen geldig bij Cxx, Overal en Transdev, niet bij Breng, Hermes en Texelhopper (En kennelijk ook niet in IJsselmond en Veluwe-Zuid, en de Parkshuttle wordt ook niet genoemd)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Daniel »

IIVQ schreef: vr 06 jan 2023, 08:50(En kennelijk ook niet in IJsselmond en Veluwe-Zuid, en de Parkshuttle wordt ook niet genoemd)
Logisch, want Veluwe Zuid is Hermes. En OV Regio IJsselmond wordt ook niet als merk genoemd.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door VIRM »

Meltrain schreef: za 31 dec 2022, 18:16
PHS schreef: za 31 dec 2022, 13:50 Vandaag was de laatste dag van NS Wintercity. Elke dag een bedankje volgens de NS, maar ik heb niets gewonnen (afgezien van de kop koffie die iedereen op dag 1 kreeg aangeboden) en ik ken niemand die wel iets heeft weten binnen te halen. Typisch Nederlands cadeau weer dus :')
Ik was toch erg blij met de 50% korting voor het Spoorwegmuseum. :) :trein:
Ik kan altijd een begeleider voor 100% korting mee naar binnen nemen. ;)

Maar ik zag op de NS Community een betoog van iemand uit de marketingwereld over NS Wintercity die er niet zo heel veel van heel liet.,
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Hainje »

Spill that tea bro, kom maar op met die link.
🍉
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Hendrik »

Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Hainje »

Dank u
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Suus »

De Franse regio Occitanie heeft een dagkaart* ingevoerd voor de regionale treinen in de regio. De dagkaart is € 10 per dag per persoon. *O*

Occitanie is de regio waarin onder meer Toulouse, Lourdes, Carcassonne, Perpignan, Montpellier en Nîmes liggen. Ook de Train Jaune is met deze dagkaart te bereizen. Je mag er ook mee naar Avignon en naar Clermont-Ferrand :)

*Dagkaart met een minimale afname van 2 dagen en een maximale afname van 6 dagen. De dagen zijn aaneengesloten.

De dagkaart is te koop op https://www.ter.sncf.com/occitanie/decouvrir/rail-tour
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door umbusko »

Dit is heel goed nieuws want ik wil in juni die kant op. Dank! :D
April064
Berichten: 681
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door April064 »

Ik ga aan het eind van het jaar in Clermont-Ferrand studeren. Dus voor mij is dat ook leuk nieuws!
zij/haar/hen/hun
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door diederickx »

Het is vast al eens eerder gemeld; ik herhaal het voor wie geen dagkaart wenst: Op de Occitaanse lijnen worden 1-euro tickets (AvantagiO') in beperkte oplage verkocht. Op vijf lijnen is de oplage onbeperkt; en gedurende het eerste weekeinde van elke maand (behalve als er gestaakt wordt) is de oplage op alle lijnen onbeperkt.
gpvos
Berichten: 590
Lid geworden op: za 30 okt 2010, 01:19

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door gpvos »

NS Voordeel (tot 60% korting met tijdslotbinding) wordt uitgebreid met de trajecten Den Helder-Utrecht en Utrecht-Groningen: https://www.ns.nl/uitgelicht/nsvoordeel
Verder ben ik van mening dat de overstap van 28 minuten tussen de RB61 en de IC op Hengelo vernietigd moet worden.
Gebruikersavatar
Frank93
Berichten: 1249
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 16:31

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Frank93 »

Connexxion geeft in heel Noord-Holland vanaf nu t/m 7 juni 50% korting op de dagkaart. Deze kost daardoor nu €5,75 en is ook te gebruiken in de Noord-Hollandse concessies die de dagkaart normaal niet in het assortiment hebben.

https://www.connexxion.nl/nl/vervoerbew ... -dagticket
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Daantje »

Ik ga volgende week zondag met de trein terug van Putten naar Rotterdam en ben weer op zoek naar een goedkoper treinkaartje dan gewoon op saldo reizen met OV chipkaart. Ik kon zelf niet echt iets vinden behalve dat vroeg boeken. Iemand nog een betere optie?
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1127
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Tochjo »

Voor 2,20 euro heb je een maand NS Flex Weekend Voordeel en krijg je dus 40 procent korting op die reis. Is dat een optie? Al zijn er wel administratiekosten, zie ik nu. Maar als je al NS Flex hebt, dan hoef je die niet te betalen. Heb je nog geen NS Flex, dan is een maand NS Flex Dal Voordeel goedkoper, want geen administratiekosten, maar dan is het voordeel wel minder.
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door umbusko »

En om daarop in te haken: dat kost je €2,20 + €11,58 = €13,70 (excl. administratiekosten). Een maand Weekend Vrij kost je €34,95. Als je ergens komende maand dus nog een langere reis in gedachten hebt in het weekend (of een retour), zou dat ook een optie kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Daantje »

Die administratiekosten zijn echt zo jammer, anders zou het echt een interessante optie zijn. Ik ga niet zo vaak lange stukken met de trein meer.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Chrysa »

Suus schreef: di 18 apr 2023, 12:01 De Franse regio Occitanie heeft een dagkaart* ingevoerd voor de regionale treinen in de regio. De dagkaart is € 10 per dag per persoon. *O*

Occitanie is de regio waarin onder meer Toulouse, Lourdes, Carcassonne, Perpignan, Montpellier en Nîmes liggen. Ook de Train Jaune is met deze dagkaart te bereizen. Je mag er ook mee naar Avignon en naar Clermont-Ferrand :)

*Dagkaart met een minimale afname van 2 dagen en een maximale afname van 6 dagen. De dagen zijn aaneengesloten.

De dagkaart is te koop op https://www.ter.sncf.com/occitanie/decouvrir/rail-tour
Ik ben er nu mee op pad, het personeel lijkt het nog niet te kennen. Een conductrice scande mn ticket en kreeg een vinkje (ofzoiets), maar het abonnement kende ze totaal niet en vroeg waar ik het gekocht had.
Hans
Berichten: 717
Lid geworden op: di 06 apr 2010, 20:43

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Hans »

Gedurende deze maand bij Connexxion Noord-Holland een dagkaart voor 5,75 als e-ticket:
https://www.connexxion.nl/nl/vervoerbew ... -dagticket
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Suus »

Deze zomer heeft NMBS de Off-Peak Unlimited *O*

Een maand lang ongelimiteerd reizen in de daluren (werkdagen na 9:00, weekend hele dag) voor € 59 in de tweede klas of € 89 in de eerste klas. Je moet reizen tussen twee stations, dus vanuit Nederland pas geldig vanaf Essen, Noorderkempen of Visé. Je moet alle reizen die je maakt invoeren in de app, dat is ook de enige plek waar het ticket te koop is. Je moet de korte route tussen de twee stations afleggen, maar je kan dit uiteraard oplossen door een reis in meerdere delen in te voeren :Y

https://www.belgiantrain.be/nl/tickets- ... summer-abo
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
April064
Berichten: 681
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door April064 »

Tof abonnement, ook een goede deal, helaas is het alleen beschikbaar in de zomer.
zij/haar/hen/hun
PHS

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Tom024 »

NMBS wil dat soort tijdsbeperking juist graag, de federale overheid is er niet happig op. Dit is inderdaad een van de eerste expirimenten met zo'n tarief.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten