OV-kaartjes aanbiedingen

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
sirvinniei
Berichten: 3643
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door sirvinniei »

Terwijl het Belgische net met alle spitstreinen nog veel verspitster is dan in Nederland. Hoewel dat natuurlijk ook wel weer als tegenargument gebruikt kan worden, aangezien je vanaf veel stations geen eens kan reizen buiten de spits.
Ik heb geen onderschrift
en-es
Berichten: 4473
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door en-es »

dennistd schreef: do 19 mei 2022, 02:58 Denemarken
Voor omgerekend ±54 euro heb je een Rejsepas die je op 8 opeenvolgende dagen onbeperkt laat reizen met het hele OV. Te koop vanaf 1 juni, geldig tussen 25 juni en 7 augustus. Er zijn maximaal 75.000 passen te koop. Zie https://www.dsb.dk/kampagner/rejsepass/
Dit was het bericht dat rooddolfijn zocht. Vorig jaar mei gepost.
rooddolfijn
Berichten: 774
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 13:46
Locatie: Groot-Utrecht

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door rooddolfijn »

Niet specifiek die post, ik dacht dat een forumlid er dit jaar iets over gepost had. Whatever, in ieder geval heb ik gevonden wat ik zocht :pos:
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Citea
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 29 jan 2023, 19:00

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Citea »

Het 50% korting kaartje bij Connexxion is terug:
Tussen 1 juli en 20 augustus wordt een e-ticket verkocht die 5,75 euro kost en een hele dag geldig is, en in alle concessies van Connexxion in Noord Holland.
Laatst gewijzigd door Citea op zo 06 aug 2023, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
MaartenD
Berichten: 702
Lid geworden op: ma 14 nov 2016, 22:31

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door MaartenD »

Voor mensen die een Deutschlandticket willen gebruiken, via onderstaande link kun je je ticket aanschaffen en gaat het in wanner je wil en kun je het tot 24 uur voor einde van de maand opzeggen, en is het met SEPA of creditcard te betalen.
En ze hebben een aanbieding dat je € 7 digitale premie krijgt als je het voor 31 augustus aanschaft (hopelijk kun je daar je volgende ticket mee betalen).

https://www.mopla.solutions/de/tickets/ ... landticket
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Suus »

Niet doen als je een iPhone hebt, de app is niet beschikbaar in de Nederlandse App Store.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
jjasloot
Donateur
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 07 sep 2015, 14:13
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door jjasloot »

Als je je land in de appstore tijdelijk verandert naar Duitsland kun je 'm wel downloaden. Onhandig maar het kan
Gebruikersavatar
ThatPCDude
Berichten: 403
Lid geworden op: vr 12 nov 2021, 14:04
Locatie: Beverwijk/Delft

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door ThatPCDude »

MaartenD schreef: ma 31 jul 2023, 07:52 Voor mensen die een Deutschlandticket willen gebruiken, via onderstaande link kun je je ticket aanschaffen en gaat het in wanner je wil en kun je het tot 24 uur voor einde van de maand opzeggen, en is het met SEPA of creditcard te betalen.
En ze hebben een aanbieding dat je € 7 digitale premie krijgt als je het voor 31 augustus aanschaft (hopelijk kun je daar je volgende ticket mee betalen).

https://www.mopla.solutions/de/tickets/ ... landticket
Uit mijn ervaring (N=3) is het ook gewoon mogelijk om met SEPA of creditcard een Deutschlandticket via bahn.de te kopen en hem vervolgens in de DB navigator app te laden, al zit je dan wel vast aan het feit dat je 'm vóór de 10e van de huidige maand moet cancelen voor de volgende maand.
Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!
cassie127
Berichten: 6592
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door cassie127 »

Via de Tranzer app (waar je ook uurkaartjes voor De Lijn kan kopen) kun je nu ook het Deutschlandticket kopen. Grote voordeel hier is dat je met iDeal kunt betalen en dat je het alleen voor de maand zelf koopt. Het is via Tranzer dus daadwerkelijk een los kaartje en geen doorlopend abonnement.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
en-es
Berichten: 4473
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door en-es »

Zo dat is interessant. Is dat wel legaal?
T-hijs
Berichten: 427
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 16:55
Locatie: In een kleine kern nabij station Gdm

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door T-hijs »

Waarom zou dat niet legaal zijn?
F.k.a. Bollenstad
gpvos
Berichten: 597
Lid geworden op: za 30 okt 2010, 01:19

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door gpvos »

Omdat ze daar in Duitsland regels tegen hebben gemaakt en Ordnung muß sein.
Verder ben ik van mening dat de overstap van 28 minuten tussen de RB61 en de IC op Hengelo vernietigd moet worden.
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door waldo79 »

Dat lijkt me eerder het probleem van Tranzer dan. Ik kan mijn Deutschlandticket ook opzeggen met een eenvoudige actie in de mobil.nrw app.
T-hijs
Berichten: 427
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 16:55
Locatie: In een kleine kern nabij station Gdm

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door T-hijs »

gpvos schreef: di 15 aug 2023, 10:16 Omdat ze daar in Duitsland regels tegen hebben gemaakt en Ordnung muß sein.
Waar vind ik die? Heb je een linkje voor me?
F.k.a. Bollenstad
iamthedutchdude
Berichten: 991
Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
Locatie: Emmen (DR)

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door iamthedutchdude »

Simpel:
Tarifbestimmungen für das Deutschland-Ticket schreef:3. Vertragslaufzeit und Kündigung

Das Deutschland-Ticket kann an den von den Verkehrsunternehmen, Verkehrsverbünden und Landestariforganisationen für Abonnement-Produkte eingerichteten Verkaufsstellen bzw. über deren Vertriebskanäle erworben werden.

Das Deutschland-Ticket wird im Abonnement ausgegeben. Der Einstieg ins Abonnement ist jeweils zum Ersten eines Monats möglich.

Das Abonnement wird für unbestimmte Zeit abgeschlossen und kann monatlich gekündigt werden. Die Kündigung muss dabei bis zum 10. eines Monats zum Ende des jeweiligen Kalendermonats erfolgen. Das Deutschland-Ticket gilt im Falle einer Kündigung bis Betriebsschluss nach dem Ende des
letzten Tages dieses Kalendermonats, längstens jedoch bis 3.00 Uhr des Folgetags.

Neben der monatlichen Kündbarkeit kann in Verbindung mit anderen Produkten im Bereich des Personenverkehrs auch eine feste Laufzeit von 12 Monaten angeboten werden.
Oftewel:
Vertaling schreef:3. Contractduur en beëindiging

Het Deutschland-Ticket kan worden gekocht bij de verkooppunten van vervoerders, vervoersverenigingen en nationale tarieforganisaties voor abonnementsproducten of via hun verkoopkanalen.

Het Deutschland-Ticket wordt uitgegeven als abonnement. Het ingangsmoment van het abonnement is altijd op de eerste van de maand.

Het abonnement wordt afgesloten voor onbepaalde tijd en is maandelijks opzegbaar. De opzegging dient te geschieden voor de 10e van de maand van de kalendermaand waarin het abonnement opgezegd wordt. In geval van annulering is het Deutschland-Ticket geldig tot de laatste dag van deze kalendermaand, einde dienstregeling, maar niet later dan 03.00 uur van de volgende dag.

Naast de maandelijkse opzegbaarheid kan in combinatie met andere producten op het gebied van personenvervoer ook een vaste looptijd van 12 maanden worden aangeboden.
cassie127
Berichten: 6592
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door cassie127 »

Dat zijn de algemene regels, maar van bepaalde regels mag worden afgeweken, zoals de datum voor het opzeggen. Het HVV verkoopt bijvoorbeeld ook het 49 euro ticket. Als je die vandaag koopt betaal je alleen voor de resterende 15 dagen van deze maand. En zo zijn er wel meer lokale afwijkingen, dat er nu een dus een Deutschlandticket zonder abonnement verkrijgbare is kan wel een afwijking genoemd worden.


Maaar waar zeuren we over. Dit is toch alleen maar in ons eigen voordeel dat je niet aan een abonnement met allerlei opzegvoorwaarden vast zit.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Chrysa »

https://www.sncf-connect.com/app/en-en/catalogue

De TGV-kortingskaart Carte Avantage is halve prijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Suus »

De Franse regio Bourgogne-Franche-Comté heeft voor zaterdag 16 september de gehele dag en zondag 17 september voor treinen waar je voor 17:00 kan instappen een dagkaart voor € 6 per dag.

Deze dagkaart is geldig op alle treinen van Mobigo die binnen de regio blijven, de streekbussen van Mobigo en bij Ginko, Divia, Ça roule, Léo, Côte & Bus, Optymo, Zoom, MonRézo, TGD, Tallis, Tréma, évolitY, Taneo, Intercom en VBus.

https://www.ter.sncf.com/bourgogne-fran ... patrimoine
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door reisthijs »

cassie127 schreef: di 15 aug 2023, 01:53 Het is via Tranzer dus daadwerkelijk een los kaartje en geen doorlopend abonnement.
Is dat wel echt zo?
https://tranzer.com/49-euro-ticket-duitsland/
Is het Deutschland-Ticket een abonnement?

Ja, je koopt het ticket voor een kalendermaand. Tijdig ontvang je van Tranzer een e-mail met daarin de optie om het abonnement te verlengen of stop te zetten.
"Laat je ledematen bewegingen maken"
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door waldo79 »

^^ Niet veel anders dan via Transdev via wie ik het abonnement heb lopen. Ik kan het abonnement met de knop 'stop abonnement' stopzetten op elk gewenst moment.
Cas
Berichten: 885
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Cas »

Ik zie ook niet helemaal waarom een eenmalige aankoop niet zou kunnen, als je wel gewoon het abonnement kan kopen en gelijk kan kiezen voor niet verlengen. Als de aanbieder dat voor jou doet, kan je dat gewoon in de markt zetten als eenmalige aankoop.
請勿靠近車門
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door waldo79 »

Ik laat het stilzwijgend verlengen tot ik verwacht onvoldoende gebruik van het ticket te kunnen maken.
Citea
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 29 jan 2023, 19:00

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door Citea »

Voor 1 zone in de regio Barcelona kan je een kaart kopen, die maar 20 euro kost en waarmee je een hele maand onbeperkt kan reizen met bus, trein, tram en metro! *

*Je moet een ID opgeven voor het kopen van deze kaart (rijbewijs, ID kaart, paspoort).

Dit kaartje heet T-usual. De normale prijs hierboor is 40 euro.
Tot het einde van dit jaar is er 50% korting hierop
jjasloot
Donateur
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 07 sep 2015, 14:13
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door jjasloot »

Ah ja die heb ik gebruikt toen ik eerder dit jaar daar was. Er zitten waarschijnlijk letters in je paspoortnummer, ik heb de TMB via Twitter/X gevraagd en die mag je gewoon vervangen door een 0. Ook voor meer zones beschikbaar
cassie127
Berichten: 6592
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: OV-kaartjes aanbiedingen

Bericht door cassie127 »

Bij Interrail is de Black Friday sale zojuist begonnen.

Momenteel krijg je tot 28 november 25% korting op alle passen vanaf 10 dagen. Activeren vóór 1 juni 2024.

Actie geldt ook voor papieren passen. Uiterlijke startdatum is daar volgens mij ook 1 juni 2024

https://www.interrail.eu/nl/interrail-p ... lobal-pass
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 155 gasten