Nederlander is optimistisch over ov-gebruik over paar maanden

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
umbusko
Donateur
Berichten: 5319
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Nederlander is optimistisch over ov-gebruik over paar maanden

Bericht door umbusko »

Of niet, natuurlijk. Want wat is "lange termijn" en hoe weet je zo zeker hoe snel men teruggaat richting het oude normaal?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Nederlander is optimistisch over ov-gebruik over paar maanden

Bericht door Suus »

Ik moet nog maar zien wat er in september daadwerkelijk gaat gebeuren. Het gebrek aan afstand houden lijkt de laatste dagen zichtbaarder te worden in de statistieken en de overheid lijkt te lui om er weer met de zweep over te gaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13194
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Nederlander is optimistisch over ov-gebruik over paar maanden

Bericht door Z2N »

Wat dat betreft mis ik wel de aandacht vanuit de rijksoverheid: de corona-campagnes zijn een tandje teruggeschroefd, de politiek is op vakantie, en dus is er niemand die nu voor de NOS en passant kan waarschuwen voor de stijgende lijnen en kan dreigen met een mondkapjesplicht in gesloten ruimtes (maatregel die in een paar dagen tijd voor zowel België, Engeland en (vandaag nog) Frankrijk aangekondigd werd).
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Nederlander is optimistisch over ov-gebruik over paar maanden

Bericht door Daniel »

Z2N schreef:Ik snap de redenering wel. Het OV wordt merkbaar drukker de laatste weken, zeker in het recreatieve segment.
Valt mij ook op inderdaad. Afgelopen weekend zat ik al in een trein waarbij het maar goed was dat er wat groter materieel dan gebruikelijk reed, terwijl iets als een spits nog een niet-bestaand fenomeen lijkt momenteel.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten