Inderdaad, de 70. Maar dat interessanter was niet alleen voor Soest natuurlijk, maar ook voor bijv. Den Dolder. Bovendien zeg ik ook niet dat het enorme verschillen zullen zijn, maar aantrekkelijker lijkt me weldegelijk. Wie wil er nu in Baarn moeten overstappen om in Hilversum te komen.
Maar dat gaat er toch niet van komen, aangezien de investering in dat dure keerspoor in Baarn dan voor niets was geweest.
Welk station laat sterkste daling zien van NS-reizigers in 2020?
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Welk station laat sterkste daling zien van NS-reizigers in 2020?
Ik kan anders ook een oplossing voor station Soest bedenken die geld oplevert in plaats van kost: gewoon het Soester Eng volbouwen, het weiland dat tussen het oude en het nieuwe Soest ligt. Dan wordt het Soesterlijntje vast een stuk rendabeler, en het helpt het woningtekort oplossen
Re: Welk station laat sterkste daling zien van NS-reizigers in 2020?
Het Soester Eng volbouwen kan rekenen op veel lokaal verzet
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39208
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Welk station laat sterkste daling zien van NS-reizigers in 2020?
Maar het stuk waar de trein rijdt nou net niet (m.u.v. Soest Zuid natuurlijk), daar heb je alleen overstapverbindingen via lijn 74.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 142 gasten