Dienstregeling 2023
Re: Dienstregeling 2023
Nee, zowel de 3100 als deze extra ritten in de 3200 bedienen allebei Klp.
https://treinposities.nl/vertrekstaat/v ... 2023-01-10
https://treinposities.nl/vertrekstaat/v ... 2023-01-10
-
- Berichten: 3644
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Dienstregeling 2023
Elke trein vanaf Klp is vertraagd vandaag, mooi gedaan NS
Zo te zien worden er overigens niet veel reizigers verwacht: er wordt gereden met een enkele stam VIRM 4
Zo te zien worden er overigens niet veel reizigers verwacht: er wordt gereden met een enkele stam VIRM 4
Ik heb geen onderschrift
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Dienstregeling 2023
Het is een gavesirvinniei schreef: ↑di 10 jan 2023, 12:29 Elke trein vanaf Klp is vertraagd vandaag, mooi gedaan NS
-
- Berichten: 3644
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Dienstregeling 2023
O, en de enige middagrit van de 3200 is nu ook geschrapt wegens "logistieke beperkingen"
Ik heb geen onderschrift
Re: Dienstregeling 2023
Vanaf het wijzigingsblad van februari lijken ICE's 124 en 125 structureel ingekort te worden tot Amsterdam <> Dusseldorf.
Re: Dienstregeling 2023
Klopt, dit i.v.m. tekort aan materieel, onderhoud. Men gaat op ICE lijnen 78 en 79 rijden volgens een 10 treinstellen omloop wat enkele opheffing en inkortingen vereist. En deze valt relatief nog mee. De uitwerkingen en overlast voor de reiziger van dat plan bij 8 of 6 beschikbare treinstellen zijn veel groter.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Dienstregeling 2023
Het is een beetje vlekkerig. Vanaf 17 april lijkt er weer van/naar Frankfurt Hbf gereden te gaan worden, maar de komende tijd zal de 154/155 regelmatig rijden vanwege de werkzaamheden in februari, april en mei.
https://www.emmerich-oberhausen.de/aktu ... sen%202023 (donkerblauw is sowieso omrijden via Venlo, lichtblauw hangt van de bouwlocatie af, in februari is het wel omleiding)
https://www.emmerich-oberhausen.de/aktu ... sen%202023 (donkerblauw is sowieso omrijden via Venlo, lichtblauw hangt van de bouwlocatie af, in februari is het wel omleiding)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Dienstregeling 2023
11 en 12 februari ICE via Venlo
18 en 19 februari ICE via Venlo
1 april t/m 16 april ICE via Venlo
22 en 23 april ICE via Venlo
29 en 30 april ICE via Venlo
6 en 7 mei ICE via Venlo
21 mei t/m 26 mei ICE via Venlo
19 en 20 augustus ICE via Venlo
26 augustus t/m 24 september ICE via Venlo
25 november t/m 3 december ICE via Venlo
Zijn de omleidingsdata in Nederland die hier bekend waren voor die publicatie van die kalender en grotendeels al zichtbaar waren in Hafas.
18 en 19 februari ICE via Venlo
1 april t/m 16 april ICE via Venlo
22 en 23 april ICE via Venlo
29 en 30 april ICE via Venlo
6 en 7 mei ICE via Venlo
21 mei t/m 26 mei ICE via Venlo
19 en 20 augustus ICE via Venlo
26 augustus t/m 24 september ICE via Venlo
25 november t/m 3 december ICE via Venlo
Zijn de omleidingsdata in Nederland die hier bekend waren voor die publicatie van die kalender en grotendeels al zichtbaar waren in Hafas.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Dienstregeling 2023
Dat is het volgende wijzigingsblad, dat staat nog open.
Ook van 13 t/m 17 en van 20 t/m 24 februari staat de 150 gepland i.p.v. de 120.
Laatst gewijzigd door Bemined op di 10 jan 2023, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dienstregeling 2023
Ik heb op 17 feb ook de 152 gepland.
Re: Dienstregeling 2023
Iets is niet structureel als het gedurende één wijzigingsblad wijzigt en daarna weer terug wordt gedraaid.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Berichten: 4392
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: Dienstregeling 2023
Het bieden van iets meer capaciteit?
Wat zijn de ICE lijnen 78 en 79?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
-
- Berichten: 785
- Lid geworden op: do 11 jan 2018, 13:46
- Locatie: Groot-Utrecht
Re: Dienstregeling 2023
De ICE lijnen van Frankfurt naar Amsterdam of Brussel.
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Re: Dienstregeling 2023
Uitgezonderd de 104 en 105. Die vallen onder ICE lijn 43.
De IC Berlijn valt onder lijn IC 77
De IC Berlijn valt onder lijn IC 77
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 745
- Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:41
Re: Dienstregeling 2023
Re: Dienstregeling 2023
Deze aanpassing vanaf het wijzigingsblad februari (dienstregeling gereden met maximaal 10 beschikbare stellen) zal tot het einde van de inzet van BR406 en de komst van BR408 worden voorgezet als standaard aanbod. Alleen als er meer treinen niet inzetbaar zijn zullen er verdere maatregelen volgen (praktisch elke rit keren op Düsseldorf).
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 347
- Lid geworden op: wo 03 mar 2021, 14:27
Re: Dienstregeling 2023
Dat betekent dus tot 2026 geleidelijke afschaling van de ICE diensten naar Frankfurt?
Re: Dienstregeling 2023
De Baureihe 408 komt december volgend jaar in dienst op de ICE International.
-
- Berichten: 347
- Lid geworden op: wo 03 mar 2021, 14:27
Re: Dienstregeling 2023
De toelating in Nederland is nog niet geregeld, toch?
-
- Berichten: 111
- Lid geworden op: do 23 aug 2018, 00:15
- Locatie: Maastricht (voorheen: Breda/Brussel)
Re: Dienstregeling 2023
Wat houdt 'volgend jaar' in? Dienstregeling 2024, dus vanaf december dit jaar, of dienstregeling 2025 dus vanaf december volgend jaar?
-
- Berichten: 4392
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: Dienstregeling 2023
Ik lees December volgend jaar dus een jaar laterdan nu. Ik lees dus December 2024, dienstregeling 2025. Kan ILT ook voor dat moment alles regelen voor goedkeuring?
Re: Dienstregeling 2023
De bedoeling is december 2024, dus dan is er ruim voldoende tijd om de toelating voor Nederland te regelen. Aangezien die voor Duitsland al rond is, is het niet onredelijk om te denken dat dat in die tijd ook moet lukken voor Nederland.
Re: Dienstregeling 2023
De planning is nu 2025 en dat is al eerder dan voorheen tussen NS en DB is afgesproken. De huidige staat van de stellen en de daardoor afgeschaalde dienstregeling zorgt er nu alleen voor dat men toch de wens heeft en gaat onderzoeken of (nog) eerdere inzet naar Nederland en België mogelijk is. Momenteel probeert men met BR408 zoveel mogelijk omlopen die binnenlands met de BR406 werden gereden te vervangen zodat vrijwel alle beschikbare stellen op de internationale verbindingen inzetbaar zijn.
Als de BR408 eerder in Nederland en België zal gqan rijden zul je wel tijdelijk zowel de BR406 als BR408 kunnen aantreffen op de ICE.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Dienstregeling 2023
De eerste rit van de nachttrein Groningen-Schiphol gaat muzikaal van start
In de nacht van 20 op 21 januari vertrekt de eerste Arriva nachttrein vanuit Groningen naar Schiphol. Het belooft een muzikale rit te worden in samenwerking met ESNS. In de trein treden Fred Goverde, Them Dirty Dimes, Esther de Jong en DJ Coco Coquelicot op. Zij reizen mee tot en met Schiphol.
Het noorden en oosten worden met de nachttrein vanaf 20 januari iedere vrijdagnacht verbonden met grote steden en Schiphol. De trein vertrekt vanuit Groningen om 01.48 uur. Via Assen, Zwolle, Lelystad, Almere en Amsterdam-Zuid komt de nachttrein om 03.51 uur aan op Schiphol. Via dezelfde route rijdt de trein om 05.07 uur terug en komt om 07.22 uur aan in Groningen.
Bron: Arriva.nl
In de nacht van 20 op 21 januari vertrekt de eerste Arriva nachttrein vanuit Groningen naar Schiphol. Het belooft een muzikale rit te worden in samenwerking met ESNS. In de trein treden Fred Goverde, Them Dirty Dimes, Esther de Jong en DJ Coco Coquelicot op. Zij reizen mee tot en met Schiphol.
Het noorden en oosten worden met de nachttrein vanaf 20 januari iedere vrijdagnacht verbonden met grote steden en Schiphol. De trein vertrekt vanuit Groningen om 01.48 uur. Via Assen, Zwolle, Lelystad, Almere en Amsterdam-Zuid komt de nachttrein om 03.51 uur aan op Schiphol. Via dezelfde route rijdt de trein om 05.07 uur terug en komt om 07.22 uur aan in Groningen.
Bron: Arriva.nl
Beul van de blindegeleidelijn
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 gasten