Teruggave onterecht afgeschreven saldo
Geplaatst: do 09 dec 2010, 23:35
<Naam>
<Adres>
<Postcode> <Woonplaats>
Betreft: teruggave onterecht afgeschreven saldo
Beste student,
Op woensdag 1 december heb je met je Studenten OV-chipkaart (kaartnummer < engraved ID>)
gereisd bij Connexxion, GVU, Breng of Hermes. Na een aanpassing van het OV-
chipkaartsysteem bij deze bedrijven, bleek het systeem je studentenreisproduct niet te herkennen.
Hierdoor is onterecht saldo van je Studenten OV-chipkaart geschreven.
Uiteraard gaan we er voor zorgen dat je dit saldo terugkrijgt. Vanaf 10 december staat het voor je
klaar bij een ophaalautomaat. Kijk op www.studentenov-chipkaart.nl voor een ophaalautomaat bij
jou in de buurt. Op de ophaalautomaat kies je voor ‘ophalen bestelling’. Volg daarna de instructies op
het beeldscherm.
Restitutie aanvragen hoef je dus niet te doen, het gaat vanzelf. Voor eventuele vragen kun je terecht
bij de Klantenservice van Connexxion op www.connexxion.nl of op 0900 - 266 6399 (lokaal tarief).
Connexxion, GVU, Breng en Hermes vinden het vervelend dat dit is gebeurd. Zij bieden hun
excuses aan voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice OV-chipkaart
Deze brief is automatisch aangemaakt en daarom niet ondertekend.
<Adres>
<Postcode> <Woonplaats>
Betreft: teruggave onterecht afgeschreven saldo
Beste student,
Op woensdag 1 december heb je met je Studenten OV-chipkaart (kaartnummer < engraved ID>)
gereisd bij Connexxion, GVU, Breng of Hermes. Na een aanpassing van het OV-
chipkaartsysteem bij deze bedrijven, bleek het systeem je studentenreisproduct niet te herkennen.
Hierdoor is onterecht saldo van je Studenten OV-chipkaart geschreven.
Uiteraard gaan we er voor zorgen dat je dit saldo terugkrijgt. Vanaf 10 december staat het voor je
klaar bij een ophaalautomaat. Kijk op www.studentenov-chipkaart.nl voor een ophaalautomaat bij
jou in de buurt. Op de ophaalautomaat kies je voor ‘ophalen bestelling’. Volg daarna de instructies op
het beeldscherm.
Restitutie aanvragen hoef je dus niet te doen, het gaat vanzelf. Voor eventuele vragen kun je terecht
bij de Klantenservice van Connexxion op www.connexxion.nl of op 0900 - 266 6399 (lokaal tarief).
Connexxion, GVU, Breng en Hermes vinden het vervelend dat dit is gebeurd. Zij bieden hun
excuses aan voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice OV-chipkaart
Deze brief is automatisch aangemaakt en daarom niet ondertekend.