Pagina 1 van 1

Teruggave onterecht afgeschreven saldo

Geplaatst: do 09 dec 2010, 23:35
door find_your_spot
<Naam>
<Adres>
<Postcode> <Woonplaats>

Betreft: teruggave onterecht afgeschreven saldo


Beste student,

Op woensdag 1 december heb je met je Studenten OV-chipkaart (kaartnummer < engraved ID>)
gereisd bij Connexxion, GVU, Breng of Hermes. Na een aanpassing van het OV-
chipkaartsysteem bij deze bedrijven, bleek het systeem je studentenreisproduct niet te herkennen.
Hierdoor is onterecht saldo van je Studenten OV-chipkaart geschreven.
Uiteraard gaan we er voor zorgen dat je dit saldo terugkrijgt. Vanaf 10 december staat het voor je
klaar bij een ophaalautomaat. Kijk op www.studentenov-chipkaart.nl voor een ophaalautomaat bij
jou in de buurt. Op de ophaalautomaat kies je voor ‘ophalen bestelling’. Volg daarna de instructies op
het beeldscherm.
Restitutie aanvragen hoef je dus niet te doen, het gaat vanzelf. Voor eventuele vragen kun je terecht
bij de Klantenservice van Connexxion op www.connexxion.nl of op 0900 - 266 6399 (lokaal tarief).
Connexxion, GVU, Breng en Hermes vinden het vervelend dat dit is gebeurd. Zij bieden hun
excuses aan voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,

Klantenservice OV-chipkaart

Deze brief is automatisch aangemaakt en daarom niet ondertekend.

Re: Teruggave onterecht afgeschreven saldo

Geplaatst: do 09 dec 2010, 23:38
door les7
Heb m vandaag ook door de bus gehad. Goed opgelost. :pos: Veel beter dan die omslachtige restitutieformulieren en stortingen op bankrekeningen.

Re: Teruggave onterecht afgeschreven saldo

Geplaatst: vr 10 dec 2010, 00:32
door Geert
Ja, alle studenten met een onterecht afgeschreven bedrag hebben die brief als het goed is ontvangen.

Re: Teruggave onterecht afgeschreven saldo

Geplaatst: vr 10 dec 2010, 12:57
door find_your_spot
In het verleden deed Connexxion dit wel vaker rond 2007/2008 door bedragen klaar te zetten op de CiCo's.

Bij inchecken stond er:

NIEUW TARIEF
+7,20

Hierna moest je de buschauffeur vertellen dat je nog een 2e keer moest inchecken om ook daadwerkelijk in te checken.
Anders bij het uitstappen stond er GOEDE REIS en was je weer 4,00 kwijt. :')

Re: Teruggave onterecht afgeschreven saldo

Geplaatst: vr 10 dec 2010, 13:20
door Klaasje
Dat werd later automatisch bij de check-out gedaan (ipv voor de check-in)