Pagina 1 van 1

Mijn NS vernieuwd

Geplaatst: zo 13 mar 2011, 19:23
door huibf
Mijn NS is vernieuwd, volgensmij sinds vandaag.
Maar waar kan ik Geld terug bij Vertraging aanvragen. volgensmij zijn ze die knop vergeten.

Re: Mijn NS vernieuwd

Geplaatst: zo 13 mar 2011, 20:47
door Daniel
Onder "mijn producten" kan je GTBV aanvragen en actieve aanvragen inzien.

Re: Mijn NS vernieuwd

Geplaatst: ma 14 mar 2011, 16:08
door huibf
Nou. Ik heb mijn OV Chipkaart gekoppeld, e-mails gekregen, bestelling opgehaald bij de Automaat.
Maar ik heb geen prodcuten en ik krijg geen veld waar ik "geld terug bij vertraging" kan invullen.

.....

:evil: :evil: :evil: :evil:

Re: Mijn NS vernieuwd

Geplaatst: ma 14 mar 2011, 18:39
door Daniel
Heb je toevallig geen NS-Jaarkaart, OV-Jaarkaart of Jaartrajectkaart? Dat zijn namelijk de enige kaartsoorten waarmee je online GTBV kunt aanvragen :idea:

Re: Mijn NS vernieuwd

Geplaatst: ma 14 mar 2011, 18:57
door huibf
Daniel schreef:Heb je toevallig geen NS-Jaarkaart, OV-Jaarkaart of Jaartrajectkaart? Dat zijn namelijk de enige kaartsoorten waarmee je online GTBV kunt aanvragen :idea:
Jep een jaar jaar-trajectkaart. Tot vorige week maandag kon ik inloggen en gewoon decaleren.
Nu heb ik alle stappen doorlopen:
- inlognaam als e-mail adres,
- Ov chipkaart gekoppeld (2 stuks)
- Code via e-mail ontvangen (2 stuks)
- 2de emial ontvangen, 1 uur na de vorige, waarbij het prodcut gereed staat (2 stuks)
- Opgehaald aan de NS automaat
- Producten stonden er
- Opgehaald
- Ingelogd, na 7 uur, en nog niets

2 Chipkaarten toegevoegd zal je denken ? Dat heb ik in een andere post al verteld.
Ja:
- eentje waarvan mijn jaartrajectdeel is verlopen en die ik gebruik voor de busreizen
- en een die nu geldig is, maar ik niet met chip, zolang dat niet nodig is.
Immers op kaart een staat, auto-reload en een tweetal busproducten.

Re: Mijn NS vernieuwd

Geplaatst: ma 14 mar 2011, 19:04
door Daniel
Raar, ik zie de optie wel gewoon. Kijk maar...
Afbeelding

Re: Mijn NS vernieuwd

Geplaatst: ma 14 mar 2011, 19:12
door huibf
Houw scherm heb ik ook, alleen zonder de productkoppelingen.

en welke tijd zat er tussen het ophalen en het inloggen ?
Ik ben nu 11 uur verder....
en nog steed krijg ik de melding:

Er kunnen nog geen producten worden getoond. Dit kan de volgende oorzaken hebben:

1. U heeft nog geen producten besteld.
2. U heeft net een product aangeschaft, maar uw bestelling nog niet opgehaald bij de NS-kaartautomaat. Kijk bij 'Mijn bestellingen' voor de status van uw bestelling. Pas wanneer u uw bestelling heeft opgehaald, verschijnt deze bij 'Mijn producten'.
3. U heeft uw OV-chipkaart nog niet gekoppeld aan uw account. Koppel uw OV-chipkaart aan uw account via het menu-item 'OV-chipkaart koppelen'. Daarna kunt u uw producten en reisgegevens inzien via 'Mijn Reishistorie'.

:evil: :evil: :evil: :evil:

Re: Mijn NS vernieuwd

Geplaatst: ma 14 mar 2011, 19:21
door Daniel
Ophalen? Ik heb niks opgehaald... gewoon weereens ingelogd op Mijn NS. Links stonden er al toen ik nog met de oude account ingelogd had om deze om te zetten naar het vernieuwde Mijn NS.
Bewuste trajectkaart heb ik al sinds eind december overigens.

Re: Mijn NS vernieuwd

Geplaatst: ma 14 mar 2011, 20:02
door huibf
Daniel schreef:Ophalen? Ik heb niks opgehaald... gewoon weereens ingelogd op Mijn NS. Links stonden er al toen ik nog met de oude account ingelogd had om deze om te zetten naar het vernieuwde Mijn NS.
Bewuste trajectkaart heb ik al sinds eind december overigens.

mmm Inmiddels een nieuwe e-mail gekregen. Hierin kan ik 'stap 3' realiseren.
Nu zie ik de kaarten: Alleen niet de 'product services' om geld terug te vragen....

denk dat ik nog maar eens wat uren ga wachten....

Re: Mijn NS vernieuwd

Geplaatst: ma 14 mar 2011, 20:25
door Thom91
heeft dit ook voordelen voor een studenten ov-chipkaart?
ik wil best zo'n kaartservicecode aanvragen, maar krijg ik dan geen complicaties op mijn kaart?

en kan ik ook hier mijn GtbV'tjes invullen dan? :D

Re: Mijn NS vernieuwd

Geplaatst: ma 14 mar 2011, 22:17
door Daniel
Met een OV-studentenkaart kan dat bij mijn weten niet online...

@huibf: wellicht dat een keer contact opnemen met de klantenservice helpt. Werkte bij mij ook prima nadat een via Mijn NS doorgegeven adreswijziging ineens weer teruggedraaid bleek.

Re: Mijn NS vernieuwd

Geplaatst: za 19 mar 2011, 11:06
door huibf
Daniel schreef:
@huibf: wellicht dat een keer contact opnemen met de klantenservice helpt. Werkte bij mij ook prima nadat een via Mijn NS doorgegeven adreswijziging ineens weer teruggedraaid bleek.
denk dat ik dat maar ga doen, op mijn gedetaileerd probleem kreeg ik een standaard mail ?

Ik begrijp dat u niet kunt inloggen.....

Zit die Eva (de ns juffrouw op de site) ook de e-mail te beantwoorden ?
en ze werkt blijkbaar ook niet weekends....

Afbeelding

Re: Mijn NS vernieuwd

Geplaatst: za 19 mar 2011, 15:09
door Thomas
Ook leuk: het reisoverzicht kent geen tijden tussen 12:00 en 24:00, die worden weergegeven alsof de transacties 's nachts / 's ochtends vroeg hebben plaatsgevonden.