[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QsOuISRv5xg[/youtube]
Wat ik begreep op OVL (waar dit filmpje van de week al langskwam) is dat iedereen in het filmpje zijn eigen rol "speelt"Caspar schreef:Ow het is nagespeeld... Zie allemaal vreemde hoofden![]()
De voice-over ken ik wel, moet je geen ruzie mee krijgen :D
Hoort officieel wel, je zal zien dat net de PLP een groep verdwaalde toeristen op sleeptouw heeft naar die trein of dat de knoco net aan een reservemachinist verteld heeft dat-ie naar spoor X moet terwijl het nu net Y geworden is.Caspar schreef:Wat ik wel wat overdreven vind, het doorbellen van een spoorafwijking voor een trein in het filmpje. Heb dat nog nooit gedaan tenzij er iets met zo'n trein aan de hand is die gespoorwijzigd wordt.
STF schreef:Wat een hopeloos gedoe, pff... :?
Ik zie het al voor me op de camping; kampeerder komt bij me moeder melden dat hij geen elektriciteit meer heeft, moeder belt me vader om het door te geven, vader belt mij om het door te geven, ik bel me moeder om te bevestigen dat ik er naar ga kijken, vader belt me moeder om te bevestigen dat hij het aan mij heeft doorgegeven, moeder belt kampeerder dat de storingsmonteur langskomt, etc. etc. :Y
Gebruikers op dit forum: Marijnvdm en 15 gasten