WiFi en OBIS in VIRM

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13547
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: WiFi en OBIS in VIRM

Bericht door Wubbo »

Ik heb de omroep in welke trein je zit, terwijl je net het station uitrijdt, nooit begrepen. Kan iemand me die uitleggen? Het lijkt me veel logischer om die omroep te doen een paar minuten voor vertrek, zodat iemand die toch nog verkeerd is nog uit kan stappen. Gelukkig doen veel conducteurs hem ook op dat moment, maar ik vind dat vlak na vertrek zo loos...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: WiFi en OBIS in VIRM

Bericht door Geert »

Waarschijnlijk ter bevestiging voor de late instappers...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: WiFi en OBIS in VIRM

Bericht door Daniel »

Die dan vervolgens bedenken van oh ik zit in de verkeerde maar kan er niet meer uit... Vanmorgen had ik een soort van tussenvariant in de t2818 die door een verstoring afwijkend in Amersfoort van start ging: omroep dat het de IC naar Utrecht, Gouda en Rotterdam was en nog geen 30 seconden later het fluitsignaal wat vrij spoedig door het sluiten van de deuren en vertrek gevolgd werd. Ook niet bepaald optimaal...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: WiFi en OBIS in VIRM

Bericht door Fles »

Wel een beetje jammer dat juist nu alle ICM voorzien is van wifi, ik de laatste tijd alleen maar VIRM tref op de IC's Amersfoort - Enschede :')
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: WiFi en OBIS in VIRM

Bericht door Vinny »

Ik ben juist een voorstander van alles omroepen.
Dames en heren, goedenmiddag, u bevindt zich in de sprinter naar Hoorn Kersenboogerd. Het volgende station is Zaandam Kogerveld. Hier kunt u overstapen op het stadsvervoer van Zaanstad. De uitstap bevindt zich aan de rechterzijde van de trein. Als u hier uitstapt dan nemen wij van harte afscheid van u en wensen u nog een prettige middag en danken u dat u met NS gereisd heeft. Let u bij het verlaten van het voertuig op uw persoonlijke eigendommen. Verder moet u rekeninghouden met de spleet tussen het perron en de trein. Let op, het perron kan glad zijn. Na Zaandam Kogerveld rijdt deze sprinter verder naar Purmerend Weidevenne, Purmerend, Purmerend Overwhere, Hoorn en heeft als eindbestemming Hoorn Kersenboogerd. Dames en heren: het volgende station is Zaandam Kogerveld.

Nou dan denk ik dat de oordopjesverkoper echt veel omzet gaat halen als ze dit uitrollen :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
RoelZ1
Berichten: 473
Lid geworden op: za 18 jun 2011, 15:58

Re: WiFi en OBIS in VIRM

Bericht door RoelZ1 »

In het kader van de bezuinigingen! Kunnen we de omroep niet nog langer maken met reclameboodschappen!

Dames en Heren het volgende station is Zaandam Kogerveld, dit station wordt mede mogelijk gemaakt door Robijn wasverzachter. Let u bij het uitstappen goed op. Op zo'n 300m lopen bevindt zich een Dekamarkt waar u Robijn wasverzachter kunt aanschaffen! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: WiFi en OBIS in VIRM

Bericht door Vinny »

"Dames en heren, het volgende station is "De Vink". Bij de keurslager welke te vinden is over 200 meter aan uw linkerhand zijn slavinkjes in de aanbieding: 3 voor de prijs van 2."

"Dames en heren, het volgende station is Amsterdam Amstel. Wij maken er op attent dat het bier nu voor slechts 1,50 per halve liter te verkrijgen is bij de AH to go. Bent u ouder dan 16, bezoek ons dan in de stationshal"

(A)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: WiFi en OBIS in VIRM

Bericht door Klaasje »

Welke varianten hebben we nog meer?
  • Bossche bollen
  • Deventer Koek
  • IJsstadion.. (leuk voor in je achtertuin :wink: )
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: WiFi en OBIS in VIRM

Bericht door Suus »

"Restaurant" Flying Chicken bij Diemen Zuid :wink:

Station Diemen Zuid. Hier kunt u overstappen op het metronetwerk van Amsterdam. Let op, een speciale aanbieding: Iedereen zijn OV-Chipkaart laat zien bij Restaurant Flying Chicken krijgt nu de tweede emmer met 50 kiphapjes voor de halve prijs. Dit station heeft een roltrap. Indien u hier gebruik van maakt, houdt altijd de leuning vast en rechts stilstaan en links lopen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: WiFi en OBIS in VIRM

Bericht door Vinny »

"Dit station is beroemd omdat het bezongen werd in een lied van één der grootste artiesten die Nederland rijk is. Wilt u dit nummer terughoren, dan kunt u naar de speciale website www.ns.nl/mee-naar-diemen-zuid.nl gaan, waar ook nadere informatie over dit nummer te krijgen is. Vanzelfsprekend is de CD ook bij ons koop. Deze is verkrijgbaar bij het loket, of digitaal via de website"
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten