Kruidvat BUSdagkaart

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Ronald »

Zes weekenden, dus twaalf dagen. Voor "die-hard-busfans" dus echt een koopje.

De naam OV-Weekendpas is dan wel weer verwarrend.
huibf
Donateur
Berichten: 4109
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door huibf »

webguy schreef:T zijn maar 3 of 4 weekenden, maar inderdaad
Het zijn 6 weekenden. Op zich voor best wel wat reizigers een leuk alternatief voor een gezinnetje met kinders in de vakantie.
Keertje naar de stad, keertje naar een pretpark in de buurt.
Kaart kost 9,95. Als je dus van de 6 weekenden (12 dagen) die de kaart geldig is er 4 dagen van gebruikt haal je het er al uit als je enkele reis dus meer kost dan 1.25. (voltarief) , laat staan als je een kind nog gratis mee mag nemen.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Vinny »

Dat is een ander verhaal ja. Doet me denken aan de 10 rittenkaart die Connexxion ooit had: voor 1 euro per rit in Amstelland. Een normale rit is meer dan 3 euro dus dat was een koopje :D
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door find_your_spot »

Als je met die kaart in die gehele zomerperiode op alle zaterdagen en alle zondagen kunt reizen is 10 euro spotgoedkoop.

Zag net ook dat de kaart geldig is op alle nachtbussen. Dan loont het voor mij helemaal aangezien ik vaak de nachtbus pak vanaf Amsterdam.
For Your Railroad Adventures
Zonnig
Berichten: 539
Lid geworden op: do 16 jun 2011, 14:09

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Zonnig »

Als je de Q-liners mag gebruiken dan wordt het wel heel voordelig.
Een dagretour met de Q-liner kost € 14,50 en nu dus € 10,= met deze kaart.
Retour Lelystad - Groningen voor € 10,= voor 2 uur heen en 2 uur terug!
Het opstaptarief voor deze Q-liner is nl vanaf 8 juni 2012 ook € 10,= dus met niet uitchecken kan je niets winnen!
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8660
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Milco »

Nou snap ik het even niet meer :S Is deze kaart nou één weekend geldig in de actieperiode of alle weekenden?

Wel spotgoedkoop trouwens: hele dag op pad voor een joet :)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Vinny »

Hoe duur was een streekvervoersuppelement op een NS dagkaart ook al weer? :twisted:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
huibf
Donateur
Berichten: 4109
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door huibf »

Milco1995 schreef:Nou snap ik het even niet meer :S Is deze kaart nou één weekend geldig in de actieperiode of alle weekenden?

Wel spotgoedkoop trouwens: hele dag op pad voor een joet :)
alle weekenden, dus 12 dagen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Daniel »

Vinny schreef:Hoe duur was een streekvervoersuppelement op een NS dagkaart ook al weer? :twisted:
5 euro voor 1 dag
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
erjeebee
Berichten: 1390
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door erjeebee »

Geen geld!

Ik neem er 2 (moi en moi femme)
Ben alle 6 weekends in het land (geen vakantie dit jaar), dus dat gaat zeker renderen
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Freek »

huibf schreef: Geen grap, en 100% definitief. Men wilde dit met Kerst al doen. Alleen toen wilde niet elke maatschappij meedoen.
Destijds lag(en) er (een) opbrengsverantwoordelijke dentrale overhe(i)d(en) toch dwars en waren alle vervoerders al wel akkoord dacht ik.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Klaasje »

Ik had van een vervoerder begrepen dat een andere vervoerder niet zo goed wou meewerken maar die horde hebben we inmiddels gehad. Maar het andere kan ook waar zijn.. Er zit een behoorlijke overlap qua gebied tussen de twee mogelijkheden.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Freek »

Dat laatste zou maar zo kunnen, het probleem zat volgens mij ergens bovenin Nederland en beide geruchten wezen die richting op :wink:
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Klaasje »

Zeg dan meteen waarover het gaat.. :lol:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Kruidvat introduceert supervoordelige OV-Weekend Pas

Bericht door Daniel »

Kruidvat introduceert supervoordelige OV-Weekend Pas
Geplaatst op: donderdag 7 juni 2012 19:08
Laatst bijgewerkt: donderdag 7 juni 2012 19:10


Persbericht
Reizen met de bus wordt deze zomer wel heel voordelig! In samenwerking met de regionale openbaar vervoersbedrijven introduceert Kruidvat de OV Weekend Pas, waarmee klanten voordelig met de bus en tram door héél Nederland reizen. De pas is vanaf 12 juni a.s. exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat voor slechts 9,95 euro. Op vertoon van de OV Weekend Pas kunnen klanten van 7 juli tot en met 12 augustus op alle twaalf weekenddagen onbeperkt gratis reizen.

Elk weekend stappen er gemiddeld maar liefst 1.700.000 mensen in de bus en tram. “Reizen met het openbaar vervoer is comfortabel en veilig, maar voor veel van onze klanten een stijgende kostenpost. Hierin willen wij onze klanten graag tegemoet komen. Met de OV Weekend Pas bieden wij klanten een zeer voordelige openbaar vervoerspas, waarmee zij in de zomermaanden voor nog geen tientje met de bus kunnen reizen. Normaal zou een dergelijke OV Weekendpas al snel 58 euro kosten, dus dat betekent een voordeel van 48 euro”, aldus Milo Laseur, directeur marketing Kruidvat.

Reizen door héél Nederland
De OV Weekend Pas is een unieke samenwerking tussen Kruidvat en negen regionale vervoersmaatschappijen: Arriva, Veolia, Connexxion, GVU, Syntus, EBS, Breng, Qbuzz en Hermes. De OV Weekend Pas is niet geldig bij de GVB (Amsterdam), RET (Rotterdam) en HTM (Den Haag). Milo Laseur: “Dit levert echter nauwelijks beperkingen op, want de regionale vervoerders rijden tot diep in deze steden door.” De OV Weekend Pas is geldig voor personen vanaf 12 jaar. Onder begeleiding van een volwassene mag één kind t/m 11 jaar gratis meereizen. De pas is persoonsgebonden en verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.
Lees verder
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Karl »

Hoe wordt er uiting aan 'persoonsgebonden' gegeven? Op een persoonlijke chipkaart? Pasfoto? Naam er op schrijven?
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Geert »

Het laatste.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door fogeltje »

Geert schreef:Het laatste.
Dat had ik inderdaad ook in al eerder in dit topic gehoord. Bij een eventuele controle moet je dan een identiteitsbewijs kunnen overhandigen dat dezelfde voorletters en achternaam bevat als je pas.
"Een touringcar is geen bus"
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Michael »

Bij Veolia in Breda is er al reclame aangebracht op een aantal bussen:

Afbeelding
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door mb90 »

Aan de zijkant van verschillende bussen van Qbuzz en Arriva was vanmiddag in Rotterdam deze reclame ook te zien.
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Kruidvat: wordt 6 weekends streekbus-9,95

Bericht door midnet »

Inmiddels ter info voor wie de folder van deze overbekende drogisterij nog niet heeft gezien:
vanaf di 12/6 biedt men OV-kaarten voor de de BUS-alle bussen, behalve HTM/GVB/RET, incl trams Utrecht, GEEN treinen van die vervoerders, geldig op 6 weekends, dus ZA+ZO, van 7/7 t/m 12/8, voor slechts 9,95. (normale prijs 58€ staat erbij-hoe ze daar aan komen snap ik totaal niet).
Dit in vervolg op eerder topic als vooraankondiging.
Komt mooi uit dat ik net sinds enkele weken weekendvrij van NS heb!
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door fogeltje »

Mijn zus wees me ook al op die advertentie. Ik vraag me af hoe populair die dingen gaan zijn. Heb morgen namelijk niet echt tijd om even naar de Kruidvat te gaan. Zouden die dingen dusdanig populair zijn dat ik woensdagochtend al buiten de boot val?
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door ODRAIL »

fogeltje schreef:Mijn zus wees me ook al op die advertentie. Ik vraag me af hoe populair die dingen gaan zijn. Heb morgen namelijk niet echt tijd om even naar de Kruidvat te gaan. Zouden die dingen dusdanig populair zijn dat ik woensdagochtend al buiten de boot val?
Het zou heel goed kunnen dat de kaartjes dinsdag aan het eind van de ochtend of aan het begin van de middag al zijn uitverkocht.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5817
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door isadora »

Goeie handel voor marktplaats.nl
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Dennenboom
Berichten: 1675
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 21:23

Re: Kruidvat BUSdagkaart

Bericht door Dennenboom »

Kennelijk is het voor deze kaart geen probleem om niet te weten waar er gebruik van wordt gemaakt. Waarschijnlijk zorgt die geweldige OV-chipkaart voor een even geweldige vraaguitval, dat de nadelen van het vinden van een verdeelsleutel nu niet gelden.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten