Misschien wel, maar vaak zijn deze niet bekend of staat er verkeerde informatie (van treinseries die niet eens dat traject rijden bijvoorbeeld). Die data moet een stuk betrouwbaarder zijn voordat ik dat overweeg.dennistd schreef:Is het niet beter om op basis van de getroffen treinseries vervoerders te benoemen? Mits deze bekend zijn natuurlijk.
Daar moet ik eens goed naar kijken. De kern van dit probleem is dat het systeem waar de data met de opheffing, matinzet, vertrektijden etc. vandaan komt (Infoplus) geen weet heeft van het ritverloop verderop. Dat wordt bijgemengd vanuit een ander systeem (AR-NU) die de rittijden toevoegt. Ik ga daar binnenkort verder naar kijken. Ik vind het overigens ook wel vreemd dat Lammenschans hier mist.Z2N schreef:Ik heb nog wel een irritatiefactortje aan de huidige versie: Op dit moment is het zo dat, als een rit opgeheven wordt op een deel van het traject, de pagina 'volledige ritdetails' zegt dat de hele rit opgeheven wordt in de melding, maar de opheffing zelf niet laat zien in de routestrip. De enige manier waarop je nu kan weten dat een deel van de rit wel bestaan heeft, is eventuele vertraging onderweg. Is dit te verhelpen, en zo ja, zit dat dan in de pijp? (Versie 3.3.1 1a437db, Samsung Galaxy S8)
https://i.imgur.com/B1O2Qzk.jpg