Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Lijn 45 schreef:Als ik bij de halte Nationaal Militair Museum in Soesterberg de vertrektijden van een andere dag wil bekijken geeft de app de melding dat de datum tussen eergisteren en eergisteren moet liggen, daardoor kan ik geen andere dag kiezen.
Is dat niet gewoon omdat je een lijn kiest die op die dag niet rijdt? 356 rijdt in weekenden, 381 werkdagen.
De tekst is niet helemaal duidelijk als je een dag kiest buiten geldigheid.
Oh en misschien had de app de geldigheidskalender nog niet ingeladen, die gaat apart geloof ik. Of iig dat was zo
Halte P+R/N34 Borger heeft twee losse haltes. Eentje voor Perron A en ligt naast de afrit N34 richting Emmen. De tweede is de resterende perrons en liggen aan de andere kant van het viaduct over de N34.
Jammer dat de iOS versie niet veel nieuwe functies krijgt tov de Android versie. Ik mis nogal wat functies zoals de complete opsomming van lijnen van een bepaalde vervoerder. Maar ook de "aankomende/niet instappen" functie. Nu moet ik telkens de vorige halte zoeken van een bepaalde lijn om te weten waar deze zich bevind.
Ik zie nu dat de voorgaande en de volgende lijn weer terug is bij iOS. Wat ik ook jammer vind, is dat mijn huidige GPS locatie niet zichtbaar is in de kaart, zodat je naast de locatie van de bus, ook je eigen locatie kunt zien.
Nu ik hier toch schrijf, de busperrons bij Bijlmer ArenA staan verkeerd. Lijn 300 vertrekt van A-B, ipv 1-2. Daarom staat lijn 44 op perron B ipv D.
Ze hebben de perrons op Bijlmer ArenA in december nieuwe namen gegeven, tot december waren de perrons A en B respectievelijk 1 en 2, en begonnen de letters vanaf A pas bij wat nu perron C is.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Focus ligt komende tijd op feature die eerst nog veel server-kant werk vereist, waar dus de meeste ontwikkeling tijd in gaat zitten. Wel komen de eerste 'bijvangsten' richting de app zoals de rijdt-verder-als en ook treinvertrektijden verder dan 70 minuten. Zal ook eens de tijd nemen om wat de ios app nog wat bij te schaven tegelijkertijd.
Bijlmer Arena ligt bij NDOV-CROW en Borger P+R hadden ze vorig week al gefikst btw.
Bij Syntus klopt er niets van de haltes op station oostzijde in Zwolle
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gisteren bij de zoekfunctie van de app 'Alphen' ingetikt. Het treinstation komt dan helemaal bovenaan te staan, maar de halte 'Station' vond ik een stukje naar beneden in de lijst terug. Voorheen stond hij onder het treinstation, wat echt superhandig was. Kan dit wellicht worden hersteld, of doe ik iets verkeerd? :) Ik gebruik de iOS-versie van de app.
Tipje: Als het station gekoppeld is aan het busstation kun je ook eenvoudig van station naar busstation wisselen door bovenaan op de halte naam te tikken
De app geeft bij de stadsdienst van Venlo geen lijnkleurtje, terwijl de bussen wel met een kleur rijden. Qua kleuren zijn ze exact hetzelfde als die van Maastricht.
Die kleuren van Venlo zijn nergens gedocumenteerd, die van Maastricht heb ik toendertijd uit de lijnennetkaart gehaald maar volgens mij kwam die van Venlo niet overeen.
Het betekend "Rijdt via een andere route" zoals je kunt zien als je OVinfo op Nederlands zet. En als je dan vervolgens even de rit aantikt kan je zien dat lijn 80 een omleiding in Rhenen heeft.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
U-OV heeft 24/7.. CXX heeft ook 24/7. Gvb heeft zo te zien 24/7. Ebs llijkt het ook te hebben. Arriva weet ik niet. Syntus lijkt dus als een van de weinige te niet door te geven na 3:00. Of de appv heeft moeite!
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
En de HTM & RET dan? Die gebruiken zelfde boordcomputer Systeem als dat wat Syntus heeft.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km