Pagina 50 van 51

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: ma 22 nov 2021, 10:28
door Tom024
Station Rilland-Bath en de halte Rilland, Statuonsbuurt zijn niet gekoppeld. Is dat te corrigeren?

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: ma 22 nov 2021, 14:20
door hauptbahnhof
Ik vraag me af of hier nog issues doorgeven nog zin heeft? Degene die over de app gaat reageert al een hele tijd niet meer. Ook de iOS-app is meer dan een geleden geupdate. En ook op bijvoorbeeld Twitter geen reactie meer. :cry:

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: ma 22 nov 2021, 15:00
door cassie127
Maar de dienstregeling wordt nog wel altijd netjes ingeladen. Dus is er nog altijd iemand met de app bezig. En dat ze niet reageren hoeft nog niet te betekenen dat ze het niet lezen.

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: zo 02 jan 2022, 20:30
door dnmw2705
Beide Nightjets van OBB hebben nog steeds geen plaatje en de informatie vanaf Koblenz is onduidelijk. Dat ze niet live tracebaar zijn is niet anders

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: zo 02 jan 2022, 20:37
door Z2N
Dat laatste ligt aan NS zelf, diens brondata is incompleet. En het plaatje zelf zal niet snel duidelijk genoeg zijn, gegeven de verschillende vervoerders, rijtuigsoorten en eindbestemmingen van de verschillende rijtuigen.

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: zo 02 jan 2022, 20:48
door Daniel
Als je via "Lijnen" naar "Waterbus" gaat staan daar nog de oude lijnen (uiteraard zonder actuele informatie) in plaats van de huidige (die nu nog onder Qbuzz staan).
Bij de haltes worden alle lijnnummers daardoor ook dubbel vermeld.

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: zo 02 jan 2022, 22:44
door hauptbahnhof
cassie127 schreef: ma 22 nov 2021, 15:00 Maar de dienstregeling wordt nog wel altijd netjes ingeladen. Dus is er nog altijd iemand met de app bezig. En dat ze niet reageren hoeft nog niet te betekenen dat ze het niet lezen.
Gaat dat niet automatisch? Het inladen van dienstregelingen?

De vraag is dus of alles wat gemeld is de laatste tijd wel opgepakt zijn.

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: zo 02 jan 2022, 22:46
door Lijn 45
Mijn melding van de tram- en bushaltes in Utrecht (begin vorige pagina) is in ieder geval niet opgepakt.

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: wo 19 jan 2022, 17:46
door TLP
Na een mislukte melding in het Doorgeefluik post ik deze oude achtergebleven melding in de OVinfo-app maar hier. Zie onderstaande afbeelding. De melding blijft hangen omdat de parameter Eindtijd op Onbekend staat op de stations van Den Haag Centraal en Schiphol Airport.
Afbeelding

Andere meldingen die naar aanleiding hiervan zijn binnengekomen: sinds 4/1 een staat er een defecte trein tussen Utrecht-Rotterdam (bij Bodegraven). Bij Utrecht Centraal zijn er werkzaamheden Schiphol-Utrecht (begindatum onbekend maar zeker al een aantal weken), een defecte trein Hoofddorp-Almere Oostvaarders (sinds 17/12) en logistieke beperkingen Hengelo-Bielefeld (ook sinds 17/12). In Maastricht is een aanrijding op de Maaslijn op 8 januari blijven haken in de data van OVinfo.

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: wo 19 jan 2022, 20:35
door Etienne
Ik heb dezelfde melding ook gemeld via Twitter bij de NS en @OVinfoapp, staat ook bij Rotterdam Centraal vermeld. Nul reactie -0-

Re: ROVER: "Reiziger wil concurrentie voor 9292-app"

Geplaatst: wo 19 jan 2022, 21:13
door Lijn 45
Misschien helpt dit:
Somoht schreef: Hoi

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: wo 19 jan 2022, 21:31
door Hainje
Ik heb 'm al een e-mail gestuurd, wellicht werkt dat.

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: di 17 mei 2022, 11:00
door Daelea
Dit is ook een mooie: om een of andere reden is het treinstation Leiden Centraal gekoppeld aan een aantal busperrons (D en H, de uitstaphalte, zo te zien). De app probeert nu een aantal bussen te laden als treinen. Met deze als toch wel een van de meest bijzondere:
Afbeelding

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: wo 29 jun 2022, 14:34
door Kalil Nieuw
Ik zou niet waar ik dat beter kan melden dan hier maar het volgende: al sinds gisteren al vroeg in de ochtend doet ovzoeker.nl het helemaal niet. Als ik de site aanklik is het helemaal grijs of zegt ie: "Deze site is niet bereikbaar". Weet een van jullie hoe dit komt en wie de maker is van ovzoeker.nl zodat ik met hem/haar contact op kan nemen als dit blijft aanhouden?

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: wo 29 jun 2022, 15:59
door nvdw
Dat is Alexander Overvoorde, mail alexander (apenstaart) ovzoeker.nl

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: wo 29 jun 2022, 16:37
door Jultar
Dat zal niet werken, want de domeinnaam heeft momenteel geen MX record (net als dat er geen A/AAAA records zijn aangemaakt in de DNS server, vandaar dat de domeinnaam niet resolved), dus mail zal niet afgeleverd kunnen worden.

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: wo 29 jun 2022, 23:41
door iamthedutchdude
Bij mij laadt ovzoeker wel, alleen de openstreetmap op de achtergrond opent niet. Alle iconen van de bussen en treinen laden wel, net als de zoekbalk.

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: do 30 jun 2022, 22:27
door Kalil Nieuw
Dat had ik vanochtend ook en vanmiddag was ie weer helemaal defect. Maar zojuist doet heel de site het weer. :pos:

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: vr 02 dec 2022, 20:20
door Meltrain
Sinds 10 november wordt al een stremming cq. omleiding weergegeven bij de Rotterdamse tramlijn 25.
Kan dat bericht verwijderd worden?

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: do 26 jan 2023, 17:34
door IIVQ
Er zijn kennelijk twee aparte haltes Schiphol Knooppunt Zuid, een voor de 340 en een voor de 181/180. Volgens een collega is dat afgelopen woensdag aangepast. Maar in OVinfo zie ik dat nog niet (kan niet links/rechts swipen voor de andere halte).
Hoe lang duurt dit normaliter om in de OVinfo-app te komen?

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: do 26 jan 2023, 17:44
door Daniel
Dat is niet aangepast, het waren altijd al twee aparte haltes. De ringlijn slaat namelijk af net voor de halte van 340.
Die haltes hebben ook elk aparte DRIPs met alleen de lijnen van het betreffende perron erop, dus aparte haltenummers zullen ze al gehad hebben. OVinfo splitst in die gevallen doorgaans niet de halte op als die ook hetzelfde heet.

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: do 26 jan 2023, 17:51
door Meltrain
Bij Maashaven (in Rotterdam) kan ik heel eenvoudig schakelen tussen het metrostation en de tramhalte. Er is dus een soort "koppeling".
Bij Knooppunt Schiphol Zuid lukt dat niet.

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: do 26 jan 2023, 18:19
door Daniel
Ik las het als dat IIVQ de splitsing nog niet zag in OVinfo, maar die blijkt er nu ik zelf kijk daar dus juist wel te zijn.
Nog niet eerder zoiets gezien met twee bushaltes met dezelfde naam trouwens, zoiets splitsen ligt meer voor de hand bij verschillende busstations (zoals op Utrecht CS) of jouw voorbeeld van een tramhalte en metrostation.

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: do 26 jan 2023, 21:52
door IIVQ
Vandaar dat ik het aan mijn collega heb doorgegeven. Ik zat in de 340 (en kwam van de personeelshalte voor de stalling Rozenburg en kon de reis niet met 9292 plannen) en dacht op OVInfo wel naar de 180/1 te kunnen doorklikken.

Re: Het grote OVInfo-app topic

Geplaatst: do 26 jan 2023, 23:36
door DDietzen
Bij reserveerRRReis-ritten in (tenminste) IJssel-Vecht staat in OVinfo niet meer de melding dat je moet reserveren. De ritten zijn daarmee niet te onderscheiden van 'reguliere' ritten van dezelfde lijnen (bijvoorbeeld overdag) waarvoor je niet hoeft te reserveren.

Positieve keerzijde is dat de reserveerritten tenminste niet meer als een aparte lijn worden getoond naast de 'reguliere' ritten van die lijn. Ik heb vaak genoeg de verkeerde '16 Woudhuis' aangetikt als ik die lijn wilde opzoeken.