Hebben Qbuz en Arriva spijt van stapelkorting
Geplaatst: di 18 dec 2018, 22:50
Sinds kort hebben Qbuz en Arriva een nieuw abonnement, waar de reiziger voor €25 per jaar een daluren korting van 40% op zijn of haar bus en treinreizen kan krijgen. Voor de reiziger van 65 jaar en ouder komt hier nog eens de zogenaamde leeftijdskorting van 34% die normaal alleen maar voor busvervoer geld bij. Voor die categorie reiziger word eerst de leeftijdskorting 34% toegepast, en op het bedrag dat dan nog overblijft komt nog eens 40% korting. (gestapelde korting) Totaal 60% op de reiskosten.
Toen ik de website van Qbuz een week geleden hierover bekeek, was er duidelijke informatie over de 65 en ouder gestapelde korting, die dus in deze combinatie op een totale korting van 60% van de uiteindelijk reiskosten uitkomt, maar nu ik nu weer kijk, zie ik geen enkele informatie meer daarover. Om nu achter deze informatie te komen, moet ik in de website van https://www.qbuzz.nl/gd/abonnementen-ka ... dnederland geheel onderin de optie [ De productvoorwaarden van Dalvoordeel Noord-Nederland] aanklikken. Op de website van Arriva webshop https://webshop.arriva.nl/nl/webshop/pr ... n/overview is in zijn geheel over deze gestapelde korting niks te vinden.
Voordat ik tot een conclusie kom dat beide vervoersbedrijven klaarblijkelijk spijt hebben, graag de mening en feedback van anderen.
Toen ik de website van Qbuz een week geleden hierover bekeek, was er duidelijke informatie over de 65 en ouder gestapelde korting, die dus in deze combinatie op een totale korting van 60% van de uiteindelijk reiskosten uitkomt, maar nu ik nu weer kijk, zie ik geen enkele informatie meer daarover. Om nu achter deze informatie te komen, moet ik in de website van https://www.qbuzz.nl/gd/abonnementen-ka ... dnederland geheel onderin de optie [ De productvoorwaarden van Dalvoordeel Noord-Nederland] aanklikken. Op de website van Arriva webshop https://webshop.arriva.nl/nl/webshop/pr ... n/overview is in zijn geheel over deze gestapelde korting niks te vinden.
Voordat ik tot een conclusie kom dat beide vervoersbedrijven klaarblijkelijk spijt hebben, graag de mening en feedback van anderen.