greyhound schreef:De Wrights hebben zich de afgelopen 9 jaar bewezen als betrouwbare werkpaarden. Zat gisteren in een nieuwe EBS scania, die rammelde al een stuk harder dan de gemiddelde Wright na 9 jaar.
Dan zou ik als ik jou was even aan EBS doorgeven in welke bus ze nog wat schroefjes vast moeten draaien. Eergisteren in diverse EBS Scania's gezeten waarvan er geeneen rammelde.
De binnenkant ziet er een beetje gedateerd uit
Da's nog nieteens het ergste aan de binnenkant... Rare verhoginkjes voorin (achter de voorwielen) die vrij breed zijn en daarmee de doorgang voor dingen die mensen nu eenmaal weleens meenemen in de bus (buggy, boodschappenkarretje) blokkeren. En her en der nog een raar krap zijwaarts stoeltje ertussen gepropt.
Tenslotte is er naar mijn weten in Nederland nog nooit een wright in de brand gevlogen......
Ook nooit een Arriva-Ambassador trouwens, busbrandjes zijn vooral talrijk bij Connexxion.
Ik heb trouwens over andere bussen ook nooit gehoord dat ze geregeld spontaan alle koelvloeistof verliezen... of die na een aantal ritten binnen een stad danwel zonder hogere snelheden ertussen niet meer willen starten doordat de brandstofverstuivers verstopt zitten.