Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dat is even boekhouden. Misschien was het zo dat de chauffeur die uiteindelijk naar Rhenen ging, dat ie klaar was nadat ie terug reed naar Amersfoort en dat die andere nog hele dag moest en zo dus problemen konden oplossen met andere ritten oid.
Stukje puzzelen, maar wel 'goed' dat het opgelost kan worden. Voor het beeld: Chauffeur 1 met bus 1 is onderweg naar Rhenen met +20. Chauffeur 2 met bus 2 hoeft allen nog terug naar Amersfoort en is daarna klaar.
Chauffeur 2 pakt bus 1 en gaat richting Rhenen zodat chauffeur 1 met bus 2 naar Amersfoort kan gaan zodat ie zijn volgende ritten niet met vertraging hoeft te vertrekken van Amersfoort. Hierdoor dus volgende ritten 'opgelost'. Chauffeur 2 maakt met bus 1 de rit naar Rhenen af en gaat terug richting Amersfoort met +20(...) en zet de bus alsnog op de stalling en gaat naar huis
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Mwoh, ik vermoed dat het weinig met de diensten van de chauffeurs te maken had want die stapten ook over Eerder de bus die weer terug naar Amersfoort moest om een of andere reden, door bij De Klomp te wisselen ben je weer een uur eerder terug.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Vandaag was de rit van 06.49 280 richting Amersfoort lekker een vlotte rit. Alleen wat file op de A12. Maar toch 6 1/2 minuut te vroeg op Amersfoort CS.
Dat met die bus tonen ipv trein gaat momenteel ook fout in de andere concessies.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Baba... Zit op Utrecht CS te wachten op 50.. Lijn 52 staat er al 6 minuten voor vertrekt. 51 komt er 3 minuten voor vertrek aan rijden. Lijn 50 komt 3 minuten na vertrektijd pas aankakken en staat nu nog steeds op CS omdat er al twee bussen stonden die LATER zouden vertrekken.
Syntus kan daar zo veel winst halen als ze er gewoon staan voor vertrekt.
Note: 52 komt niet van andere zit. 51 wel. 50 kwam ook niet van andere rit. Chauffeur 52 was 'lekker' peukie aan het roken en wachten totdat ie kon vertrekken.
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Ja.. Snap ik. Lijn 52 is geen koppeling, vandaar dat ik er een post aan wijd. Want als U-OV er 6(!!!!) minuten van te voren kan staan, moet Syntus het ook kunnen. En het is niet alleen vol laden, maar meer gemak dat je rustig kan gaan zitten.. Comfort enzo.
Nu is het volstauwen, je zit nog niet en het gaspedaal zit al op de plank!
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
marvinkok schreef:Zoals hier al vaker gezegd (ook in reactie op jou) kan dat gewoon betekenen dat de gprs geen verbinding heeft en er niks doorgegeven kán worden..
Sowieso reden de 91xx wagens van het weekend al zonder actuele info. Goeie kans dat het één van die wagens was dus.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
yordietje schreef:In de 1871 hoor ik soms zon stoplampgeluid van een Setra?
Het "stop" geluid van de Setra is hetzelfde geluid als de waarschuwing/foutmelding van de Citea (iig die van Twente, dus neem aan die van Utrecht ook). Die gaat bijvoorbeeld af als de hoogtregeling niet werkt, maar soms ook zonder dag je enig idee hebt wat er is...
Als ik met de trein langs Woerden kom is het altijd een hele pluimage die er kan staan. Zo heb ik al een Optare gezien en de andere dag zo`n midi dubbelasser...