![Afbeelding](https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/89854863_10156671837846513_4223705181444898816_o.jpg?_nc_cat=106&_nc_sid=ca434c&_nc_eui2=AeFzrZ3ghqlIeBqwHcFVpHl66rQIx1JtjTlxs3BUZ4D2orokxnNkGK063wy0LORkTk5VWJKutFax9YLsKyizrvQ-ztO62T2w99lyEmDAch_bUw&_nc_ohc=aoO_vIHBGkcAX8oHK1F&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=4e6766da696cab32209a3af64997bd18&oe=5E90E2E7)
Ik zag dat het een logo van Mercedes-Benz heeft, maar verder heb ik geen informatie over het busje.
geen handige actie helaas Altijd eerst er zeker van zijn dat je volledig aan de overzijde van het spoor kan komen en daarnaast de bellen rinkelde al dus de chauffeur had kunnen stoppen voor de spoorwegovergang.Gerben3 schreef:Op deze video van Prorail kun je aanrijding van afgelopen dinsdag goed zien
Op de webpagina van Qbuzz stond tot een week geleden inderdaad nog dat lijn 90 de route t/m zou overnemen. Dat hebben ze aangepast naar nu specifiek: 'de laatste bus vanuit Utrecht naar Ameide vertrekt om 18:25'. Gekke is dat deze lijn dus in het weekend wel gewoon rijdt, dat terwijl de vraag die nog over is. Lijn 90/94 wordt volgens mij vooral veel gebruikt door studenten en werkenden, terwijl in het weekend met name op zaterdag lijn 90 vooral wordt gebruikt door mensen die een dagje naar Utrecht gaan bijvoorbeeld. En ik verwacht dat die 'dagjes weg' nu (bijna) volledig zijn weggevallen. Rare keuze vind ik dit daarom om lijn 94 niet doordeweeks te rijden maar wel in het weekend (waarbij je in de huidige situatie alleen maar lucht vervoert).Nieuwe ontwikkelingen lijn 81 wordt nu savonds gereden met een streekbuzz inveco en van lijn 94 is geen teken van leven meer te bekennen op de Qbuzz DMG site dat lijn 90 het overneemd maar die is ook gewoon als normaal gestopt om 19uur
Mwoh, in de Arriva-tijd hebben er zelfs nog een keer Citaro's op lijn 10 gereden. Op zich zou het dus nog altijd moeten kunnen.ArrivaBas schreef:Op lijn 10 bleef het dusdanig druk, dat de 1,5 meter afstand tussen reizigers moeilijk in acht genomen kon worden. Groter materieel dan de Rosero kan echter niet op de route wegens vergunningsplicht voor het pollergebied in de Dordtse binnenstad en een paar krappe bochten.
Tja, dalen is altijd nogal makkelijk binnen een bandbreedte van 1,5 punt in eindcijfers. Om het even in perspectief te plaatsen: Arriva in Zuidoost-Friesland is net zo hard onderuit gegaan (van 25 naar 54) en ook daar is het verschil slechts 0,2 punt.Suus schreef:Ze zijn in de gehele ranglijst wel van de 24ste plek onder Arriva naar de 59ste plek onder Qbuzz gedaald. Van de 63 deelnemers.
Het idee zelf heb ik wel begrepen, maar de keuze voor dat idee in plaats van gewoon even wat minder strikt volgens de ontheffing denken in deze uitzonderlijke tijd niet.DrechtBlub schreef:Aangezien het idee wat ik net heb geschreven ook niet over dat stukje komt en die ook alle stukken waar de lengterestrictie op zit ontwijkt, denk ik dat je het idee niet goed hebt begrepen.
Dieper konden ze niet zakken! Vanaf plaats 60 staan alleen spoorverbindingen.Suus schreef:Ze zijn in de gehele ranglijst wel van de 24ste plek onder Arriva naar de 59ste plek onder Qbuzz gedaald. Van de 63 deelnemers.
En van een 7,8 naar een 7,8 gaan is blijkbaar genoeg om van de 16e naar de 37e plek te zakken. :')Daniel schreef:Tja, dalen is altijd nogal makkelijk binnen een bandbreedte van 1,5 punt in eindcijfers. Om het even in perspectief te plaatsen: Arriva in Zuidoost-Friesland is net zo hard onderuit gegaan (van 25 naar 54) en ook daar is het verschil slechts 0,2 punt.Suus schreef:Ze zijn in de gehele ranglijst wel van de 24ste plek onder Arriva naar de 59ste plek onder Qbuzz gedaald. Van de 63 deelnemers.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 125 gasten