![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
TreinenFreak schreef: ↑za 02 dec 2023, 20:34 Ik zit nu in een Ebusco 2.2 op lijn 28. Dat is wel iets bijzonders, niet waar? Zal zo wel gezellig druk worden in deze 12 meter bus.
TreinenFreak schreef: ↑za 02 dec 2023, 20:34 Ik zit nu in een Ebusco 2.2 op lijn 28. Dat is wel iets bijzonders, niet waar? Zal zo wel gezellig druk worden in deze 12 meter bus.
Er zal vast iets op de filmbak staan; alle apparatuur zit er nog in, en als je een lijn selecteert zodat de verkeerslichtbeïnvloeding werkt, komt dat lijnnummer sowieso op de filmbak.
Dat zal ook niet opgeschoten zijn gezien de file die ik vanaf de verkeerslichten Barneveldsestraat helemaal richting Renswoude zag staan even na zevenen.erwinraasveld schreef: ↑ma 11 dec 2023, 09:37 Ja, met name de 280 had een valse start vanochtend.
Door een enorme file op de A12 zijn de meeste ritten vanaf 7:00 uur vanochtend binnendoor gereden over de N224 waardoor de bus waar ik in zat met +40 in Amersfoort is aangekomen.
Dat was in de vorige dienstregeling ook maar enkele keren per dag, maar vreesde al voor een koppeling de hele dag door gezien de korte keertijd die de 87 heeft. Dat blijkt gelukkig niet het geval dus.Overigens lijkt de 87 heel sporadisch nog aan de 80 vast te zitten en de 80 dus met een Citea te rijden.
https://busposities.nl/omlopen/2023-12-11/keolis/50221
Maar volgens mij gaat het maar om enkele ritten per dag zo te zien.
Qua tijden nog niet heel gek. Zo te zien dalritten en in het ochtenddal zijn die vaak al wat rustiger.erwinraasveld schreef: ↑ma 11 dec 2023, 11:13 Er schijnen ook Rosero's op de lijn 80 te rijden.![]()
https://busposities.nl/lijn/keolis_5080
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten