Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Als je een kortere of langere afstand doet dan alleen Zoetermeer - Delft kan de trein sneller zijn.
Delft - Zoetermeer Oost is met trein 38 min, met bus 455 + lopen 46 minuten.
Voor Delft Campus - Lansingerland is het verschil trein / bus alleen maar groter.
EBS heeft een lijstje buslijnen op hun website gezet als mogelijk alternatief voor morgen als de treinen staken. Best wel netjes vind ik
Den Haag - Leiden, 43 en 45, daar verdienen ze zich helemaal scheel aan. Zeker als NS niet rijdt. Was ook na dat treinongeluk bij Voorschoten. Meteen geleed en allemaal uitpuilende bussen. Van EBS mag NS wel langer staken.
Ja inderdaad. Ik zelf kan bij alle bedrijven behalve HTM zien welke voertuigen waar rijden. Bij de HTM zie ik niks. Niets bij buslijnen en niets bij tramlijnen. Waarschijnlijk een storing bij de HTM aangezien er laatste tijd meer storingen zijn geweest.