Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Volgens mij zijn de hoeveelheid metro's voor de N/Z-lijn al in roulatie voor het testrijden. Het wagenpark is gewoon extreem krap. Als de N/Z-lijn een groter succes dan verwacht blijkt is er een probleem. Bij een defecte metro valt er simpelweg een rit uit, is nu ook al aan de orde van de dag.
Ernstig dat een 5-minuten dienstregeling zo problematisch blijkt te zijn. Knulligheid ten top weer. Oktober 2018 dan maar?
Laatst gewijzigd door n-evo op di 06 mar 2018, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat er regelmatig wat uitvalt op de Oostlijn, klopt helaas.
Wat me dan wel verbaast, is dat ze rustig een drukke 54 laten uitvallen, terwijl vlak ervoor of erna een rustige 53 rijdt.
Ik zou zeggen, wanneer er op de Oostlijn dan iets uitvalt, probeer dan in ieder geval de drukke 54 te blijven rijden, en laat die rustige 53 als eerste uitvallen.
Voor lijn 54 is er nog een alternatief met 50 + 53. Voor lijn 53 is er geen alternatief.
Best logisch dus dat lijn 54 als eerste uitvalt bij problemen.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Als er op 22 juli geen onacceptabele risico's meer zijn die een opening in de weg zitten, zal de lijn gewoon gaan rijden. Verwacht dan echter ook nog maar de nodige kinderziekten, die van lichtelijk irritant tot mogelijk zwaar verstorend zullen zijn. Niet omdat het ter plaatse nu allemaal een stelletje incompetente zwabberstralen zijn, maar omdat dat nu eenmaal altijd zo gaat bij de livegang van dergelijke complexe projecten. Na verloop van tijd zal zich dat wel zetten.
Ik zag vanavond ca 18:40 in de Krusemanstraat een voertuig genaamd H90 op de rails rijden, wat is dat voor ding? Had dat met de stroomstoring te maken?
diederickx schreef:Ik zag vanavond ca 18:40 in de Krusemanstraat een voertuig genaamd H90 op de rails rijden, wat is dat voor ding? Had dat met de stroomstoring te maken?
Voorzover ik weet stonden er in de avond nog een aantal trams stil, verspreid over centrum en zuid.....die zal men wel naar binnen gehaald hebben...
Lijn 4 rijdt ook vanochtend nog niet, de lijnen 9 en 14 rijden ingekort Oost- Plantage Parklaan en lijn 7 en 10 rijden via Ceintuurbaan. Dit alles door - nog steeds - de stroomstoring, blijkbaar hardnekkig rond Frederiksplein/Rembrandtplein.
Ze hebben nergens rekening gehouden met gekoppelde 3-delige metro's van 120 meter. En dan stug de bestelling doorzetten in plaats van alsnog 6-delige metro's van 116 meter te kopen. Want waarom makkelijk doen als het moeilijk kan? Geld in overvloed dus boeie. _O-
Ardan schreef:Ik ben halverwege gestopt met lezen. Parool :')
Als ik het dus goed begrijp zijn de M7’s te lang voor de Oostlijn, perron CS is te kort, maar zijn ze ook ongeschikt (te lang) voor de NZL i.v.m. brandschermen Europaplein? Wat is dat voor een beleid ?