Met lijn 34 wordt naar centraal doorrijden echter wat lastig

Met lijn 34 wordt naar centraal doorrijden echter wat lastig
Uiteindelijk moet je als buschauffeur ook aan bepaalde "targets" voldoen. Targets die meetbaar zijn. Dat is onder andere op tijd vertrekken vanaf beginhaltes en knooppunten. Het is fijn voor de reiziger als er op hun gewacht word, maar juist de meetbare targets zal een buschauffeur op worden "afgerekend" (ja, tussen aanhalingstekens want meestal kan het bedrijf niet veel, maar de chauffeur krijgt het wel te horen). En dat zul je niet in de vacature zien.Durashift schreef: ↑vr 11 nov 2022, 23:34 Weet je dit zeker? ....
Ik heb recent (weer) eens een paar vacatureteksten voor chauffeur OV doorgelezen.. maar men wenst toch vooral een mensgerichte benadering, veilig en gastheer/vrouwschap is zeer gewenst. Dat rijden is eigenlijk maar bijzaak.. prima aan te leren en noodzakelijk kwaad, vind men (kort gezegd) maar het is toch vooral de beleving die jij, als chauffeur, aan de passagier geeft tijdens de rit. Die wel volgens dienstregeling plaats moet vinden, daar heb je gelijk in.
![]()
Gaat, is volgens de huidige dienstregeling 4x/uur.
Bedankt! Die 6 minuten gaan wel krap zijn als ze weer met zo'n Setra aankomen op de 50, en dan weer via dat industrieterrein om moet rijden. De ene chauffeur pakt hem bij het kruispunt voor het station op, maar heb hem ook wel eens gehad dat ie via de Grote Beer en de Rondweg-West omreed.Daniel schreef: ↑di 22 nov 2022, 12:11 Edit: en op Veenendaal-De Klomp tijden aangepast op de last minute door NS afgeschaalde dienstregelingWas nog wel bang dat dat door de last minute actie van NS mis zou gaan.
Met ten minste 6 minuten overstap van/naar Arnhem voor 50 en 80, die hebben jullie aan mij te danken trouwens. (Is n.a.v. mijn input in het ROCOV-advies gekomen)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten