Concessie Provincie Utrecht (2016-2025)
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Via de app kan je iig een e-ticket kopen
Ik heb geen onderschrift
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39321
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Je moet sowieso een apart kaartje kopen volgens https://www.syntusutrecht.nl/nl-nl/verv ... rt-utrecht
Via de app kost het kaartje 5 euro, in de bus 6 euro. Relatief gezien is de N3 daarmee wel een duur lijntje, voor hetzelfde bedrag kan je 's nachts ook van Utrecht naar Amerongen reizen immers.
Via de app kost het kaartje 5 euro, in de bus 6 euro. Relatief gezien is de N3 daarmee wel een duur lijntje, voor hetzelfde bedrag kan je 's nachts ook van Utrecht naar Amerongen reizen immers.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 119
- Lid geworden op: di 19 mei 2015, 11:43
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Tanks best wel prijzig voor €6 naar richting vathors. Vorig jaar betaalde ik €5 vanaf Utrecht CS naar amersfoort noord, en gvb nachtlijn Amsterdam betaal je €3,50. Maarja per consessie is verschillen.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
GVB is €4,50 voor een nachtkaart 1 uur.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dat zou toch ook als vast bedrag via de ov-chipkaart moeten kunnen? Nu gaat men juist weer met (veel) contant geld aan de gang op een tijdstip dat je dat juist niet zou willen.Daniel schreef:Je moet sowieso een apart kaartje kopen volgens https://www.syntusutrecht.nl/nl-nl/verv ... rt-utrecht
.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Bij u-ov zeggen ze dat je de optie nachtbussen op je kaart kan zetten en dan de chipkaart kan gebruiken.
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Omdat ik waarschijnlijk na vermelding van nog een reiservaring in dit topic rechtstreeks naar het Zure Pruim-topic verbannen wordt zeg ik maar niet dat ik na 20 minuten wachten op lijn X2 en 40 minuten wachten op een lijn 80 die niet kwam maar weer naar huis ben gegaan...
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39321
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Wat ook nog niet helemaal lekker gaat is dat de klantenservice via Twitter naar klanten aangeeft dat haltes vervallen zijn die helemaal niet vervallen zijn. Oeps...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Spechtstraat zeker, begreep ik ook al weinig van... De chauffeur van X2 presteerde het trouwens om vanaf de Brabantsestraat in plaats van linksaf ri. Eemplein rechtsaf te slaan... Dat werd dus straatje keren.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Lijn X4 probeerde vanmiddag om 13.11u (vanaf Amersfoort CS) in elk geval op tijd te rijden, wat gewoon niet lukte door de veelal nog niet goed werkende KAR. Toevallig twee OVNL'ers die in die bus zaten de hele weg? (A)
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Wat is een KAR?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Als ik het goed heb is dat verkeerslichten beïnvloeding.
Zit het alleen in de Setra's of ook de tijdelijke bussen?
Zit het alleen in de Setra's of ook de tijdelijke bussen?
Ik heb geen onderschrift
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39321
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Precies, maar even 'n screenshotje ingezet daar (via de link die Syntus zelf gaf notabene)Ronald schreef:Spechtstraat zeker, begreep ik ook al weinig van...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Nee, die conclusie trek jij.Tristan schreef:Dus jij zegt eigenlijk dat de reiziger er maar mee moet leven dat zoiets af en toe gebeurt? Conform jouw mening moeten de chauffeurs er dan ook mee leren leven dat er af en toe één wordt beroofd en/of gemolesteerd.Durashift schreef: (..)
Deze chauffeur is ook geen beste reclame voor Syntus trouwens.
Het mag niet.. maar het gebeurd..
"Het mag niet.. maar het gebeurt."
Wat ik probeer ermee te duiden is dat het gedrag van de chauffeur niet is zoals het zou moeten zijn.. het wordt alleen zo uitvergroot.
Ik heb zelfs de indruk dat er misschien wel van een set-up sprake is.. Ik bedoel, waarom zou het nu ineens voor RTV Utrecht interessant zijn om met een ( gemeenteraadslid en dus iemand met een bepaalde invloed..) rolstoelgebruiker de bus te testen?
Misschien wel omdat iemand belang heeft bij het beoordelen van de specifieke PvE punt?
Ik kan mij wel voorstellen dat men de nieuwe Setra's op toegankelijkheid willen testen maar dan hadden zij even moeten wachten. :)
Trouwens, mag een journalistiek medium zomaar filmen in een ov bus?
Het is wel openbaar vervoer.. maar dat staat (wettelijk) toch niet gelijk aan de stoep op straat?
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ach en laten we volgende keer ook maar conducteurs en buschauffeurs met losse handjes goedkeuren, dat gebeurt ook maar af en toeTristan schreef:Dus jij zegt eigenlijk dat de reiziger er maar mee moet leven dat zoiets af en toe gebeurt?"Durashift schreef: (..)
Deze chauffeur is ook geen beste reclame voor Syntus trouwens.
Het mag niet.. maar het gebeurd..
https://youtu.be/p6H3BnzRZGs
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
(A)
Kar is een redelijk universeel systeem waarschijnlijk zit het dan ook bij de tijdelijke bussen. Toeringcarbussen hebben ze niet.sirvinniei schreef:Als ik het goed heb is dat verkeerslichten beïnvloeding.
Zit het alleen in de Setra's of ook de tijdelijke bussen?
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12541
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Omdat er een nieuwe vervoerder rijdt met een nieuw type bussen? Nogal grote woorden om over een set-up te spreken. Aan alles zie je dat de man positief probeert te blijven en niet verwachtte zo behandeld te worden.Durashift schreef:Ik heb zelfs de indruk dat er misschien wel van een set-up sprake is.. Ik bedoel, waarom zou het nu ineens voor RTV Utrecht interessant zijn om met een ( gemeenteraadslid en dus iemand met een bepaalde invloed..) rolstoelgebruiker de bus te testen?
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Daarnaast, media volgt het algemene beeld van het volk, wat erg negatief over het OV is
Ik heb geen onderschrift
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
De displays werken :D
Alleen staat er nog wel Syntus Gelderland rechtsonder (niet zichtbaar op de foto)
Ik heb geen onderschrift
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39321
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Je bedoelt neem ik aan dat ze in de tijdelijke bussen werken? In de Setra's werkten ze (deels i.i.g.) al.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Nvm, kan weg
Laatst gewijzigd door Chrysa op za 17 dec 2016, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39321
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dat stond bovenaan deze pagina ook al
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Oeps...
Ik klikte gewoon op dat rode bolletje, maar die had me dus op de vorige pagina neergezet. Sorry!
Ik klikte gewoon op dat rode bolletje, maar die had me dus op de vorige pagina neergezet. Sorry!
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Volgens mij geeft Syntus het bijna op orde op sommige trajecten. Lijn 50 reed vandaag beide kanten met toelaatbare vertragingen. Paar keer +10, over het algemeen beide kanten op +5-7. Cijfers zijn gebaseerd op verstrekte informatie door OVinfo app. Zie.daar ook dat realtime informatie er opnieuw uitligt vanavond sinds 23:00. OverIgens vanmorgen ook pas om 11:00 weer online. Zal dit voor 'onderhoud' zijn of is het overbelast?
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: nielsie600 en 153 gasten