Concessie Provincie Utrecht (2016-2025)
-
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Trouwens Marvin, ben je nou chauffeur in Twente of in Utrecht?
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Vliegende keep, zoals er wel meer tijdelijk ook in Utrecht zijn vanuit andere concessies
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dat is iets wat ik lang niet gehoord hebt inderdaad. Hoe het met de werving en inwerken van chauffeurs gaat. Heeft Syntus dat al meer op orde. Zijn de uitzendkrachten ondertussen al helemaal bij en heeft Syntus nu alle chauffeurs op norm zitten?
Lijkt mij dat chaffeurs uit de andere concessies van Syntus ook wel terug willen
Lijkt mij dat chaffeurs uit de andere concessies van Syntus ook wel terug willen
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 42
- Lid geworden op: wo 18 jan 2017, 19:41
-
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Leuk detail is dat die Rosero's 100km/h bussen zijn
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Jammer, nog geen nummertjes erop! Zelfde stoelen als Setra's, hopelijk dan ook bij de VDL's. Ben ook benieuwd naar het feit of Syntus de stoplamp blijft verbergen!
Wel mooie bussen! Hoeveel waren er nou besteld?
Wel mooie bussen! Hoeveel waren er nou besteld?
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Volgens het bijschrift bij de reportage worden het er 13.
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik zie geen gordels bij de stoelen.BasFrancken schreef:Leuk detail is dat die Rosero's 100km/h bussen zijn
De geleiderails van de zonneschermen zitten wel erg in het zicht, volgens mij. Daar is tegenwoordig toch wel een wat nettere oplossing voor te vinden, d8 ik.
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Andere stoelen, zelfde bekleding.dnmw2705 schreef:Jammer, nog geen nummertjes erop! Zelfde stoelen als Setra's, hopelijk dan ook bij de VDL's. Ben ook benieuwd naar het feit of Syntus de stoplamp blijft verbergen!
Wel mooie bussen! Hoeveel waren er nou besteld?
Groeten,
Nick
Nick
-
- Berichten: 193
- Lid geworden op: ma 07 nov 2016, 11:27
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik zie op dit moment nog wekelijks nieuwe uitzendkrachten instromen, deze rijden circa 14 dagen met een mentorchauffeur voordat ze "los" worden gelaten.dnmw2705 schreef:Dat is iets wat ik lang niet gehoord hebt inderdaad. Hoe het met de werving en inwerken van chauffeurs gaat. Heeft Syntus dat al meer op orde. Zijn de uitzendkrachten ondertussen al helemaal bij en heeft Syntus nu alle chauffeurs op norm zitten?
Lijkt mij dat chaffeurs uit de andere concessies van Syntus ook wel terug willen
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Even een lokquoteje misschien?dnmw2705 schreef:...
Wel mooie bussen! Hoeveel waren er nou besteld?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Durashift schreef:Ik zie geen gordels bij de stoelen.BasFrancken schreef:Leuk detail is dat die Rosero's 100km/h bussen zijn
De geleiderails van de zonneschermen zitten wel erg in het zicht, volgens mij. Daar is tegenwoordig toch wel een wat nettere oplossing voor te vinden, d8 ik.
Maar wel 100 stickers achterop de bus
-
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
VDL krijgen dezelfde stoelen vergelijkbaar met de Citea's van Twente maar dan precies dezelfde kleurstelling als in de Setra's. En VDL's krijgen gewoon de stopknop op dezelfde plekken als alle andere VDL's dus geen nood:)dnmw2705 schreef:Jammer, nog geen nummertjes erop! Zelfde stoelen als Setra's, hopelijk dan ook bij de VDL's. Ben ook benieuwd naar het feit of Syntus de stoplamp blijft verbergen!
Wel mooie bussen! Hoeveel waren er nou besteld?
-
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ook in de Rosero's usb poortjes toch?
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ja
Zijn die poortjes wel nodig in een midi?
Zijn die poortjes wel nodig in een midi?
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Buurtbussen hebben ze toch ook?
Dus waarom zou een midi die dan niet hoeven?
Dus waarom zou een midi die dan niet hoeven?
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Na Leusden wil nu ook de gemeente Amersfoort verbeteringen voor vele reizigers weer teruggedraaid zien, zucht... zie dit artikel.
Zouden die gemeenten nou echt niet door hebben dat de klagers doorgaans veel harder roepen dan de reizigers die er tevreden mee zijn?
Overigens kan ik me met geen mogelijkheid voorstellen waarom er zoveel vraag zou zijn naar een bus van Nieuwland naar Hoogland, als 't om de winkelstraat gaat kan je notabene nog vrijwel om de hoek uitstappen bij de halte op de Zevenhuizerstraat.
Bij een verbinding tussen Kattenbroek en station Schothorst kan ik dan nog meer voorstellen, daar kan je als reiziger ook werkelijk wat aan hebben.
Zouden die gemeenten nou echt niet door hebben dat de klagers doorgaans veel harder roepen dan de reizigers die er tevreden mee zijn?
Overigens kan ik me met geen mogelijkheid voorstellen waarom er zoveel vraag zou zijn naar een bus van Nieuwland naar Hoogland, als 't om de winkelstraat gaat kan je notabene nog vrijwel om de hoek uitstappen bij de halte op de Zevenhuizerstraat.
Bij een verbinding tussen Kattenbroek en station Schothorst kan ik dan nog meer voorstellen, daar kan je als reiziger ook werkelijk wat aan hebben.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Misschien moet je een klacht over de klagers indienen
In mijn ogen is Amersfoort er inderdaad een stuk op vooruit gegaan. De enige oprechte klacht die ik hoor: lijn 1 niet meer na 10 uur wordt geen eens genoemd xD
Ik merk trouwens dat je niks meer hoort over punctualiteit. Blijkbaar met de nieuwe dienstregeling dus veel verandering in gekomen.
In mijn ogen is Amersfoort er inderdaad een stuk op vooruit gegaan. De enige oprechte klacht die ik hoor: lijn 1 niet meer na 10 uur wordt geen eens genoemd xD
Ik merk trouwens dat je niks meer hoort over punctualiteit. Blijkbaar met de nieuwe dienstregeling dus veel verandering in gekomen.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
SirVinniei,
Problemen met structurele punctualiteit zijn inderdaad opgelost. Wel heb ik het idee dat er sinds vorige week weer meer problemen zijn met kleine vertragingen. Zowel vandaag als gisteren toch weer veel problemen op lijn 50 voor zover ik er last van had.
Deze was toevallig vanmiddag.
Nieuwe dienstregeling tussen Utrecht en Doorn is wel echt een grote winst voor Syntus. Bussen zitten vaak goed vol. Ik pakte altijd bus 50 naar Utrecht om 7:44. Eerste paar keer was ie leeg toen ik in stapte. Nu 6 weken later zit ie goed vol.
Problemen met structurele punctualiteit zijn inderdaad opgelost. Wel heb ik het idee dat er sinds vorige week weer meer problemen zijn met kleine vertragingen. Zowel vandaag als gisteren toch weer veel problemen op lijn 50 voor zover ik er last van had.
Deze was toevallig vanmiddag.
Nieuwe dienstregeling tussen Utrecht en Doorn is wel echt een grote winst voor Syntus. Bussen zitten vaak goed vol. Ik pakte altijd bus 50 naar Utrecht om 7:44. Eerste paar keer was ie leeg toen ik in stapte. Nu 6 weken later zit ie goed vol.
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik denk niet dat er dankzij Syntus ineens veel meer mensen met lijn 50 zijn gaan reizen... 50 zat altijd toch al goed vol?
-
- Berichten: 3645
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Lijn 50 is wel 3x zo vaak gaan rijden in de spits, dus dat hij toen vol zat is geen garantie dat hij nu vol zou zitten.
- Spoiler: show
Ik heb geen onderschrift
-
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Erg mooi midi materieel in ieder geval.
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Zeker weten. Welke lijnen gaan deze allemaal rijden???
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
De keren dat ik recent langs lijn 17 foto's gemaakt heb zaten er zo af en toe nog wel behoorlijke vertragingen tussen hoor. En je ziet ook gewoon dat er nog vertraging op de Stadsring wordt opgelopen, maar da's weinig verwonderlijk met een rijtijd van 1 minuut tussen het station en De Kei.sirvinniei schreef:Ik merk trouwens dat je niks meer hoort over punctualiteit. Blijkbaar met de nieuwe dienstregeling dus veel verandering in gekomen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik geef aan dat ik constateer dat mijn bus die paar weken geleden nog bijna leeg reed, nu steeds voller zit. Die van 7:55 en 8:05 zitten ook goed.sirvinniei schreef:Lijn 50 is wel 3x zo vaak gaan rijden in de spits, dus dat hij toen vol zat is geen garantie dat hij vol zou zitten.
Als ik kijk naar de ochtend zitten van lijn 50 bij CXX dan zat het niet zo vol vanaf station dbz en nu, zitten er toch steeds meer in.
Ik ben benieuwd naar de definitieve aantallen. Het is nu natuurlijk alleen maar wat er gezien wordt
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 57 gasten