Over dat gedeelte heb ik heen gelezenMeltrain schreef:Ik schat de 4630 - 4646.![]()
(Dat zei Milco ook al op de vorige pagina....)

Over dat gedeelte heb ik heen gelezenMeltrain schreef:Ik schat de 4630 - 4646.![]()
(Dat zei Milco ook al op de vorige pagina....)
Die busseries die jij opnoemde zijn overigens ook meer dan 6 jaar oud ;). De eerste serie is 16 jaar oud en de tweede en derde 10 jaar oud ;). Serie 4630-4646 zijn de jongste bussen die GVU heeft. Zelfs nog jonger dan de Amba's en Citaro's.Edwin schreef:Om welke zou het gaan? Je hebt de serie 4576-4590 (15 stuks) en de serie 7841-7860 (20 stuks) en 7862 - 7873 (12 stuks).Busfoto.nl schreef:Er is een gerucht dat een aantal van de nieuwste GVU-bussen (inmiddels zo'n zes jaar oud) naar Almere gaan. Dit zijn er hoogstens 17.
Ik denk dat ze die 12m bussen hebben gedaan omdat er ook een tram rijdt tussen CS en Kanaleneiland Zuid. En buiten de spits valt lijn 7 best mee dus een optie zou kunnen zijn om in de spits geledes in t zetten en erbuiten standaarden.010jongen schreef:Ik ben benieuwd hoe qbuzz iedereen gaat vervoeren op lijn 7 naar Kanaleneiland met standaardbussen. Ik zie vaak genoeg gelede bussen met staanplaatsen voorbij rijden.
Naar de stalling Haven (in eerste instantie) neem ik aan? Jammer dat ik t/m maandag geen tijd heb om te kijken.Busfoto.nl schreef:Volgens iemand anders op "Facebook" zou de 4646 inderdaad morgen naar Almere gaan; deze avond ziet ie in elk geval niet op de dienst. Uiteindelijk zou een deel van de wagens uit de serie 4630-4646 naar Almere gaan.
Deze staat in de stalling Almere buiten althans afgelopen zaterdag nog.Busfoto.nl schreef:Volgens iemand anders op "Facebook" zou de 4646 inderdaad morgen naar Almere gaan; deze avond ziet ie in elk geval niet op de dienst. Uiteindelijk zou een deel van de wagens uit de serie 4630-4646 naar Almere gaan.
* Zaterdag 30 november van 14.00 tot 12.00 uur op Belcour (Emmaplein) in Zeist
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten