Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Sommige foto's zijn nou eenmaal niet openbaar. De foto die ik heb gezien (een andere dan die van ThatPCdude) is inmiddels weer verdwenen op de plek waar ik hem zag.
Verder is de bus niet zo heel bijzonder, van buiten is het gewoon een Streekbuzz Crossway met een hoger dak en het nieuwe front.
Wellicht heb ik de memo gemist, maar waar komen deze tijdelijke bussen ook alweer voor?
Enkel Snelbuzz en R-NET is toch "vertraagd" doordat VanHool falliet gegaan is?
Ziet er niet verkeerd uit, alleen lijkt de kleur grijs ietsje lichter dan voor de rest van de bussen?
@metroRET, op sommige plekken kán nog niet elektrisch gereden worden omdat er nog geen capaciteit is op het stroomnet. in Gouda wordt bijvoorbeeld volledig diesel gestart en op de vestigingen Alphen/Katwijk/Lisse/Leiden gaat een mix gereden worden. In hoeverre deze StreekBuzz citea's ook op andere plekken dan iig Gouda te zien zijn, weet ik niet.
Laatst gewijzigd door ThatPCDude op zo 03 nov 2024, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!
Buschauffeur bij Qbuzz in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
ThatPCDude schreef: ↑zo 03 nov 2024, 20:52
Ziet er niet verkeerd uit, alleen lijkt de kleur grijs ietsje lichter dan voor de rest van de bussen?
@metroRET, op sommige plekken kán nog niet elektrisch gereden worden omdat er nog geen capaciteit is op het stroomnet. in Gouda wordt bijvoorbeeld volledig diesel gestart en op de vestigingen Alphen/Katwijk/Lisse/Leiden gaat een mix gereden worden. In hoeverre deze StreekBuzz citea's ook op andere plekken dan iig Gouda te zien zijn, weet ik niet.
Dat verklaart dus een hoop.
De verwachting is dus dat de Iveco's dus ook op Snelbuzz en R-NET zal woren ingezet op plekken waar dus wel kan, ter vervanging van Yutong-bussen die er dus nog aan zitten te komen.
Is er eigenlijk ook bekend of die Volvo 7900 die ze willen ombouwen per 15 december in dienst gaan of later zal wel later zijn neem ik aan want Arriva heeft ze nodig tot 14 december neem ik aan