Utrecht: Alledaagse gebeurtenissen
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Die is er ook niet. Halte Biga-groep staat in de lijst met vervallen haltes in het U-OV vervoerplan.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Ah handig... nu de nieuwe dienstregeling van Syntus eindelijk in OV-info staat is een briljante keuze in de bestemmingen te zien: lijn 80 en 82 hebben richting Amersfoort beide "via Leusden-Zuid" als via-bestemming. Technisch gezien klopt dat ook wel, maar ze rijden toch wel een aardig verschillende route allebei ondanks dat ze beide via Leusden-Zuid rijden
Edit: ze zijn wel consistent zie ik, de 280 heeft die via ook en toont daardoor in Amersfoort niet meer dat het de sneldienst via de A12 is.
Edit: ze zijn wel consistent zie ik, de 280 heeft die via ook en toont daardoor in Amersfoort niet meer dat het de sneldienst via de A12 is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8831
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Is het met de nieuwe dienstregeling die morgen ingaat nu ook de bedoeling dat de Heuliez-bussen in dienst gaan?
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 08-06-2024 --> 56 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 08-06-2024 --> 56 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
-
- Berichten: 429
- Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 16:54
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Lijn 2 wordt ineens gereden met 12 meter citaro's i.p.v midibussen, zijn die bussen weer kapot of zijn die terug en komen er nieuwe?
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Er zijn sinds oktober geen kentekens afgegeven voor elektrische Heuliezen.
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Ze zijn dan allemaal al afgeleverd. Helaas is er op de huidige stalling geen mogelijkheid om ze allemaal (tegelijk) op te laden, dat kan straks in de nieuwe vestiging bij P+R Westraven.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Wanneer wordt die nieuwe vestiging eigenlijk in gebruik genomen? Ik kom op het internet vanalles tegen vanaf najaar 2020 via december 2020 tot maart 2021.
Sowieso is een deel van de inzet van die Heuliez'en pas mogelijk als de stalling er is, lijn 7 heeft immers geen laadvoorzieningen op enig eindpunt en zou daarom worden doorgetrokken naar Westraven, waar hij dan ook kan gaan laden.
Sowieso is een deel van de inzet van die Heuliez'en pas mogelijk als de stalling er is, lijn 7 heeft immers geen laadvoorzieningen op enig eindpunt en zou daarom worden doorgetrokken naar Westraven, waar hij dan ook kan gaan laden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 429
- Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 16:54
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Waar zou voor lijn 3 een laadvoorziening komen, gewoon op centrumzijde?
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8831
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Ja, lijn 3 gaat opladen bij CS Centrumzijde, lijn 7 bij Westraven en lijn 8 bij Lunetten.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 08-06-2024 --> 56 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 08-06-2024 --> 56 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Veel andere opties zijn er niet natuurlijk, die lijn heeft maar één eindpunt immers. Al zou bussen uitwisselen ook nog kunnen natuurlijk.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Vanmiddag viel me op dat langs de Utrechtseweg in Amersfoort / Amersfoortseweg in Soesterberg de nieuwe abri's van de provincie goudkleurig zijn i.p.v. grijs zoals in de rest van de provincie. Heeft dat nog een achterliggende reden eigenlijk?
Dacht eerst aan HOV-haltes, maar de haltes waar alleen lijn 56 stopt hebben ze ook...
Dacht eerst aan HOV-haltes, maar de haltes waar alleen lijn 56 stopt hebben ze ook...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Ik had al zo'n vermoeden dat het daar iets mee te maken had...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
De voorzitter van de betreffende vereniging, een bekende van mij, is afgelopen week na een lang ziekbed helaas overleden. Hij was al langere tijd samen met het bestuur bezig met een streefplan voor hoe de Wegh der Weegen eruit moet gaan zien. Bij belangrijke entrees van de Wegh staan nu ook welkombordjes. Onder andere de Sortie-tegels, het Wegh der Weegen hek bij de Chinees, de beschildering in de tunnel van Soesterberg komen van deze vereniging vandaan waar ik ook een tijdje actief ben geweest. Treurig alleen dat hij de nieuwste toevoegingen niet heeft kunnen meemaken.
Een idee dat hij ook graag zou willen zien is meer eenheid in de straatnamen. De Wegh der Weegen loopt van Amersfoort tot aan Vollenhove en heeft verschillende straatnamen gekregen als Amersfoortsestraat, Rademakerstraat en Amersfoortseweg. Die namen aanpassen kan niet, maar onder elk bordje 'onderdeel van de Wegh der Weegen' zou heel mooi zijn.
Nou we het toch over de Wegh der Weegen hebben; ik verbaas mij er eigenlijk over hoe de nieuwe buslijnen langs de weg zijn gaan lopen. Achteraf gezien had er helemaal niet zo veel veranderd moeten worden 2 jaar geleden want veel is weer terug bij het oude. Er was een reden dat het zo lang zo gebleven is.
Ik zie namelijk niet voor me dat er nou zo veel mensen in Huis ter Heide of Soesterberg op De Uithof moeten zijn met lijn 34. De meesten pakken de bus voor werk/winkelen in Utrecht-centrum of trein op Utrecht CS. Een overstap van bus op bus op dit stukje om in Utrecht te komen slaat natuurlijk nergens op want dat is nooit nodig geweest (Al heeft Huis ter Heide afgelopen jaar daar al aan kunnen wennen). De mensen willen rechtstreeks naar Utrecht kunnen en niet via Amersfoort of overstap te Jordanlaan.
Als deze hele klerezooi eindelijk eens voorbij is zouden ze bij U-OV eens af moeten stappen van dat 'sneller reizen door rechtere routes met meer overstappen' want daar komt in de praktijk toch niks van terecht. Die snelwegbus 202 (of 201?) van de Uithof naar Amersfoort CS moet als eerst afgeschaft worden zodat er meer budget overblijft voor bus 34. De A28 staat toch 9 vd 10 keer vast in de spits, bus 34 is echt niet zo veel langzamer via Vollenhove. Daarnaast rijden die snelwegbussen in de praktijk net zo hard (80km/u) als de bussen op de provinciale weg.
Bus 34 moet weer een echte sneldienst na Vollenhove vormen richting Amersfoort zodat je ook reizigers meepakt die vanuit de Uithof reizen naar Amersfoort CS. Via Dijnselburg rijden en dan slechts in Soesterberg bij de tunnel een halte.
Zowel Huis ter Heide als Soesterberg heeft recht op een rechtstreekse busverbinding naar Utrecht CS. En dan niet via een omslachtige route door Zeist-Oost. Lijn 73's aftakking naar handelscentrum zou verlengd moeten worden naar Soesterberg via Huis ter Heide. Die bus hoeft niet door te rijden naar Amersfoort omdat zowel bus 56 als 34 die verbinding al aanbiedt. Buiten de spits dan 4x/u Utrecht-Zeist en 2x/u Utrecht-Soesterberg (via Vollenhove) en in de spits dan 4x/u naar Soesterberg zodat je vanaf Vollenhove 8x/u naar Utrecht kan (Zeist-Noord 6x/u slaat natuurlijk helemaal nergens op nu zelf nog steeds).
Een idee dat hij ook graag zou willen zien is meer eenheid in de straatnamen. De Wegh der Weegen loopt van Amersfoort tot aan Vollenhove en heeft verschillende straatnamen gekregen als Amersfoortsestraat, Rademakerstraat en Amersfoortseweg. Die namen aanpassen kan niet, maar onder elk bordje 'onderdeel van de Wegh der Weegen' zou heel mooi zijn.
Nou we het toch over de Wegh der Weegen hebben; ik verbaas mij er eigenlijk over hoe de nieuwe buslijnen langs de weg zijn gaan lopen. Achteraf gezien had er helemaal niet zo veel veranderd moeten worden 2 jaar geleden want veel is weer terug bij het oude. Er was een reden dat het zo lang zo gebleven is.
Ik zie namelijk niet voor me dat er nou zo veel mensen in Huis ter Heide of Soesterberg op De Uithof moeten zijn met lijn 34. De meesten pakken de bus voor werk/winkelen in Utrecht-centrum of trein op Utrecht CS. Een overstap van bus op bus op dit stukje om in Utrecht te komen slaat natuurlijk nergens op want dat is nooit nodig geweest (Al heeft Huis ter Heide afgelopen jaar daar al aan kunnen wennen). De mensen willen rechtstreeks naar Utrecht kunnen en niet via Amersfoort of overstap te Jordanlaan.
Als deze hele klerezooi eindelijk eens voorbij is zouden ze bij U-OV eens af moeten stappen van dat 'sneller reizen door rechtere routes met meer overstappen' want daar komt in de praktijk toch niks van terecht. Die snelwegbus 202 (of 201?) van de Uithof naar Amersfoort CS moet als eerst afgeschaft worden zodat er meer budget overblijft voor bus 34. De A28 staat toch 9 vd 10 keer vast in de spits, bus 34 is echt niet zo veel langzamer via Vollenhove. Daarnaast rijden die snelwegbussen in de praktijk net zo hard (80km/u) als de bussen op de provinciale weg.
Bus 34 moet weer een echte sneldienst na Vollenhove vormen richting Amersfoort zodat je ook reizigers meepakt die vanuit de Uithof reizen naar Amersfoort CS. Via Dijnselburg rijden en dan slechts in Soesterberg bij de tunnel een halte.
Zowel Huis ter Heide als Soesterberg heeft recht op een rechtstreekse busverbinding naar Utrecht CS. En dan niet via een omslachtige route door Zeist-Oost. Lijn 73's aftakking naar handelscentrum zou verlengd moeten worden naar Soesterberg via Huis ter Heide. Die bus hoeft niet door te rijden naar Amersfoort omdat zowel bus 56 als 34 die verbinding al aanbiedt. Buiten de spits dan 4x/u Utrecht-Zeist en 2x/u Utrecht-Soesterberg (via Vollenhove) en in de spits dan 4x/u naar Soesterberg zodat je vanaf Vollenhove 8x/u naar Utrecht kan (Zeist-Noord 6x/u slaat natuurlijk helemaal nergens op nu zelf nog steeds).
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
We hebben geluk, HESS bus 4218 heeft afgelopen maandag 4 januari nog wat rondjes gereden op lijn 28. Wie weet volgen er meer...
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Zowel de 4218 en 4220 zijn nu actief op de 28.
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8831
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Rijden ze daadwerkelijk weer of hebben ze de apparatuur van deze wagens overgezet en het nummer nog niet gewijzigd?
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 08-06-2024 --> 56 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 08-06-2024 --> 56 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Zul je net zien: stond ik bij de halte Jordanlaan te wachten op de bus naar de Fysio, zie ik iets opvallends: de sticker voor de nu nieuw door Syntus gereden bus 58 is weldegelijk een losse sticker. Wat opvallend is, want het is weldegelijk een nieuw bord (lijn 35 stopte hier voorheen niet).
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Volgens mij plakt Syntus wel. Lijn 575 is ook door heel Zeist-Noord met stickertjes toegevoegd,
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Syntus plakt geel, de de Syntus lijnen worden in U-OV gebied wel degelijk door U-OV op de borden geplaatst.
Kan best dat deze lijn vergeten was, de 202 ontbreekt bij Zon en Schild bijvoorbeeld ook nog op de halteborden.
Kan best dat deze lijn vergeten was, de 202 ontbreekt bij Zon en Schild bijvoorbeeld ook nog op de halteborden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
De 202 ontbreekt in de richting Amersfoort zelfs in de route. Zag dat Syntus de halte Willem Arntszhoeve van de 59 ook al ‘eenzijdig opgeheven’ had
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Die rare situatie had ik inderdaad ook al aan laten geven via de rechtstreeksere kanalen. Dacht eerst nog dat het erin zat dat de halte P+R Soesterberg richting Amersfoort niet verplaatst was (die zat eerst alleen op de afrit naar de A28, dus dan kan je niet via Zon en Schild meer rijden), maar dat blijkt (volgens het kaartje in OVinfo althans) wel het geval te zijn.
De Willem Arntzhoeve komt inderdaad richting Zeist niet voor in de KV1-data voor lijn 59, waar Syntus voor deze dienstregeling trouwens sowieso erg laat mee was: pas halverwege vorige week was de dienstregeling überhaupt beschikbaar voor de reisplanners en OVinfo.
Op de website van Syntus kan je die lijnen überhaupt nog niet bekijken: als je klikt op "dienstregeling weergeven" krijg je "pagina niet gevonden"
Overigens gaat de info op de haltes sowieso niet heel lekker bij Syntus dit jaar. Waar ze met de KV1-data heel laat waren, waren de haltes begin december allemaal al aangepast. Echter zijn daarbij alle wijzigingen in aangrenzende concessies "vergeten" en staat dus in Scherpenzeel de 110 niet op de borden en de opgeheven 611 nog wel, ontbreekt lijn 34 bij halte "Warande" en is in Amersfoort Schothorst lijn 101 nog op de borden te vinden (bij enkele vers vervangen abri's hadden ze zelfs de vertrekstaat van 101 weer keurig teruggehangen daar).
Al met al werd het een lange lijst om door te spelen eerder deze week...
Leukste grap vindt ik nog wel dat op Veenendaal-De Klomp alle oude Gelderse haltepalen verwijderd zijn behalve het exemplaar op het derde halteperron (waar alleen Utrechtse lijnen komen).
Minder handig dan weer dat daar nog een niet meer bestaande X80 op staat en dat de vertrekstaat van lijn 80 vervangen is, die van 87 niet en die van X80 niet is afgeplakt... Da's dus een haltepaal met een mix van oude en actuele informatie geworden.
(en ze waren blijkbaar zuinig met vertrekstaten printen, want bij De Kei in Amersfoort zijn alle vertrekstaten in de kastjes aan de haltepaal gehangen totdat die vol was waardoor in de abri alleen een vertrekstaat van lijn 8 en 80 hangt)
En owja... alle overstapmogelijkheden op de schermen in de bus zijn nog altijd op lijn "P...", die bug hebben ze na een maand nog niet weten te verhelpen. Waardoor ook de overstappen op lijnen uit andere concessies niet vermeld worden.
De Willem Arntzhoeve komt inderdaad richting Zeist niet voor in de KV1-data voor lijn 59, waar Syntus voor deze dienstregeling trouwens sowieso erg laat mee was: pas halverwege vorige week was de dienstregeling überhaupt beschikbaar voor de reisplanners en OVinfo.
Op de website van Syntus kan je die lijnen überhaupt nog niet bekijken: als je klikt op "dienstregeling weergeven" krijg je "pagina niet gevonden"
Overigens gaat de info op de haltes sowieso niet heel lekker bij Syntus dit jaar. Waar ze met de KV1-data heel laat waren, waren de haltes begin december allemaal al aangepast. Echter zijn daarbij alle wijzigingen in aangrenzende concessies "vergeten" en staat dus in Scherpenzeel de 110 niet op de borden en de opgeheven 611 nog wel, ontbreekt lijn 34 bij halte "Warande" en is in Amersfoort Schothorst lijn 101 nog op de borden te vinden (bij enkele vers vervangen abri's hadden ze zelfs de vertrekstaat van 101 weer keurig teruggehangen daar).
Al met al werd het een lange lijst om door te spelen eerder deze week...
Leukste grap vindt ik nog wel dat op Veenendaal-De Klomp alle oude Gelderse haltepalen verwijderd zijn behalve het exemplaar op het derde halteperron (waar alleen Utrechtse lijnen komen).
Minder handig dan weer dat daar nog een niet meer bestaande X80 op staat en dat de vertrekstaat van lijn 80 vervangen is, die van 87 niet en die van X80 niet is afgeplakt... Da's dus een haltepaal met een mix van oude en actuele informatie geworden.
(en ze waren blijkbaar zuinig met vertrekstaten printen, want bij De Kei in Amersfoort zijn alle vertrekstaten in de kastjes aan de haltepaal gehangen totdat die vol was waardoor in de abri alleen een vertrekstaat van lijn 8 en 80 hangt)
En owja... alle overstapmogelijkheden op de schermen in de bus zijn nog altijd op lijn "P...", die bug hebben ze na een maand nog niet weten te verhelpen. Waardoor ook de overstappen op lijnen uit andere concessies niet vermeld worden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
De situatie op De Klomp kan ik verklaren:
Sinds enige tijd doe ik ook MPO werkzaamheden en eind december ontvingen wij in Ede de haltevertrekstaten voor lijn 80. Van andere lijnen nog niet.
De oude Gelderse palen kunnen wij niet openen met onze sleutel. De oude vertrekstaten kon ik daarom niet doorstrepen.
In de nieuwe paal van IJssel-Vecht, die ik wel kon openen, heb ik de vertrekstaat van lijn 80 opgehangen.
Op dat moment waren de staten van de 87 nog niet binnen. Daarom heb ik die toen nog niet opgehangen. Toen die wel binnen waren zijn die door andere MPO'ers opgehangen, waarbij De Klomp wellicht is vergeten.
Wat ook kan is dat de tijden niet veranderd zijn en daarom gemakshalve de oude vertrekstaten zijn laten hangen.
Ikzelf heb de vertrekstaten van N8 en N50 bewust laten hangen, omdat hierin niets is gewijzigd vergeleken met vorig jaar.
Sinds enige tijd doe ik ook MPO werkzaamheden en eind december ontvingen wij in Ede de haltevertrekstaten voor lijn 80. Van andere lijnen nog niet.
De oude Gelderse palen kunnen wij niet openen met onze sleutel. De oude vertrekstaten kon ik daarom niet doorstrepen.
In de nieuwe paal van IJssel-Vecht, die ik wel kon openen, heb ik de vertrekstaat van lijn 80 opgehangen.
Op dat moment waren de staten van de 87 nog niet binnen. Daarom heb ik die toen nog niet opgehangen. Toen die wel binnen waren zijn die door andere MPO'ers opgehangen, waarbij De Klomp wellicht is vergeten.
Wat ook kan is dat de tijden niet veranderd zijn en daarom gemakshalve de oude vertrekstaten zijn laten hangen.
Ikzelf heb de vertrekstaten van N8 en N50 bewust laten hangen, omdat hierin niets is gewijzigd vergeleken met vorig jaar.
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39319
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Alleen hangt die vertrekstaat van de 80 dus in dezelfde Gelderse paal als waar de verouderde van 87 nog in hangt.
87 rijdt in het dal nog maar eens per uur, die van 80 is overduidelijk nieuw want daar staan ritten doordeweeks overdag op
87 rijdt in het dal nog maar eens per uur, die van 80 is overduidelijk nieuw want daar staan ritten doordeweeks overdag op
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Alledaagse gebeurtenissen in Utrecht
Dan heeft iemand hem verplaatst Ik heb namelijk alleen de nieuwe paal open gehad en die was toen nog leeg.
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten