Anyway, vanochtend stonden ze te flyeren, nou ja whatever ze staan zo vaak te flyeren. Dus ik pak dat aan, en 100 meter verder wist ik dat de laatste voettocht naar de baas al halverwege was

Ding rijdt maximaal 70 km/h, is volledig elektrisch, en heeft ontheffing voor het fietspad. Je betaalt € 1,50 per rit, en voor € 13,50 kun je een tienrittenkaart kopen, heb ik dus ook gedaan. Chauffeur zit midden voorin, achter is ruimte voor 4 passagiers en wat bagage. Er zitten gordels in, er is witte kunstleren bekleding en de instap is nogal hoog, terwijl het dak vrij laag is. Rijdt doordeweeks tussen 8 en 18 uur, op verzoek dus. Telefonisch, of eentje aanhouden op straat. En als ze vrij zijn staan ze op station Delft Zuid op ritjes te wachten. Ze rijden met in totaal drie van deze dingen. Merk en type houd ik me voor aanbevolen. Enfin: wat foto's die een beetje een indruk geven :) Needless to say: Ik ben zeer tevreden. Het is alleen te hopen dat dit echt aanslaat, en dat het nieet over 3 maanden wegens zwaar verlieslatend weer verdwijnt...
*O*