Concessie Provincie Utrecht (2016-2025)
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9187
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Gaat Syntus Utrecht de korte ritten tussen Hoevelaken en Amersfoort per december op lijn 102 rijden?
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9187
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Het wordt dan niet echt handig qua exploitatie. Ik ben benieuwd hoe men dit gaat oplossen.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Door een onderaannemer in te huren?
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8745
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Rijdt Besseling nog in opdracht van Syntus op de Veluwe? Zij zitten immers in Amersfoort. ;)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 04-05-2024 --> 66 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 04-05-2024 --> 66 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
De nieuwe dienstregeling staat in OVinfo, ook is deze in te zien op de website van Syntus Utrecht (onder Reizen)
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Dat was al bekend.
Besseling heeft al hun lijnbussen verkocht of overgedragen aan Van Kooten.Milco schreef:Rijdt Besseling nog in opdracht van Syntus op de Veluwe? Zij zitten immers in Amersfoort. ;)
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Niet dat hij ook al op de Syntus-site staat, daar stond hij gisteren eerder op de avond nog niet op namelijk.Lijn 45 schreef:Dat was al bekend. .
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Ik blijf die nieuwe dienstregeling toch opmerkelijk vinden, nu ook met de exacte tijden erbij... als ik 'ns kijk naar de ritten waar ik vrijwel dagelijks in zit dan zie ik dat de bewuste X80 twee minuten extra de tijd krijgt om Amersfoort - Scherpenzeel De Molen af te leggen, geen idee waar die twee minuten voor nodig zijn gezien de betreffende rit dagelijks op Woudenberg De Poort z'n tijd staat af te wachten omdat 'ie te vroeg is
Op Scherpenzeel - De Klomp heeft 'ie die minuten door drukte met grote aantallen instappers harder nodig, maar daar blijft de rijtijd exact gelijk aan wat 'ie nu is.
Op de terugweg dan juist een inkorting van de rijtijd tussen Woudenberg en Amersfoort, dat oogt toch verre van realistisch aangezien de rijtijd daar zelfs nu er geen opstoppingen meer zijn juist precies of net niet gehaald wordt. De bus op dat stuk juist zelden te vroeg.
Op Scherpenzeel - De Klomp heeft 'ie die minuten door drukte met grote aantallen instappers harder nodig, maar daar blijft de rijtijd exact gelijk aan wat 'ie nu is.
Op de terugweg dan juist een inkorting van de rijtijd tussen Woudenberg en Amersfoort, dat oogt toch verre van realistisch aangezien de rijtijd daar zelfs nu er geen opstoppingen meer zijn juist precies of net niet gehaald wordt. De bus op dat stuk juist zelden te vroeg.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Terwijl het vervoerplan het heeft over uitbreiding van frequenties op de Uithoflijnen kom ik net in de dienstregeling juist het tegenovergestelde tegen: in de middagspits gaan ze allemaal terug naar 2x/uur i.p.v. 3x/uur en in de ochtendspits vervalt er op 204 en 206 meer dan er bij komt.
Wel wordt de bedieningsperiode aardig uitgebreid met tot ca. 17.30 uur nog ritten van Amersfoort naar Utrecht. Naar Amersfoort reizen kan voortaan ook vroeger, maar niet in de ochtendspits.
Wel wordt de bedieningsperiode aardig uitgebreid met tot ca. 17.30 uur nog ritten van Amersfoort naar Utrecht. Naar Amersfoort reizen kan voortaan ook vroeger, maar niet in de ochtendspits.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 119
- Lid geworden op: di 19 mei 2015, 11:43
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Het valt me ook steeds op dat er minder ritten worden gereden met het nieuw v plan. Maar je krijg er in spitsen extra 200 lijnen tog. Zo rijden minder ritten in spitsen voor de 2 en 4 vanwege drukte in t verkeer en op tijd komen. Maar dan zou de extra 200 lijnen ook te laat komen door drukte. En het verbaas me dat er nog niks word gedaan voor Leusden centrum zuid drama.
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Ik gok dat er ergens iets mis gaat bij Syntus. Op geen enkele halte tussen Utrecht Archimedeslaan en Station Driebergen Zeist hangen vertrekstaten van de N8.. Ook de KV1 geeft aan dat ze niet op de haltes stoppen, maar in vervoersplan stond dit wel degelijk. Ook klantenservice van Keolis zegt dat ze stoppen op die haltes
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Mag je op die haltes wel instappen dan? Anders zijn de vertrektijden natuurlijk ook niet relevant.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Volgens de dienstregeling wordt daar niet gestopt, dat deed de oude N81 ook al niet trouwens.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Ik zou hierbij denken dat ie gewoon stopt. Vooral omdat er over dat gedogen staat.
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Heeft die lijn het lijnnummer N8 of N08?
In mijn herinnering heeft Syntus namelijk een jaar eerder alle nachtlijnen een drie”cijferig” lijnnummer gegeven, omdat anders de systemen het niet aan konden. Lijn N3 werd toen N03.
In mijn herinnering heeft Syntus namelijk een jaar eerder alle nachtlijnen een drie”cijferig” lijnnummer gegeven, omdat anders de systemen het niet aan konden. Lijn N3 werd toen N03.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
-
- Berichten: 3644
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Hoe gaat het overigens met Syntus flex?
Ik heb geen onderschrift
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
@Meltrain: Het is meer dat de DRIPs geen lijnnummer van vier tekens kunnen tonen.
@dnmw2705: Dat hele stukje is achterhaald, 428 rijdt bv. ook niet naar Zeist zoals daar staat.
Er wordt wel vaker nog een kleine aanpassing gedaan na het vaststellen van het vervoerplan.
@dnmw2705: Dat hele stukje is achterhaald, 428 rijdt bv. ook niet naar Zeist zoals daar staat.
Er wordt wel vaker nog een kleine aanpassing gedaan na het vaststellen van het vervoerplan.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Ik had het Maxim gevraagd en die gaf aan dat het wel nog zou gaan. Wellicht alsnog aangepast iddDaniel schreef:@dnmw2705: Dat hele stukje is achterhaald, 428 rijdt bv. ook niet naar Zeist zoals daar staat.
Er wordt wel vaker nog een kleine aanpassing gedaan na het vaststellen van het vervoerplan.
Persoonlijk had ik gekozen voor wat tijdsverschil, maar dat lukte niet ivm de eerste rit van N8 naar Wageningen. Nu N50 en N8 allebei vanaf Utrecht CS om 4:00
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
-
- Berichten: 3644
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... 71977.html
https://veenendaalsekrant.nl/lokaal/aan ... ort-537727
Vanaf 13 april gaat de voorpoort tunnel open in Veenendaal en krijgt lijn 83 een nieuwe route en 2 extra haltes. 1 komt net onder de kruising ravelijn/voorpoort en de andere komt bij de rotonde ten oosten van de McDonalds.
https://veenendaalsekrant.nl/lokaal/aan ... ort-537727
Vanaf 13 april gaat de voorpoort tunnel open in Veenendaal en krijgt lijn 83 een nieuwe route en 2 extra haltes. 1 komt net onder de kruising ravelijn/voorpoort en de andere komt bij de rotonde ten oosten van de McDonalds.
Ik heb geen onderschrift
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Deels oud nieuws, dat lijn 83 die route zou gaan krijgen was al bekend sinds het moment dat hij via de Klompersteeg is gaan rijden in plaats van door het tunneltje bij De Klomp. Alleen het tijdstip waarop dat zou gebeuren was tot nu toe nog niet bekend.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
SYNTUS UTRECHT VERDIENT EEN COMPLIMENT
Goed en toegankelijk openbaar vervoer is belangrijk voor iedereen. Voor studenten en forensen, maar ook voor ouderen en mensen met een beperking. Syntus Utrecht maakt werk van toegankelijkheid. Zo leveren zij een waardevolle bijdrage aan mobiliteit en zelfstandigheid. Dat verdient een compliment. Arne Schaddelee, lijsttrekker voor de ChristenUnie bij de Provinciale Statenverkiezingen in Utrecht, en kandidaten Kees de Heer en Arjan Koerts deelden het compliment uit.
De eisen die aan de vervoerder worden gesteld door de provincie als opdrachtgever staan toegankelijkheid en voldoende tijd voor assistentie soms in de weg. Ondanks dat besloot Syntus van toegankelijkheid een prioriteit te maken. Dat verdient waardering en een compliment.
Lees verder
Goed en toegankelijk openbaar vervoer is belangrijk voor iedereen. Voor studenten en forensen, maar ook voor ouderen en mensen met een beperking. Syntus Utrecht maakt werk van toegankelijkheid. Zo leveren zij een waardevolle bijdrage aan mobiliteit en zelfstandigheid. Dat verdient een compliment. Arne Schaddelee, lijsttrekker voor de ChristenUnie bij de Provinciale Statenverkiezingen in Utrecht, en kandidaten Kees de Heer en Arjan Koerts deelden het compliment uit.
De eisen die aan de vervoerder worden gesteld door de provincie als opdrachtgever staan toegankelijkheid en voldoende tijd voor assistentie soms in de weg. Ondanks dat besloot Syntus van toegankelijkheid een prioriteit te maken. Dat verdient waardering en een compliment.
Lees verder
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Een tweet van de gemeente Scherpenzeel:
https://twitter.com/_Scherpenzeel/statu ... 7752035328Syntus is van plan om de dienstregeling van buslijn (x)80 te wijzigen. Daardoor wordt de eindhalte station Veenendaal-De Klomp. Wat vindt u ervan? Laat het ons weten via: https://nl.surveymonkey.com/r/TSCP57T
-
- Berichten: 3644
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Interessant. Komt er dan wel een vervanging voor Veenendaal-Amersfoort (door bijvoorbeeld uitbreiding 280).
Edit: er komt ook weer een lijn naar Veenendaal Oost volgens de enquete :D
Edit: er komt ook weer een lijn naar Veenendaal Oost volgens de enquete :D
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)
Het kan ook zijn dat Rhenen = Veenendaal de Klomp geschrapt wordt?sirvinniei schreef:Interessant. Komt er dan wel een vervanging voor Veenendaal-Amersfoort (door bijvoorbeeld uitbreiding 280).
(..)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten