Concessie Provincie Utrecht (2016-2025)

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9174
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door regenmaker »

Milco schreef:Ik heb de lijnvoering en de dienstregeling even vluchtig bekeken, maar ziet er netjes uit zo op het eerste gezicht!
Alleen jammer dat Syntus geen haltelijsten heeft volgens mij; welke haltes doen de buslijnen precies aan? :?
Ik heb de provincie Gelderland daar over gemaild en hebben mij toegezegd dat er per december wel volledige haltelijsten worden gepubliceerd door Syntus.

En dit is ook niet de nieuwe site waar ik op zit te wachten. Voor de overige concessies van Syntus staat er nog niets online, maar dat komt dus samen met de nieuwe site de tweede helft van november pas.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
noahjo3
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 05 aug 2016, 20:08

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door noahjo3 »

Syntus heeft waarschijnlijk de dienstregeling online gezet zodat reizigers alvast kunnen wennen. De nieuwe website komt denk ik online na de uitspraak van het CBb.
sirvinniei
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: RE: Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door sirvinniei »

Meltrain schreef:
sirvinniei schreef:Overigens is de lijnennetfolder van Woerden leeg.
Inmiddels staat hij goed op de site.
Ik vraag me wel af waarom de Woerdense stadslijnen 3 en 5 tijdens de zomervakantie (latere) avondritten hebben en ook op zondag rijden.
Misschien heeft het iets met de bereikbaarheid van de cattenbroekerplas te maken?
Ik heb geen onderschrift
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9174
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door regenmaker »

Ik ben wel blij dat de stadsdienst van Woerden wordt ingeperkt op zondag en in de avond. Voor die 1 of 2 reizigers bussen laten rijden...
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Remco1989
Berichten: 434
Lid geworden op: do 11 aug 2016, 22:25

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door Remco1989 »

Wat mij op viel is dat lijn 126 op zondag elk half uur gaat rijden tot laat in de avond. Nu is het elk uur en gaat de laatste om 21:26 al vanaf de Bijlmer. Ben benieuwd of deze lijn dan drukker gaat worden want nu rijden we eigenlijk hele dag vrijwel leeg rond.
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9174
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door regenmaker »

Lijn 126 heeft wel een versnelde route gekregen, dus misschien juist aantrekkelijker.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
wouter15
Berichten: 1157
Lid geworden op: di 24 jan 2012, 23:57
Locatie: Woerden

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door wouter15 »

Bushaltes sneuvelen in nieuwe dienstregeling

15 november 2016

Busreizigers zitten vanaf volgende maand korter in de bus, maar hebben minder in- en uitstaphaltes. Dat blijkt uit de nieuwe dienstregeling die vervoersmaatschappij Syntus gisteren bekend heeft gemaakt.


Over vier weken neemt Syntus het streekbusvervoer in de provincie Utrecht over van vervoerder Connexxion. Hoewel Syntus meent dat het openbaar busvervoer meer en beter wordt, valt op dat een groot aantal bushaltes verdwijnt in de nieuwe dienstregeling.

De vijf buslijnen die nu nog in Woerden rijden, worden omgevormd tot twee lijnen die van maandag tot en met zaterdag rijden. Lijn 3 gaat van het centrum naar het station en via het ziekenhuis naar Molenvliet. In de route sneuvelen de haltes Vijzelmolenlaan en Akeleiweide.

Lees verder op: http://www.ad.nl/woerden/bushaltes-sneu ... ~a30742e5/

Ik heb het idee dat het AD hier een foutje maakt. Omdat Syntus niet de volledige haltelijsten in de busboekjes heeft gezet lijkt het nu alsof er een heleboel haltes verdwijnen. Ik zal vanmiddag eens in de OVInfo app kijken welke haltes er daadwerkelijk verdwijnen want het kan me bijv. niet voorstellen dat Harmelen van 14 haltes nu naar 3 haltes vanaf 11 december gaat.
sirvinniei
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door sirvinniei »

Erg teleurstellend van een grote krant. Idd blijven volgens ovinfo in Woerden alle haltes behouden
Ik heb geen onderschrift
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9174
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door regenmaker »

Iedereen weet toch dat Syntus alleen de belangrijkste haltes in hun pdf'jes plaatst. :Y
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
cassie127
Berichten: 6594
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door cassie127 »

Doen alle vervoerders wel. Breng heeft ook niet alle haltes in de folders staan en ook geen halte lijsten. Arriva ook niet in hun lijnfolders.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9174
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door regenmaker »

Het enige verschil is dat Syntus geen volledige haltelijsten publiceert op zijn eigen site.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12835
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door Hainje »

wouter15 schreef:Ik heb het idee dat het AD hier een foutje maakt. Omdat Syntus niet de volledige haltelijsten in de busboekjes heeft gezet lijkt het nu alsof er een heleboel haltes verdwijnen. Ik zal vanmiddag eens in de OVInfo app kijken welke haltes er daadwerkelijk verdwijnen want het kan me bijv. niet voorstellen dat Harmelen van 14 haltes nu naar 3 haltes vanaf 11 december gaat.
Heb al even gekeken en alle haltes blijven gewoon bestaan.

Heb onderstaand ook geschreven op de betreffende pagina. Moet nog wel goedgekeurd worden, maar dat zal een kwestie van een uurtje zijn.
Waarschijnlijk heeft de redactie gekeken naar de dienstregelingstabellen op de Syntus-website. Deze drie haltes zijn tijdhaltes, dat betekent zoveel als dat de bus daar niet te vroeg mag passeren. Heb even in de app OVinfo gekeken. Als ik daar lijn 102 kies, vervolgens een halte in Harmelen aantik en een datum na 12 december selecteer, zie ik dat er ook met de nieuwe dienstregeling alle 14 haltes in Harmelen worden bediend. Idem voor lijn 5. Dit gezegd hebbende worden de woorden van mevrouw Denessen echt compleet uit het verband worden gerukt. Een rectificatie zou dus wel op zijn plek zijn.
🍉
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21392
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door Meltrain »

Inmiddels heeft het AD ook al een nieuw artikel geplaatst:

'Nieuwe dienstregeling Syntus zaait verwarring'

15 november 2016

De lijnenfolders van vervoersmaatschappij Syntus hebben veel onrust veroorzaakt. In de maandag gepresenteerde nieuwe dienstregeling, die 11 december ingaat, lijkt een groot aantal bushaltes verdwenen. Dit blijkt niet het geval.

,,Omdat sommige buslijnen wel bij tachtig haltes stoppen, zijn in de folder alleen de logische haltes voor reizigers genoemd'', verklaart woordvoerster Manon Denessen de verwarring. ,,In Woerden, Harmelen, Linschoten, Montfoort en Oudewater blijven alle haltes behouden. Wel worden sommigen door een andere lijn bediend.''


Bron en meer: AD
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
sirvinniei
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door sirvinniei »

Ik heb een mail gestuurd, hopelijk doen ze er iets mee
Ik heb geen onderschrift
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12835
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door Hainje »

Meltrain schreef:Bron en meer: AD
Er staat dan:
De lijnenfolders van vervoersmaatschappij Syntus hebben veel onrust veroorzaakt.
Ja doos, dat heb je vooral zelf veroorzaakt door matig onderzoek te doen. :')
🍉
MdJ
Berichten: 4538
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door MdJ »

Je zou zeggen dat op de hoofdpagina van de lijn folders dit goed genoeg staat...
Staan alle haltes in de lijnfolders vermeld?
In onze lijnfolders staan niet alle haltes genoemd. Dit heeft er mee te maken dat we ervoor kiezen om de logische haltes voor de reiziger te benoemen.
Op onze interactieve reisplanner die vanaf de tweede helft van november op de vernieuwde website syntusutrecht.nl staat, kunnen reizigers eenvoudig van reis plannen. Hierin zijn alle haltes inzichtelijk. De interactieve reisplanner biedt reizigers een visueel, begrijpelijk en actueel overzicht van reismogelijkheden.
Tja, lezen is ook een keuze he...
Bij twijfel: gebruik beton.
Speedmaster
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 07 nov 2016, 11:27

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door Speedmaster »

Weet even niet of Woerden TV het wel goed doet:

Vanaf 11 december 2016 gaat Syntus het openbaar busvervoer in de provincie Utrecht verzorgen. Bij een nieuwe vervoerder in de regio hoort ook een nieuw lijnennet. Een aantal verbindingen blijft zoals ze nu zijn. Maar er zijn ook een aantal veranderingen.
Syntus Utrecht neemt de dienstregeling over van Connexxion en zal voornamelijk het streekvervoer in het oosten en noorden van de provincie op zich nemen. Ook komt het stadsvervoer in Amersfoort bij Syntus terecht. In de 200 nieuwe bussen van Syntus komen stopcontacten en is wifi beschikbaar.

Nieuw stadsnet

De buslijnen 3,4, 104 en 105 en een gedeelte van lijn 103 worden omgevormd tot twee nieuwe lijnen lijn 3 en lijn 5. Deze twee lijnen rijden globaal van 07.00 uur tot 19.00 uur op maandag t/m vrijdag en van 11.00 uur tot 17.00 uur op zaterdag.

Lijn 3 en Lijn 5


Lijn 3 Woerden Molenvliet- Woerden Binnenstad via Woerden Ziekenhuis/Stadshuis en Woerden Station Noord. De bus zal stoppen bij de haltes Westdam, Oranjestraat/Havenstraat, Rijnstraat, Station, Hofpoort Ziekenhuis, Stadhuis, Wipmolenlaan, Stromenlaan, Waardsebaan en Molenvlietbrink.

Lijn 5 Oudewater – Woerden Molenvliet via Montfoort, Linschoten, Woerden Ziekenhuis/Stadhuis, Woerden Station Zuid, Waterrijk, Woerden Station Noord en Woerden Binnenstad. De bus zal stoppen bij de haltes Molenvlietbrink, Kuipersweg, Jozef Israelslaan, Station, Minkema College, Station Zuidzuide, Hofpoort Ziekenhuis, Viaduct, Linschoten Trienali, Montfoort Groen, Montfoort Keizerrijk, Montfoort Groen, Willeskop Lekkerkerker, Oudewater Molenwal en Oudewater J.J. Vierbergenweg.

Lijn 102 Woerden-Utrecht

Lijn 102 Utrecht Centraal – Woerden Station Noord via De Meern en Harmelen blijft identiek aan de huidige lijnvoering, de bus stopt bij de haltes Woerden Station, Aalberselanen, lr. Enschedeweg, Harmelen Bedrijfsweg, Harmelen Kalverstraat, Harmelen Knorrenburg, De Meern Alpha Omega, De Meern Europaweg, De Meernbrug, De Meern Oost, De Meern Sportpark Rijnvliet, Utrecht Papendorp Noord, Utrecht P+R Papendorp en Utrecht Centraal.

De buurtbus 505 tussen IJsselstein en Woerden wijzigt niet ten opzichte van de huidige dienstregeling. Lijn 123 Mijdrecht Kogger – Woerden Station krijgt een nieuwe route tussen Mijdrecht en Wilnis. Het lusje in Mijdrecht komt te vervallen en een aantal haltes in Mijdrecht. Tussen Woerden en Breukelen komt er een nieuwe buurtbuslijn 524 .

Alles over de nieuwe dienstregeling vind je op de website van Syntus.

Beroepzaak

Het is nog niet zeker of Syntus ook het busvervoer mag overnemen van Connexxion. Er loopt nog een procedure bij het College van Beroep. Connexxion zegt dat de aanbesteding niet goed is verlopen. De uitspraak daarover wordt binnen een week verwacht.


Bron: https://woerden.tv/nieuw-lijnennet-bussen/
sirvinniei
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door sirvinniei »

Ik heb het zelf op basis van de OVinfo informatie de stadsdienst Woerden uitgetekend.
102 rijdt in de avond de route van lijn 3 zonder het centrumlusje + het deel lijn 5 tussen Molenvliet en station
https://drive.google.com/open?id=1w9q2R ... sp=sharing
Ik heb geen onderschrift
Globetrotter
Berichten: 1587
Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 17:40

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door Globetrotter »

Klein typefoutje: Op de reisinformatiepagina van Amersfoort staat onder lijn N76 ''nachtlijn N70 rijdt in de nachten van....''. Dit moet waarschijnlijk lijn N76 zijn.

Ik heb aan de hand van de gepubliceerde lijnfolders even een overzicht gemaakt van alle nieuwe lijnen in de concessie. Hierin zijn de lijnen die zijn vernummerd, maar geen of slechts kleine routewijzigingen hebben, even niet meegenomen:

- 3: Woerden, Westdam- Woerden, Station- Woerden, Stadhuis- Woerden, Molenvlietbrink.
- 5: Woerden, Molenvlietbrink- Woerden, Station- Woerden, Minkema College- Woerden, Station Zuidzijde- Linschoten- Montfoort- Willeskop- Oudewater, J.J Vierbergenweg.
- 7: Amersfoort, Centraal Station- Amersfoort, Station Schothorst- Amersfoort, Station Vathorst.
- 17: Amersfoort, Centraal Station- Leusden, Bedrijventerrein De Horst.
- 50: Utrecht, CS Jaarbeurszijde- Zeist- Driebergen- Doorn- Leersum- Amerongen- Elst- Veenendaal, Station de Klomp.
- 126: Mijdrecht, Centrum- Wilnis- Vinkeveen- Abcoude, Viaduct A2- Amsterdam, Station Bijlmer Arena.
- 203: Amersfoort, Station Vathorst- Utrecht, Rijnsweerd Noord.
- 206: Amersfoort, Ganzenstraat- Utrecht, Rijnsweerd Noord.
- 207: Gouda, Station- Haastrecht- Oudewater- Willeskop- Montfoort- Achthoven- De Meern, Reijerscop- Utrecht, WKZ.
- 217: Amersfoort, Centraal Station- Leusden, Bedrijventerrein de Horst.
- 272: Bunschoten, Haarbrug-Noord- Utrecht, Rijnsweerd Noord.
- 280: Amersfoort, Centraal Station- Leusden, Kerk- Woudenberg, De Poort- Maarsbergen, Kerk- A12- Veenendaal, Bergweg.
- 356: Amersfoort, Centraal Station- Soesterberg, Nationaal Militair Museum.
- 380: Amersfoort, Station Vathorst- Woudenberg, De Heygraeff.
- 381: Zeist, Woudschoten- Austerlitz, Driebergen, Station Driebergen- Zeist- Zeist- Huis ter Heide- Soesterberg- Soest, Nationaal Militair Museum.
- 382: Driebergen, Station Driebergen- Zeist- Austerlitz, De Piramide- Woudenberg, De Heygraeff.
- 383: Veenendaal, Bergweg- Maarsbergen, Kerk- Woudenberg, De Heygraeff.
- 572: Amersfoort, Station Vathorst- Hooglanderveen- Amersfoort- Zevenhuizen- Bunschoten- Spakenburg- Baarn- Soest, Soestdijk Noord.
- 573: Blaricum, Tergooi Ziekenhuis- Eemnes- Baarn- Soest, Station Soest-Zuid.
- 575: Soesterberg, ’t Zwaantje- Huis ter Heide, Zeist- Driebergen, Station Driebergen- Zeist- Driebergen, Sint-Hubertuslaan.
- M1: Mijdrecht, Centrum- Mijdrecht, Roerdomp.
- N3: Amersfoort, Centraal Station- Amersfoort, Rotonde Ikea.
- N17: Amersfoort, Centraal Station- Liendert- Leuden, Bedrijventerrein De Horst.
- N70: Amersfoort, Eemplein- Soest- Baarn, De Drie Eiken.
- N76: Amersfoort, Centraal Station- Bunschoten, Haarbrug-Noord.
- N81: Utrecht, CS Jaarbeurszijde- Driebergen, Station Driebergen-Zeist- Veenendaal, Bergweg.
- N126: Amsterdam, Leidseplein- Vinkeveen, Viaduct- Mijdrecht- Wilnis- Kamerik- Woerden, Station- Woerden, Stromenlaan.
- X2: Amersfoort, Centraal Station- Amersfoort, Meander MC- Amersfoort, Het Rode Hert.
- X4: Amersfoort, Centraal Station- Amersfoort, Bovist.
- X80: Amersfoort, Centraal Station- Leusden, Kersenbaan- Woudenberg- Scherpenzeel- Renswoude- Veenendaal de Klomp- Veenendaal.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3038
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door nvdw »

Dat aanvankelijke paniekartikel van het AD (heeft zo iemand nog nooit een dienstregeling gezien?) wordt niet beter van de quote van de Syntus-woordvoerster. Die lijkt de mededeling nog te bevestigen door een verhaal op te hangen over hoe het busbedrijf keuzes moet maken en dus haltes moet schrappen (wat in een aantal gevallen natuurlijk ook is gebeurd).

Verder is het gewoon de normaalste zaak van de wereld dat er tijdig een dienstregeling online komt. Vroeger moest dat sowieso in verband met de wettelijke bezwaartermijn waarbinnen een particulier nog protest kon aantekenen bij het ministerie maar het is ook wel fijn om te weten voor welke dienstverlening ik eventueel een nieuw abonnement afsluit.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
sirvinniei
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door sirvinniei »

Het lijkt erop dat lijn 504 aan 505 wordt gekoppeld.
Goed idee, ik vond de kering van 505 al erg lang in Ijsselstein.
Ik heb geen onderschrift
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8715
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door Milco »

Het aantal lijnen tussen Amersfoort Vathorst en het station valt mij erg op met straks de lijnen 3, 5, 7, (380; sommige tijden) en de 103 die deels parallel rijdt en ook bijna Vathorst bedient.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 04-05-2024 --> 66 nieuwe foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39208
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door Daniel »

103 bedient eigenlijk maar één halte in Vathorst he, de rest is Hooglanderveen :wink:

Lijn 7 bedient in Vathorst voornamelijk het stuk busbaan waar tot op heden geen bus reed, dat is een op zich wenselijke ontsluiting omdat daarlangs in de laatste jaren nog een nieuw stuk wijk uit de grond gestampt is. En daarnaast is 'ie gewoon handig doorgekoppeld om gelijk de route door Schothorst van lijn 4 over te nemen. De 203 (waar heb je 380 vandaan?) rijdt inderdaad wel vrij parallel aan 3 tot aan de Stadsring, maar heeft vooral nut door de nieuwe doorgaande verbinding.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
NG²7²™
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 25 jul 2011, 12:52
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door NG²7²™ »

Daniel schreef:(waar heb je 380 vandaan?)
Lijn 380 rijdt in de zomervakantie van Amersfoort Vathorst naar het Henschotermeer.
Groeten,
Nick
sirvinniei
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023

Bericht door sirvinniei »

Milco schreef:Het aantal lijnen tussen Amersfoort Vathorst en het station valt mij erg op met straks de lijnen 3, 5, 7, (380; sommige tijden) en de 103 die deels parallel rijdt en ook bijna Vathorst bedient.
Ongeveer hetzelfde geval tussen Veenendaal, bergweg en Veenendaal, korte dreef. Daar wordt het in de zomer tijdens de spits ook druk met 8 bussen per uur per richting (50, 80, 280 en 383) Ik hoop dat dat gaat lukken op de Prins Bernhardlaan.
Ik heb geen onderschrift
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 141 gasten