Concessie Provincie Utrecht (2016-2025)
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Klik op de volgende link voor de lijnnetkaart van de nieuwe concessie Provincie Utrecht: http://www.syntusutrecht.nl/bestanden/S ... 6-2017.pdf
-
- Berichten: 235
- Lid geworden op: za 07 dec 2013, 17:38
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Die nieuwe lijn 573, de vervanger van de huidige lijn 73, gaat doorrijden naar Tergooi Blaricum. Deze lijn gaat precies achter lijn 109 rijden met in de spitsrichting ook lijn 202 daarachter nog. Een gedoemde mislukking zo te zien, leeg rondrijdende buurtbusjes en ook nog zonde van het geld.
-
- Berichten: 3643
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
21 november staat de interactieve reisplanner online.
Ik heb geen onderschrift
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dan moet de rechter ook uitspraak hebben gedaan dus niet zo verwonderlijk dat ze deze datum hebben gekozen.
-
- Berichten: 3643
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Nee, das 25 november
Edit: O need idd 21 november
Edit: O need idd 21 november
Ik heb geen onderschrift
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Weet iemand trouwens al iets meer van het kleinschalige materieel van Syntus? Is dat ook eerst tijdelijk materieel? Of komen daar gelijk aan het begin van de concessie nieuwe busjes? En ik las ergens op Facebook dat er 2 lengtes VDL Citea bussen komen.
-
- Berichten: 3643
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Maar enkele bussen? Ik dacht allemaal. Hopelijk hebben ze het over de tijdelijke bussen.De bussen zouden energiezuiniger en comfortabeler zijn, ook kan er contactloos worden betaald. Enkele bussen in de provincie worden uitgevoerd met Wifi en stopcontacten.
Ik heb geen onderschrift
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik hoop dat die stopcontacten wel lager komen dan in de bussen van Midden Overijssel.... Daar zijn ze veel te hoog waardoor niemand ze gebruikt. De standaard telefoonopladers zijn nou eenmaal niet zo lang
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik zit net eens bij de busboekjes te kijken en het lijkt erop dat de nieuwe buurtbuslijn 509 door Syntus Gelderland gereden gaat worden
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Lijn 509 is een buurtbus lijn die bij concessie Veluwe hoort. Zie http://www.syntus.nl/Download.aspx?File ... 0DNwCszjSJ
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dat zie ik nu ook. Ik dacht dat lijn 509 in Leusden de vervallen haltes van lijn 77 ging bedienen?
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dat geldt niet alleen voor die buslijn. Neem bijvoorbeeld buurtbus 575, die rijdt op het huidige rondje van 75 na ook de complete route parallel aan lijn 56. En ook de verlenging van 571 naar Soestdijk Noord zorgt voor een dergelijke overlap met lijn 74 waarbij de busjes door de knopen in Soest al helemaal achter elkaar aan zullen rijden.TreinenFreak schreef:Die nieuwe lijn 573, de vervanger van de huidige lijn 73, gaat doorrijden naar Tergooi Blaricum. Deze lijn gaat precies achter lijn 109 rijden met in de spitsrichting ook lijn 202 daarachter nog. Een gedoemde mislukking zo te zien, leeg rondrijdende buurtbusjes en ook nog zonde van het geld.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 3643
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Het doorrijden naar het ziekenhuis lijkt me een betere optie dan moeten overstappen in Eemnes. Met overstappen gaan reizigers verloren, zeker op een niet-knooppunthalte.
Bij 571/572/575 is het vooral een handige bundeling waardoor je een groter zoekgebied voor vrijwilligers hebt
Bij 571/572/575 is het vooral een handige bundeling waardoor je een groter zoekgebied voor vrijwilligers hebt
Ik heb geen onderschrift
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9168
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Dat is dan ook de oude dienstregeling van lijn 509. De nieuwe dienstregeling moet nog online komen, maar is al wel bekend.wouter15 schreef:Dat zie ik nu ook. Ik dacht dat lijn 509 in Leusden de vervallen haltes van lijn 77 ging bedienen?
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Op de lijnennetkaart zie ik dat lijn 195-295 blijkbaar niet meer over de A2 gaat rijden tussen IJsselstein en Utrecht, maar door Nieuwegein. Wordt dat inderdaad de nieuwe route?
Ook zie ik dat Syntus op lijn 50 (Utrecht - Wageningen) bijzonder royaal is met ritten, met zelfs op zondag een kwartiersdienst. Ben benieuwd of al die extra ritten op lijn 50 een beetje rendabel worden...
Verder rijdt lijn 50 ook op Utrecht - Driebergen hoogfrequent (net zoals Connexxion vroeger deed). Maar sinds een paar jaar rijdt Q-buzz daar ook met de parallelle lijn 51, en is Connexxion 2x/uur gaan rijden op Utrecht - Driebergen. Nu wordt lijn 50 daar weer fors uitgebreid, terwijl lijn 51 daar ook blijft rijden? Dan rijden er straks een 50 en 51 vlak achter elkaar, op vrijwel dezelfde route.
Ook zie ik dat Syntus op lijn 50 (Utrecht - Wageningen) bijzonder royaal is met ritten, met zelfs op zondag een kwartiersdienst. Ben benieuwd of al die extra ritten op lijn 50 een beetje rendabel worden...
Verder rijdt lijn 50 ook op Utrecht - Driebergen hoogfrequent (net zoals Connexxion vroeger deed). Maar sinds een paar jaar rijdt Q-buzz daar ook met de parallelle lijn 51, en is Connexxion 2x/uur gaan rijden op Utrecht - Driebergen. Nu wordt lijn 50 daar weer fors uitgebreid, terwijl lijn 51 daar ook blijft rijden? Dan rijden er straks een 50 en 51 vlak achter elkaar, op vrijwel dezelfde route.
-
- Berichten: 3643
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik ben veel bezorgder over de avondritten leersum-veenendaal. (Maar aan de andere kant ook weer blij met die ritten) De andere ritten hebben nog een belangrijke functie tussen de Utrechtse Heuvelrug en Utrecht.
Ik heb geen onderschrift
-
- Berichten: 427
- Lid geworden op: vr 19 dec 2014, 13:16
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Jammer dat het Syntus weer niet gelukt is de route van de Veluwse lijn 505 goed op de kaart te zetten. Ondanks dat ik het al een paar keer heb gemeld. Zelfs met voorbeeldkaartjes. Maxim?wouter15 schreef:Klik op de volgende link voor de lijnnetkaart van de nieuwe concessie Provincie Utrecht: http://www.syntusutrecht.nl/bestanden/S ... 6-2017.pdf
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik geef 'm door! Is denk ik in de snelheid niet goed gegaan, omdat dit een andere kaart is dan die van de Veluwe.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Jouw schuld Maxim! :DMaxim schreef:Ik geef 'm door! Is denk ik in de snelheid niet goed gegaan, omdat dit een andere kaart is dan die van de Veluwe.
Frank (waar je ooit de hele Betuwelijn bent afgefietst)
-
- Berichten: 3643
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Mijn voorspelling komt uit xDsirvinniei schreef:Oeeeeeh, we hebben een vervoerskundige van Syntus bij ons op het forum.
Weten we bij wie we moeten zijn voor onze klachten en vage dienstregelingsideeën
Wat me trouwens ook opvalt is dat de eindhaltes van 382 en 383 anders zijn in de lijnfolders dan op de lijnennetkaarten
Ik heb geen onderschrift
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Inmiddels staat ook de nieuwe dienstregeling voor de lijnen van Syntus Gelderland op de syntus site. Ook die van lijn 509 die door Leusden gaat. http://www.syntus.nl/Download.aspx?File ... JRLcQ3PwRT
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 427
- Lid geworden op: vr 19 dec 2014, 13:16
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ook op de nieuwe kaart van de Veluwe staan dezelfde fouten weer.Maxim schreef:Ik geef 'm door! Is denk ik in de snelheid niet goed gegaan, omdat dit een andere kaart is dan die van de Veluwe.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik kwam verder nog één foutje tegen: bij station Woerden staat er "103" i.p.v. "123".
Daarnaast vind ik het apart dat lijn 207 alleen in de ochtend rijdt. Nu moet er 's middags vanaf De Uithof naar Montfoort en Oudewater alsnog via Utrecht CS gereisd worden.
Daarnaast vind ik het apart dat lijn 207 alleen in de ochtend rijdt. Nu moet er 's middags vanaf De Uithof naar Montfoort en Oudewater alsnog via Utrecht CS gereisd worden.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ondertussen ergens in Nijkerk...
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Wat is eigenlijk de reden dat Syntus voor andere stallingslocaties kiest en niet de huidige stallingen van Connexxion overneemt?
In andere concessies heeft Syntus wel intrek genomen in Connexxion stallingen (o.a. Zwolle, Deventer, Apeldoorn, Enschede).
In andere concessies heeft Syntus wel intrek genomen in Connexxion stallingen (o.a. Zwolle, Deventer, Apeldoorn, Enschede).
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 gasten