Uithoflijn valt tientallen miljoenen duurder uit: ‘Topje van de ijsberg’

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10538
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Uithoflijn valt tientallen miljoenen duurder uit: ‘Topje van de ijsberg’

Bericht door trolly »

Ik heb weleens iets gehooord over het doortrekken van de Uithoflijn richting Zeist, maar dat gaat geen kortetermijnwerk worden. Houd er dus rekening mee dat het best nog even kan duren voordat station Amersfoort wordt meegenomen in dit project.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
sirvinniei
Berichten: 3641
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Uithoflijn valt tientallen miljoenen duurder uit: ‘Topje van de ijsberg’

Bericht door sirvinniei »

Of je pakt het meteen goed aan en legt een uithofboog aan tussen station Bunnik en Bilthoven.
Ik heb geen onderschrift
Mdk
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Uithoflijn valt tientallen miljoenen duurder uit: ‘Topje van de ijsberg’

Bericht door Mdk »

Ik bedoelde meer dat Amersfoort cs mijn toppunt van oncomfortabel wachten is, niet zozeer dat ik daar binnenkort een uithoflijn-perron zie verrijzen :X
Bij twijfel altijd klagen
Mdk
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Uithoflijn valt tientallen miljoenen duurder uit: ‘Topje van de ijsberg’

Bericht door Mdk »

Ondertussen oud nieuws, maar de opwaardering van het meubulair van de Uithoflijn is uitgesteld tot komend voorjaar. Dit omdat er teveel ongedocumenteerde ondergrondse infrastructuur tegen is gekomen.
Provincie Utrecht Regiotram schreef:De afgelopen periode zijn vanuit het project Upgrade tramhalte op het traject Vaartsche Rijn - Utrecht Science Park de voorbereidingen gestart. Dit doen we om - voordat de echte uitvoering begint - een zo goed beeld te krijgen van de kabels en leidingen in de ondergrond. Niet alle kabels en leidingen zijn goed gedocumenteerd. De provincie Utrecht wil daarom eerst de lokale situatie goed in kaart brengen voordat we verder gaan met bouwwerkzaamheden. Hierdoor gaat de uitvoering niet deze zomer maar volgend voorjaar waarschijnlijk van start
Bij twijfel altijd klagen
Durashift
Berichten: 5642
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Uithoflijn valt tientallen miljoenen duurder uit: ‘Topje van de ijsberg’

Bericht door Durashift »

^^ het heeft, gelukkig, al veel geregend dit jaar.. (A) :X

Ik zou onvoldoende, gedocumenteerde, ondergronds infrawerk juist verwachten bij projecten / bouwsels welke al decennia staan.
Dit traject is van uit de jaren 10 in deze eeuw. Middelen te over toch om de zaak goed te documenteren, denk ik dan.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Uithoflijn valt tientallen miljoenen duurder uit: ‘Topje van de ijsberg’

Bericht door Vinny »

Welkom in de echte wereld (A)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 84 gasten