Iemand al iets gehoord hier over?aadvannijen schreef: ↑vr 23 jun 2023, 16:12 Bekendmaking nieuwe consessie/uitvoerder is een week verschoven. Bekendmaking is nu 4 juli 2023.
Concessie Zuid-Holland Noord (2025-2032)
Concessie Zuid-Holland Noord (2025-2032)
-
- Berichten: 190
- Lid geworden op: ma 07 nov 2016, 11:27
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Volgens interne informatie zou het bekend worden tussen 16:00. & 17:00 uur
- Nickipedia
- Berichten: 48
- Lid geworden op: vr 07 okt 2022, 20:35
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Zag op Facebook een intern bericht voorbij komen van Transdev dat QBuzz de concessie voorlopig gegund heeft gekregen.UtrechtOV schreef: ↑di 04 jul 2023, 15:02Iemand al iets gehoord hier over?aadvannijen schreef: ↑vr 23 jun 2023, 16:12 Bekendmaking nieuwe consessie/uitvoerder is een week verschoven. Bekendmaking is nu 4 juli 2023.
Laatst gewijzigd door Nickipedia op di 04 jul 2023, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Stillstand ist der sicherste Betriebszustand
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Interne berichtgeving bij Transdev spreek al dat Qbuzz de concessie, met een waarde van 1 miljard, heeft gewonnen.UtrechtOV schreef: ↑di 04 jul 2023, 15:02Iemand al iets gehoord hier over?aadvannijen schreef: ↑vr 23 jun 2023, 16:12 Bekendmaking nieuwe consessie/uitvoerder is een week verschoven. Bekendmaking is nu 4 juli 2023.
Bijna iedere dag te vinden op één van de plekken waar een bus van Qbuzz DMG komt.
-
- Berichten: 75
- Lid geworden op: zo 19 dec 2021, 08:55
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Het is bekend geworden dat qbuzz de concessie heeft gewonnen. Jammer
Instagram: ov_spotter_nl_
Altijd op zoek naar reisgenoten voor een rondje bussen of treinen
Altijd op zoek naar reisgenoten voor een rondje bussen of treinen
- The Greyhound
- Berichten: 812
- Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 21:48
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Als dat net zo’n succes wordt als DMG kunnen we dat spreekwoord met die ezel en die steen van stal halen.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Qbuzz zal toch zelf hopelijk niet opnieuw de fout met te goedkoop inschrijven gemaakt hebben.
DMG loopt ondertussen ook wel beter dan in het begin en met Qbuzz heb je tenminste nog enige creativiteit bij de vervoerder. Die was bij Arriva toch vrij ver te zoeken.
DMG loopt ondertussen ook wel beter dan in het begin en met Qbuzz heb je tenminste nog enige creativiteit bij de vervoerder. Die was bij Arriva toch vrij ver te zoeken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 3644
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Qua materiaalkeuze is Arriva anders erg creatief.
Ik heb geen onderschrift
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Buurtbusjes op een Qliner is creatief ja, maar of de reizigers daar nou ook blij van worden tegen HOV tarief?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- The Greyhound
- Berichten: 812
- Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 21:48
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Iets anders doen is niet noodzakelijkerwijs creatief….dieptepunt was wel het uit de trein jagen van de fietsers. Een ander ‘pareltje’, het overstappen op ‘busstation Meerkerk’ is ook nooit een succes geworden.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Kritiek hebben op vervoerders omdat ze concessie-eisen ten uitvoer brengen is ook nogal makkelijk.
En de fietsen in de spits weigeren zonder toeslag zat er al jaren aan te komen, dat was gewoon niet houdbaar anders. Maar die discussie is hier off-topic.
En de fietsen in de spits weigeren zonder toeslag zat er al jaren aan te komen, dat was gewoon niet houdbaar anders. Maar die discussie is hier off-topic.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Dat is mooi voor Qbuzz! De officiële bekendmaking door de provincie Zuid Holland is vandaag om 18:00 uur, dus laten we die afwachten.
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
De huidige chauffeurs zijn door het oog van de naald gekropen. Gelukkig geen EBS. Beter voor iedereen.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
- The Greyhound
- Berichten: 812
- Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 21:48
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Het is de taak van een vervoerder om de concessie eisen ten uitvoer te brengen op een manier die uitvoerbaar, zinvol en binnen budget is.
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
In Voorschoten en Wassenaar is EBS geen slechte vervoerder.
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Ah, de zelfde formules als in DMG komen naar ZHN.
Ben zelf benieuwd naar de bussen. Die zouden veel meer zitcapaciteit hebben, en individuele stoelverwarming.
Waren gelede bussen nu toegestaan in deze concessie of niet?
Ben zelf benieuwd naar de bussen. Die zouden veel meer zitcapaciteit hebben, en individuele stoelverwarming.
Waren gelede bussen nu toegestaan in deze concessie of niet?
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Ik ben zeer tevreden met de Snelbuzzen en R-Net in DMG, dus denk dat ZHN ook blij mag zijn.
請勿靠近車門
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8745
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Ik vind het mooi om te lezen dat Qbuzz er weer een concessie bij heeft!
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 04-05-2024 --> 66 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 04-05-2024 --> 66 nieuwe foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
-
- Berichten: 72
- Lid geworden op: za 14 mar 2020, 13:38
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Zijn we in Den Haag net van die buzz onzin af, komt het weer terug.
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
De hogevloers snelbussen zijn een van de grootste schandalen op OV-gebied van de laatste jaren, en Qbuzz heeft van de implementatie van DMG sowieso best een puinhoop gemaakt. Ik hoop dat we deze fouten niet herhaald zien nu ze anderhalf jaar de tijd voor implementatie hebben hier.Cas schreef:Ik ben zeer tevreden met de Snelbuzzen en R-Net in DMG, dus denk dat ZHN ook blij mag zijn.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Ben benieuwd. Ook naar de plannen met betrekking tot verbetering van het lijnennet.
Individuele stoelverwarming, ik vindt het een beetje overdreven, lijkt me erg storingsgevoelig en als reizigers dat dan elke keer gaan melden bij de chauffeur..... hahaha. Wel leuk om die stoelverwarming in de zomer aan te zetten als je de bus verlaat, verrassing voor de volgende passagier
Verder staat het wellicht leuk.... elk type vervoer een eigen type bus in een eigen kleur, maar zoals al vaker gezegd hier, de reiziger interesseert het geen r**t wat voor een bus er komt en exploitatie maakt het er niet makkelijker op. Maar goed, dat gaan we dan ook maar zien.
Ik hoop van harte dat de implementatie goed gaat lopen. Er zal veel moeten gebeuren. Zero-emissie bestellen en op tijd geleverd krijgen, laadinfra op orde, chauffeurs formatie op orde.
Maar eerst nog de 6 weken bezwaarprocedure.
Individuele stoelverwarming, ik vindt het een beetje overdreven, lijkt me erg storingsgevoelig en als reizigers dat dan elke keer gaan melden bij de chauffeur..... hahaha. Wel leuk om die stoelverwarming in de zomer aan te zetten als je de bus verlaat, verrassing voor de volgende passagier
Verder staat het wellicht leuk.... elk type vervoer een eigen type bus in een eigen kleur, maar zoals al vaker gezegd hier, de reiziger interesseert het geen r**t wat voor een bus er komt en exploitatie maakt het er niet makkelijker op. Maar goed, dat gaan we dan ook maar zien.
Ik hoop van harte dat de implementatie goed gaat lopen. Er zal veel moeten gebeuren. Zero-emissie bestellen en op tijd geleverd krijgen, laadinfra op orde, chauffeurs formatie op orde.
Maar eerst nog de 6 weken bezwaarprocedure.
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Ik had ergens gehoopt dat ze weer in hun eigen huisstijl gingen rijden (die van ZOF), maar het mocht niet zo zijn.
Nu krijgen Leiden en Dordrecht in ieder geval weer een gedeelde huisstijl voor de stadsbussen.
Nu krijgen Leiden en Dordrecht in ieder geval weer een gedeelde huisstijl voor de stadsbussen.
De elektrische Volvo's moesten toch overgenomen worden?Qbuzz biedt met de volledig nieuwe busvloot (...)
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
In het persbericht van Qbuzz staan nog wat meer details.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 190
- Lid geworden op: ma 07 nov 2016, 11:27
Re: Concessie Zuid-Holland Noord (2012-2022)
Klopt, die gaan gewoon over naar QBuzzLijn 45 schreef: ↑di 04 jul 2023, 18:49 Ik had ergens gehoopt dat ze weer in hun eigen huisstijl gingen rijden (die van ZOF), maar het mocht niet zo zijn.
Nu krijgen Leiden en Dordrecht in ieder geval weer een gedeelde huisstijl voor de stadsbussen.
De elektrische Volvo's moesten toch overgenomen worden?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 109 gasten