GVB werft klanten via de nieuwe media
Geplaatst: do 24 jun 2010, 13:09
Het Parool (lees die krant-zo was dat vroeger) van di. 22/6/10 had een stukje over het GVB die via media als facebook en youtube en misschien ook nog twitter klanten wil gaan aantrekken-maar wel de beterbetalende toerist die de 24/48/72-uurspassen wil aanschaffen. Dit via enkele korte fimpjes (of hoe dat tegenwoordig ook mag heten), mede gemaakt i.s.m. met BOOM-Chicago, een engelstalige cabaret (stand-up-comedian) vlakbij het Leidseplein, ook vooral gericht op toeristen.
De filmpjes zullen ook via de screens in de Combino-trams vertoond gaan worden.
En oh-ja: inderdaad-je mag die passen al vanaf Schiphol gebruiken (een tamelijk veel voorkomend aankomstpunt)-maar dan moet je met die hobbelbus van het GVB eerst Badhoevedorp en Sloten door.
De filmpjes zullen ook via de screens in de Combino-trams vertoond gaan worden.
En oh-ja: inderdaad-je mag die passen al vanaf Schiphol gebruiken (een tamelijk veel voorkomend aankomstpunt)-maar dan moet je met die hobbelbus van het GVB eerst Badhoevedorp en Sloten door.