Pagina 1 van 1

GVB werft klanten via de nieuwe media

Geplaatst: do 24 jun 2010, 13:09
door midnet
Het Parool (lees die krant-zo was dat vroeger) van di. 22/6/10 had een stukje over het GVB die via media als facebook en youtube en misschien ook nog twitter klanten wil gaan aantrekken-maar wel de beterbetalende toerist die de 24/48/72-uurspassen wil aanschaffen. Dit via enkele korte fimpjes (of hoe dat tegenwoordig ook mag heten), mede gemaakt i.s.m. met BOOM-Chicago, een engelstalige cabaret (stand-up-comedian) vlakbij het Leidseplein, ook vooral gericht op toeristen.
De filmpjes zullen ook via de screens in de Combino-trams vertoond gaan worden.
En oh-ja: inderdaad-je mag die passen al vanaf Schiphol gebruiken (een tamelijk veel voorkomend aankomstpunt)-maar dan moet je met die hobbelbus van het GVB eerst Badhoevedorp en Sloten door.

Re: GVB werft klanten via de nieuwe media

Geplaatst: do 24 jun 2010, 15:27
door find_your_spot

Re: GVB werft klanten via de nieuwe media

Geplaatst: do 24 jun 2010, 23:26
door Ruben
Die toeristenkaarten zijn inclusief een treinretour Shl - Asd (2 enkeltjes).

Re: GVB werft klanten via de nieuwe media

Geplaatst: vr 25 jun 2010, 00:14
door find_your_spot
NS-Reiziger schreef:Die toeristenkaarten zijn inclusief een treinretour Shl - Asd (2 enkeltjes).
Waar te koop? Op GVB Intranet is daar niks over te vinden anders...

Re: GVB werft klanten via de nieuwe media

Geplaatst: vr 25 jun 2010, 01:41
door Ruben
GVB Site schreef:Dit product is tot stand gekomen in samenwerking met de NS en het Amsterdam Toerisme & Congres Bureau en is alleen verkrijgbaar bij Holland Tourist Information op luchthaven Schiphol (tegenover aankomsthal 2, dagelijks geopend van 07.00 – 22.00 uur).