Pagina 87 van 136

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: do 12 nov 2020, 09:37
door ovVeluwe
Selivio schreef: do 12 nov 2020, 04:02 Qbuzz neemt alleen Meppel-Steenwijk over(wat ze nu ook al buiten de spitsen rijden als de 20). Zwolle-Meppel blijft gewoon bij Keolis.
Iemand heeft mij laatst een bericht van Facebook laten zien waarin de klantenservice van Keolis zegt dat het deel naar Zwolle ook wordt gereden door Qbuzz, maar we gaan het zien.

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: do 12 nov 2020, 09:47
door Thijsjuh
Daelea schreef: wo 11 nov 2020, 19:37
Thijsjuh schreef:
Daelea schreef: wo 11 nov 2020, 12:48 Wat je vertelt over twee haltes per lijn: wordt halte J dan ook echt gebruikt voor vertrekkende bussen, of staat daar een laadpaal (ben er al even niet meer geweest helaas)?
Halte J bestaat nu nog niet. Er komt ook een halte I. Maar het principe kan ik uitleggen aan lijn 86, die stopt op halte E. Echter is er een laadhalte op halte D waar deze ook stopt. Als er een bus is die vertrekt na het laden vertrekt hij van halte D, in alle andere gevallen van halte... Beetje lastig uitleggen zo.
Volgens mij snap ik hem :-) Verklaart ook waarom D en F niet opgenomen zijn in de dienstregeling nu. Eigenlijk komt het erop neer dat de 86 dan van D of E kan vertrekken, bijvoorbeeld. Ligt er dus aan of de bus heeft moeten laden.
Klopt helemaal! En die haltes zijn dus ook expres naast elkaar, zodat het allemaal een beetje overzichtelijk is.
ovVeluwe schreef: do 12 nov 2020, 09:37
Selivio schreef: do 12 nov 2020, 04:02 Qbuzz neemt alleen Meppel-Steenwijk over(wat ze nu ook al buiten de spitsen rijden als de 20). Zwolle-Meppel blijft gewoon bij Keolis.
Iemand heeft mij laatst een bericht van Facebook laten zien waarin de klantenservice van Keolis zegt dat het deel naar Zwolle ook wordt gereden door Qbuzz, maar we gaan het zien.
Dat is in elk geval niet correct...

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: do 12 nov 2020, 14:06
door cassie127
Alle 259 BYD bussen zijn vanaf nu in Nederland https://twitter.com/KeolisNED/status/13 ... 88928?s=19

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: do 12 nov 2020, 14:32
door ovVeluwe
Vraag me wel af of de K7U daar dan ook tussen zit of dat het helemaal niet meer doorgaat. Zou anders wellicht alleen voor lijn 170 en lijn 1 in Harderwijk zijn en later Lelystad.

Edit: ik zie op Facebook dat Keolis aangeeft dat er in het tweede kwartaal van 2021 nog 13 bussen instromen, dus waarschijnlijk waren deze inderdaad besteld voor Lelystad.

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: do 12 nov 2020, 14:57
door marvinkok
De "kleine" BYD komen inderdaad wat later.

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: do 12 nov 2020, 19:35
door wouter15
Weet niet of het al bekend was maar ik kwam toevallig op internet het Vervoersplan 2021 van de concessie IJssel-Vecht tegen: https://gelderland.stateninformatie.nl/ ... S2020-363)

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: do 12 nov 2020, 20:15
door Daniel
Dat is al maanden geleden in dit topic besproken ;)

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 13:10
door Milco
Zoals bekend blijven de 22 gelede CNG Citaro’s in dit gebied en gaan ze naar lijn 88 tussen Ede en Wageningen. Alleen ik vind 22 bussen wel erg veel voor enkel lijn 88. Iemand enig idee op welke lijnen deze gelede bussen nog meer gaan rijden?

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 13:20
door Plutona
Gaan er dan niet ook BYD K9UE's rijden op lijn 88?
En komt er een moment waarop deze bussen in de nieuwe kleurstelling worden omgevormd? Of komt dat pas ter sprake wanneer de Valleitrein opnieuw aanbesteed wordt?

Gaat de dienstregeling hier trouwens wel in op 13 december?

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 13:48
door SuperGhost
Lijn 88 gaat ietsjes later alweer naar Rijn-Waal, dus ik denk dat pas in die niet meer in kleuren aangepast gaan worden en in de nieuwe concessie de RRReis-kleuren gaat krijgen?

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 15:37
door dennistd
Er bestaat helemaal geen lijn 88 in de concessie IJssel-Vecht :roll:

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 15:41
door SuperGhost
Die wordt geïntegreerd in de 84?

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 15:52
door Gebruikersnaam
Die gaat onder de noemer C3 rijden. En of 'ie via de campus of via Hoevestein gaat mag je maar lekker zelf uitzoeken :Y

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 15:58
door SuperGhost
Maar ik denk dat je wel snapte dat die lijn bedoeld werd ;-)

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 16:07
door sirvinniei
Gebruikersnaam schreef: vr 13 nov 2020, 15:52 Die gaat onder de noemer C3 rijden. En of 'ie via de campus of via Hoevestein gaat mag je maar lekker zelf uitzoeken :Y
Op ovinfo staat ie gewoon onder een "nieuwe" lijn 88. De C lijnnummers lijken niet gebruikt te worden

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 16:10
door MetroRET
Wel effe goed lezen he... (A)
Thijsjuh schreef: wo 11 nov 2020, 12:40 Even ter info: er zitten nog wat foutjes in de export. O.a. op lijnnummering en bestemming, wordt aan gewerkt maar dus nog even geduld. ;)

Halte J op Ede-Wageningen is trouwens ter hoogte van de fietsenstallingen. We gaan daar op een aantal lijnen werken met twee haltes per lijn, één normale en één laadhalte.

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 16:16
door sirvinniei
Dit lijkt me geen foutje, maar structureel.
C1 staat genummerd als 29, C2 staat genummerd als 91 en C3 staat genummerd als 88.
Ik kan me niet voorstellen dat alle drie de keren onbewust gingen.

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 16:25
door Daelea
Ondertussen is in de brondata de C1 en C3 gecorrigeerd. Alleen C2 komt nog niet voor. In OVinfo wordt het lijnnummer (nog?) niet geladen.

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 16:47
door dennistd
Op de lijnennetkaart staat het wel correct.

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 17:09
door CamilleKreemers
waar kan je dat lijnennet dan vinden?

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 17:13
door Daniel
Vanaf overmorgen op rrreis.nl ;) Nu hebben alleen mensen die met de reizigersorganisaties te maken hebben of personeel hem allicht al.

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 17:18
door sirvinniei
Met genoeg knip- en plakwerk vast ook wel vanaf het vervoerplan :0)

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 18:17
door dennistd
CamilleKreemers schreef: vr 13 nov 2020, 17:09 waar kan je dat lijnennet dan vinden?
Staat op KeoNet (A)

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 19:25
door Thijsjuh
sirvinniei schreef: vr 13 nov 2020, 16:16 Dit lijkt me geen foutje, maar structureel.
C1 staat genummerd als 29, C2 staat genummerd als 91 en C3 staat genummerd als 88.
Ik kan me niet voorstellen dat alle drie de keren onbewust gingen.
Het is maar hoe je het ziet. Alle drie de lijnen rijden wij (Keolis) nu ook. Als je een dergelijk lijnnummer wilt veranderen is dat iets ingewikkeld in de brondata dat even gecorrigeerd moet worden. Het is nog geen december ;)

Re: Concessie IJssel-Vecht (2020-2030)

Geplaatst: vr 13 nov 2020, 19:48
door MichOV
Hoe zit het met lijn 43 Arnhem-Apeldoorn vv? Gaat deze in de komende nood-concessie ook weer deels door Breng(zoals heden het geval is) verzorgd worden of gaat Keolis deze vanaf december volledig verzorgen?