Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
In de ochtend de rit van 8.00 naar Amersfoort en de rit die voorafging vanaf Voorthuizen. In de middag de rond half 3 vanaf Amersfoort weer naar Apeldoorn en vanaf daar 16.00 weer terug naar Amersfoort.
De 5150 wordt op dit moment weggesleept bij de halte Hoge Bergweg van lijn 43. Het materieel vertoont steeds vaker defecten. Zie de laatste tijd wel vaker kapotte bussen bij een halte staan.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Zit nu in de 91 en deze heeft een vergelijkbare layout op de schermen als in de provincie Utrecht. Blijkbaar zijn ze bezig om de informatiesystemen te updaten. Zie hem ook in lijn 3 al zitten. Eindelijk hebben we een aankomsttijd eindbestemming op de schermen. :)
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Beter dan de huidige Veluwse schermen, waar de bussen terug in de tijd gaan. In de 101 naar Schothorst staat altijd als hij zijn eindbestemming nadert die eindbestemming twee keer genoemd, eerst met de correcte tijd en daaronder nog een keer (als ware het een volgende halte is) met een tijd die meer dan een uur eerder is... :')
Daniel schreef:Utrechtse layout... die bestond uit twee zwarte schermen toch?
Dan maar de twentse layout :X
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
SuperGhost schreef:Beter dan de huidige Veluwse schermen, waar de bussen terug in de tijd gaan. In de 101 naar Schothorst staat altijd als hij zijn eindbestemming nadert die eindbestemming twee keer genoemd, eerst met de correcte tijd en daaronder nog een keer (als ware het een volgende halte is) met een tijd die meer dan een uur eerder is... :')
Na 7 jaar nooit dat probleem gezien. Met aankomst, vertragingen etc gaat bij mij altijd goed.
Daniel schreef:Utrechtse layout... die bestond uit twee zwarte schermen toch?
Het viel mij net ook op, ziet er een stuk beter uit. Overstap op bus wordt ook weergeven, treinen lijken te werken, alhoewel ik me nogsteeds aan de grote rode +0 min bij elke trein overstap erger.
Ze zijn inderdaad druk bezig met vanalles. Nieuwe stickers van keolis huisregela heb ik ook al voorbij zien komen.. Scherm overstap treinen zit er al een tijdje in (helaas sinds kort dus met +0 min in het rood), maar zie nu vaker ook overstap bus...
Maar busoverstappen laat nu ook nog dezelfde lijn in de tegenrichting zien enz.
Ook in de keolis trein zijn ze bezig de schermen te updaten. Hier staan nu bij het binnen rijden van de stations de busoverstappen en in Zwolle, Raalte, Nijverdal, Wierden, Almelo, Hengelo en Enschede worden ook treinaansluitingen getoond.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Er staat ook bij de oude servicebalie in Apeldoorn een bord Keolis Wachtruimte. Is dit deel dan een openbare wachtruimte?
En betreft die overstap in tegengestelde richting: dit gebeurt ook altijd bij transferium Horsthoek savonds waar dan nog maar één lijn rijdt. Beetje onnodig