Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Zie voor de vorige delen van het Breng-topic: deel 2 deel 1
fogeltje schreef:Ik had een tijdje terug eens op de Connexxion site het vragenformulier ingevuld omdat de tarieven van het nachtnet onduidleijk waren (er staat 3 euro binnen Nijmegen, 4 euro buiten, maar voor een rit naar Dukenburg moest ik vier betalen). Zoals ik al verwacht had kreeg ik een standaardantwoord wat volstrekt geen antwoord geeft op mijn vraag. Volgens mij is de vraag niet eens gelezen maar zag men het woord tarief staan.
Hartelijk dank voor uw bezoek aan de Connexxion-site en uw informatievraag voor uw reis per bus.
U kunt via onze site www.connexxion.nl de tijden waarop de bus vertrekt, opvragen, of rechtstreeks naar die van 9292-Reisinformatie gaan: www.9292ov.nl. Via deze internetpagina kunt u een specifiek reisadvies opvragen, inclusief het tarief voor deze reis. Wilt u een persoonlijk advies? Neemt u dan telefonisch contact op met 9292-Reisinformatie: het nummer is (0900) 9292 (70 eurocent per minuut). U krijgt dan altijd een reisadvies op maat: de snelste weg om uw reisdoel per bus, trein, tram of ov-taxi te bereiken. Ook kunnen zij u informeren over de kosten van deze reis of de sterwaarde van en prijs voor uw abonnement.
Geen idee, ben de klantenservice ook een beetje beu. De enige keren dat ik een prima reactie krijg is als ik een klacht heb over uitvoering van de dienstregeling (volle bussen, bussen die niet op komen dagen, structurele vertragingen). Maar als ik zit met een vraag waarover ik geen informatie op de website of OV9292 kan vinden, krijg ik een standaard flutantwoord wat me verwijst naar de website of OV9292 terwijl ik in de klacht al duidelijk aangeef dat deze sites mij niet geholpen hebben.
Naja, misschien wanneer ik klaag over de klantenservice, dat ik dan juist wel een goed antwoord krijg.
Das toch geen antwoord.
Dat is gewoon even kijken ow het gaat over tarieven dan krijg je deze standaard mail.
Ik blijf het nog steeds opmerkelijk vinden dat Connexxion mij toen der tijd persoonlijk heeft teruggebelt waarom ze geen wegwerp chipkaarten hadden in Nijmegen.
Beste Geert-er zijn nog VEEL langere van die lijnen-zelfs vanaf Urk.
Optiefen met de subsidie op dit kakker-vervoer. Als ouders vinden dat de school om de hoek niet 'goed' genoeg is voor hun kinderen, huren ze zelf maar lekker een bus. :Y
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Beste Geert-er zijn nog VEEL langere van die lijnen-zelfs vanaf Urk.
Optiefen met de subsidie op dit kakker-vervoer. Als ouders vinden dat de school om de hoek niet 'goed' genoeg is voor hun kinderen, huren ze zelf maar lekker een bus. :Y
En dat gebeurt ook vaak. In Zeeland rijden veel bussen als scholierenvervoer tussen de dorpen naar de reformatorische scholengemeenschappen in Middelburg, Goes en Krabbendijke. Die lijnen worden vaak deels betaald door de scholengemeenschappen en dus door de kerk (en dus indirect weer) of door de ouders.
someone-unreal schreef:Weet iemand toevallig op welke lijn(en) de volvo's komen te rijden?
De streeklijnen van Breng Nijmegen: 80, 82, 85, 87, 289. Misschien ook op lijn 25, 32, 33 en 57.
Lijn 57 is ook een streeklijn van Breng Nijmegen zo ver ik weet. Vroeger werd die wel door Novio gereden, maar nu alles een vervoerder is geworden wordt deze tot de streeklijnen gerekend volgens mij.
Wat een rommel. Nu rijde een de Volvo's ook al op stadslijnen. Zag hem vandaag op Lijn 6. En dat is toch echt wel de echte stadslijn van Nijmegen vind ik.
En dan rijden er ook nog Citaro's op Lijn 85 en 83, dat vind ik echt niet kunnen.
Ik heb gister ook nog Volvo's op de 85 gezien. Het loopt dus allemaal kriskras door elkaar.
Tijd dat Novio zijn zaakjes eens op oorden stelt. Ze zijn het verschil tussen stads en streek bussen een beetje vergeten.
Joshua schreef:Ik heb gister ook nog Volvo's op de 85 gezien. Het loopt dus allemaal kriskras door elkaar.
Tijd dat Novio zijn zaakjes eens op oorden stelt. Ze zijn het verschil tussen stads en streek bussen een beetje vergeten.
Joshua schreef:Ik heb gister ook nog Volvo's op de 85 gezien. Het loopt dus allemaal kriskras door elkaar.
De Volvo's horen ook op lijn 85 ;)
I no. Maar dat ze dus en op de 85 rijden, en op de stadslijnen. Vind ik beetje slecht allemaal.
Ik denk dat ze wel orde op zaken gaan stellen wanneer het wagenpark compleet verBrengt is, dus echt alle wagens binnen en de laatste Novio en Hermes wagens eruit zijn. Tenminste dat is te hopen, stadswagens op streeklijnen is gewoon not done, de streekwagens hebben al zo weinig zitplek.
waarschijnlijk 1800 omdat het nog een wat ouder Bestemingsdisplay had.
zoals deze:
waarschijnlijk heeft die ook op lijn 31 of Arnhemse lijn 4 gereden. ( zijn in omlopen vaak aan elkaar gekopelt ).
Laatst gewijzigd door Wubbo op di 16 feb 2010, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Gebruik [smallimg] ipv [img] om het plaatje in het venster te laten passen