Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Ja dat had ik al mee gekregen. Maar volgens de OV info app is dat dus een kwartiersdienst in het weekend, doordat beide ritten en dienstregelingen door elkaar heen gaan :?
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Hmm... daar gaat iets inderdaad echt niet goed...
Gaan we morgen eens even melden :pos:
Gaan we morgen eens even melden :pos:
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Verkeerde kv1 is geladen, aan herstel wordt reeds gewerkt.cassie127 schreef:Ja dat had ik al mee gekregen. Maar volgens de OV info app is dat dus een kwartiersdienst in het weekend, doordat beide ritten en dienstregelingen door elkaar heen gaan :?
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Bert Boerman gaat zijn naam laten halen van de naar hem vernoemde trein van Keolis Blauwnet.
https://www.destentor.nl/zwolle/gedeput ... ~a3671af1/
https://www.destentor.nl/zwolle/gedeput ... ~a3671af1/
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Hahah, dat was wel te verwachten..
Laatst gewijzigd door Ardan op di 07 jul 2020, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Leesbaarheid: vorige post niet quoten.
Reden: Leesbaarheid: vorige post niet quoten.
-
- Berichten: 3644
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Hoe maak je jezelf nog meer verdacht :)
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Stil is gisteravond van Zwolle via Enschede naar Hengelo gebracht om de stickers te verwijderen.Suus schreef:Bert Boerman gaat zijn naam laten halen van de naar hem vernoemde trein van Keolis Blauwnet.
https://www.destentor.nl/zwolle/gedeput ... ~a3671af1/
Direct na het wegzetten werd er een hoop vuurwerk afgestoken, of het met elkaar te maken heeft... :')
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Wanneer gaat blauwnet weer met volledige capaciteit rijden?
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Keolis rijdt al het hele jaar de normale dienstregeling. Momenteel zijn door de vakantieperiode de treinen wel korter.
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
De 7401 is er momenteel ook niet al te best aan toe.... Geen reisinformatie (EBS Kapot?), twee defecte deuren en een defekt toilet.... Rijdt al minimaal een week met al deze gebreken rond.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Klopt, wacht op onderdelen om het te kunnen repareren. Meeste storingen komen door 1 defect (naar verluid Italiaans) onderdeel.
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Van AnsaldoBreda zeker?
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Geen idee, was wel de reactie onder de collega's ook inderdaad
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Voor wie niet snapt hoe treinvervangend vervoer in deze concessie werkt
.
.
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
NOS en RTV Oost.Tien mensen opgepakt na mishandeling boa's op Zwols station
De politie heeft gisteren tien jongeren opgepakt die mogelijk betrokken zijn geweest bij de mishandeling van drie boa's op station Zwolle Stadshagen. De handhavers raakten lichtgewond.
Volgens RTV Oost ging het om drie boa's die werken voor de regionale vervoerder Keolis. Zij spraken in de trein tussen Zwolle en Kampen een passagier aan die zich niet aan de coronaregels hield. Ze wilden een boete uitschrijven, maar dat lukte niet. De passagier maakte deel uit van een groep jongeren die op station Zwolle Stadshagen uitstapte.
Triest weer
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Liever dat dan niet aanspreken op de handhaving van de coronaregels.
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Keolis gaat ook lijnnummers invoeren voor de treinen:
RS22: Zwolle-Kampen
RS23 en IC23: Zwolle-Enschede
RS24 Zutphen-Hengelo-Oldenzaal
Ook de TVV-lijnnummers veranderen mee naar 822, 823 en 824.
https://www.keolisblauwnet.nl/over-ons/ ... et-treinnu
RS22: Zwolle-Kampen
RS23 en IC23: Zwolle-Enschede
RS24 Zutphen-Hengelo-Oldenzaal
Ook de TVV-lijnnummers veranderen mee naar 822, 823 en 824.
https://www.keolisblauwnet.nl/over-ons/ ... et-treinnu
-
- Berichten: 3644
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Geen RE (zoals de 3800), maar IC. Verwarrend.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Mja, ze hebben dat ding nou eenmaal IC genoemd en willen ook met die naam verder. Klinkt ook sneller en in elk geval bekender dan RE.
-
- Berichten: 3644
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Nou, nu heb je dus 3 productformules voor blauwnet.
IC is inderdaad een bekend concept, maar het wordt sterk geassocieerd met de NS. Bij streekvervoer werd eigenlijk altijd "sneltrein" gebruikt, totdat de mobiliteitsalliantie ( of hoe dat groepje gedecentraliseerde treinvervoerders ook heette) bedacht dat ze RS en RE wilden gebruiken.
IC is inderdaad een bekend concept, maar het wordt sterk geassocieerd met de NS. Bij streekvervoer werd eigenlijk altijd "sneltrein" gebruikt, totdat de mobiliteitsalliantie ( of hoe dat groepje gedecentraliseerde treinvervoerders ook heette) bedacht dat ze RS en RE wilden gebruiken.
Ik heb geen onderschrift
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Persoonlijk vind ik IC veel beter dan RE aangezien RE en RS best wel op elkaar lijken en het onderscheid (vanaf een afstandje) dus niet te zien is.
Het onderscheid tussen IC en RS is veel duidelijker.
Het onderscheid tussen IC en RS is veel duidelijker.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Alleen heb ik wel eens gehoord dat de naam intercity door NS is geclaimd.
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Kan NS wel doen, maar dan worden ze weggelachen, aangezien het geen merknaam is en het in Europa al door meerdere partijen gebruikt wordt. Dus lijkt het me sterk dat daar nog een merkrecht op verkregen kan worden.
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Concessie Zwolle - Enschede/Kampen (2018-2033)
Keolis gebruikt voor deze concessie van begin af aan de NS-termen Intercity en Sprinter, dat is blijkbaar geen probleem.
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten