Als ik het me goed herinner zijn alle gelden die voor de Zuiderzeelijn beschikbaar waren gesteld aan de provincies gegeven, waar ze al heel veel infrastructuur van betaald hebben. Denk niet dat er nog genoeg over is.
De Hanzelijn ligt er nu toch al, dus ook het nut ontgaat mij.
NS houdt poortjes op bomvol station Zwolle bewust dicht
Re: NS houdt poortjes op bomvol station Zwolle bewust dicht
+1 voor Gießen.baladid schreef:Ik vermoed Lelystad-Groningen, dus de Zuiderzeelijn.
Flauwekul om die lijn "Zuiderzeelijn" te noemen. D'r is geen helegaar geen zee, en zelfs als ie er zou zijn gaat die lijn er amper doorheen.
Edit: @Chrysa: Het Grote Doel van de LeGrolijn is uiteraard Zwolle te vermijden
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: NS houdt poortjes op bomvol station Zwolle bewust dicht
De Flevo- en Noordoostpolder lagen vroeger toch echt in de Zuiderzee, dus die voorgestelde lijn gaat weldegelijk door het gebied van de voormalige Zuiderzee.
-
- Berichten: 4392
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: NS houdt poortjes op bomvol station Zwolle bewust dicht
is het niet handiger om de 315 weer zoals vroeger te laten rijden? Die overstap in Emmeloord moet wel reizigers hebben gekost. Ook kan voor de tussenliggende dorpen een verbetering ontstaan van product.
Re: NS houdt poortjes op bomvol station Zwolle bewust dicht
Sinds de 315 is geknipt in Emmeloord heb ik hem niet meer richting Emmeloord gebruikt. Daarnaast rijdt er nu tussen Emmeloord en Lelystad geen T-100 bus meer, scheelt ook wat in tijd.CamilleKreemers schreef:is het niet handiger om de 315 weer zoals vroeger te laten rijden? Die overstap in Emmeloord moet wel reizigers hebben gekost. Ook kan voor de tussenliggende dorpen een verbetering ontstaan van product.
Echter de frequentie op de 315 is sinds de knip tussen Lemmer & Heerenveen overdag wel omhoog gegaan en zelfs naar Emmeloord wordt vaker gereden in de uitgebreide spits.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 gasten