Concessie Vechtdallijnen (2013-2027)
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Voor zover ik weet worden de FLIRTs niet koppelbaar hoor. De schuifpuzzel zou nu als volgt zijn als ik het goed heb:
- 2x FLIRT3 (2 baks) nieuw voor CXX Valleilijn
- 1x CXX E-GTW (2/8) van CXX Valleilijn naar Arriva Vechtdallijn
- 2x Arriva LINT van Arriva Aml-Hdb naar Arriva Maaslijn
- 2x Breng D-GTW (2/8) van Veolia Maaslijn naar Arriva Aml-Hdb
(mogelijk die laatste naar Achterhoek ipv Aml-Hdb en dan 2x D-GTW 2/6 van Achterhoek naar Aml-Hdb)
Waarbij de laatste waarschijnlijk pas gaat gebeuren als CXX de FLIRTs heeft ontvangen, tot die tijd zouden de Breng D-GTW's van Veolia Maaslijn tijdelijk bij CXX Valleilijn gaan rijden.
- 2x FLIRT3 (2 baks) nieuw voor CXX Valleilijn
- 1x CXX E-GTW (2/8) van CXX Valleilijn naar Arriva Vechtdallijn
- 2x Arriva LINT van Arriva Aml-Hdb naar Arriva Maaslijn
- 2x Breng D-GTW (2/8) van Veolia Maaslijn naar Arriva Aml-Hdb
(mogelijk die laatste naar Achterhoek ipv Aml-Hdb en dan 2x D-GTW 2/6 van Achterhoek naar Aml-Hdb)
Waarbij de laatste waarschijnlijk pas gaat gebeuren als CXX de FLIRTs heeft ontvangen, tot die tijd zouden de Breng D-GTW's van Veolia Maaslijn tijdelijk bij CXX Valleilijn gaan rijden.
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
https://www.vechtdallijnen.nl/acties-ni ... ollege.htm
Ik post het maar hier, ook al gaat het om een bus en niet een trein.
Ik post het maar hier, ook al gaat het om een bus en niet een trein.
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Mogelijk vrijdag ochtend geen treinen op de Vechtdallijnen vanweg stakend personeel.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Wat is reden voor die staking?
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Is het gebruik van Google nou echt zo moeilijk voor je? :')KM46 schreef:Wat is reden voor die staking?
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/113601/ ... lle-dreigt
🍉
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Maar gelukkig wel bussen *bus*cassie127 schreef:Mogelijk vrijdag ochtend geen treinen op de Vechtdallijnen vanweg stakend personeel.
Er is tenminste iets geregeld als alternatief, netjes van Arriva :pos:
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Er rijden vrijdagochtend definitief geen treinen vanwege stakingen. Bus naar Deltion gaat waarschijnlijk wel vanaf ommen.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Onredelijke eisen van de vakbond. Dat is overigens de reden van 99% van de stakingen.KM46 schreef:Wat is reden voor die staking?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Meer betaald krijgen (maar nog steeds minder dan NS), en geen gebroken diensten (heeft NS ook niet). Ik zie geen onredelijke eisen hier. (A)
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Ach, deelbelangen... Waarom zouden de machinisten / conducteurs ongeveer evenveel als collega's bij de NS moeten verdienen?Z2N schreef:Meer betaald krijgen (maar nog steeds minder dan NS), en geen gebroken diensten (heeft NS ook niet). Ik zie geen onredelijke eisen hier. (A)
Wat is dan de benchmark voor de buschauffeurs?
VVMC Vakbondsleider Wim Eilert: “Wij vinden dat werkgevers en de andere bonden hun oren te veel laten hangen naar de cao van het OV. Helaas constateren wij al maanden dat Arriva en Syntus de VVMC op geen enkele wijze tegemoet wil komen. Dit betreuren wij ten zeerste.
Bron: https://www.vvmc.nl/vvmc-roept-leden-ar ... september/
Tja, dit lees ik toch vooral als 'niemand luistert (geef ons onze zin of men ziet het niet goed) en daarom gaan we maar stennis schoppen'..
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Dat is eigenlijk wel de definitie van staken hoor... (A)
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Sinds gisteren t/m woensdag weer minder treinen tussen Almelo - Hardenberg vanwege een defecte -o-
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Vanwege een defecte cheerleader?
Ontopic: wat was er nu defect?
Ontopic: wat was er nu defect?
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Hebben ze niets dat als reserve ingezet kan worden dan? Ik dacht dat Arriva in zulke gevallen een GTW'tje uit de Achterhoek-Rivierenland concessie tijdelijk doorschuift als opvang.
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Kunnen ze nu ze in Overijssel toch bezig zijn met bovenleiding aanleggen dit lijntje ook niet meteen meenemen? Wellicht geeft het zelfs mogelijkheden voor directe treinen naar Emmen.
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Ze ontdekken ken maandagochtend voor inzet voor reizigers een kapotte ruit in de trein.
http://www.rtvoost.nl/pl.aspx?nid=255453
http://www.rtvoost.nl/pl.aspx?nid=255453
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Als het gepland is dan doen ze dat wel ja.SuperGhost schreef:Hebben ze niets dat als reserve ingezet kan worden dan? Ik dacht dat Arriva in zulke gevallen een GTW'tje uit de Achterhoek-Rivierenland concessie tijdelijk doorschuift als opvang.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Op 2 stellen een reservestel bezitten is nogal duur. Daarnaast weet ik niet wat de afspraken met de opdrachtgevers zijn, maar in de offerte zal hier vast een scenario genoteerd zijn.SuperGhost schreef:Hebben ze niets dat als reserve ingezet kan worden dan? Ik dacht dat Arriva in zulke gevallen een GTW'tje uit de Achterhoek-Rivierenland concessie tijdelijk doorschuift als opvang.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Het probleem met een GTWtje is daarnaast ook nog dat het er gelijk twee moeten zijn wegens de detectie tussen Mariënberg en Hardenberg. Zoveel hebben ze er ook weer niet over in de Achterhoek gedurende de spits, naast de tijd die het kost om de stellen die kant op te krijgen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Dan rij je niet met het ding tussen Mariënberg en Hardenberg? In Mariënberg kun je prima keren.
Naast dat ik nog steeds niet begrijp waarom GTW daar niet mag rijden, maar daar hebben we het eerder al over gehad.
Naast dat ik nog steeds niet begrijp waarom GTW daar niet mag rijden, maar daar hebben we het eerder al over gehad.
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Valleilijn GTW gespot. Is 17:51 vertrokken richting Emmen vanaf station Zwolle.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Waar is de balie voor in de ex-valleilijn GTWs?
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Die zit er nog gewoon in? Vorige week heb ik hem nog gezien
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie Vechtdallijnen (2013 - 2027)
Ja hoor! Tegenover de eerste klasse! :)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 36 gasten