Dat was het -30% scenario wat nooit werkelijkheid geworden is.
Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39219
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Dit kan met elke bus gebeuren, ik ben ook al eens op een openklappend luik van een collega-bus (citaro) getrakteerd in een bochtCamilleKreemers schreef: ↑wo 01 dec 2021, 14:44 Ik vraag me af waarom Connexxion niet deze problemen heeft met BYD? Het lijkt een puur Keolis probleem te zijn.
-
- Berichten: 106
- Lid geworden op: zo 29 nov 2015, 17:28
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Toen de eerste serie Ambassadors (8100-8114) in dienst werd genomen in Heinenoord, verloor die serie ook met enige regelmaat een stuk van de beplating. Toen was de reden dat die met klittenband waren "vast" gezet. Later zijn die ook met schroeven en moertjes vast gezet.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Met name rondom Dedemsvaart staan er behoorlijk wat fouten op de lijnennetkaart. Lijn 31 van Qbuzz rijdt vanaf 12 december naar Dedemsvaart in plaats van Balkbrug en niet meer op de route Zuidwolde-Balkbrug-Ommen. Tussen Zuidwolde en Balkbrug komt lijn 231 te rijden en lijn 131 bestaat al bijna twee jaar niet meer... Ook staat zelfs hun eigen nieuwe lijn 669 er niet op.cassie127 schreef: ↑wo 01 dec 2021, 12:18 De nieuwe dienstregeling en lijnennetkaart staat nu op de website https://www.rrreis.nl/dienstregeling
Basislijn
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Wat mij vooral opvalt: waarom bij IJsselmond lijn 371 ipv 71? Dat stond er vorig jaar ook al zo op. Hebben zij het plan daar een hov lijn van de maken?cassie127 schreef: ↑wo 01 dec 2021, 12:18 De nieuwe dienstregeling en lijnennetkaart staat nu op de website https://www.rrreis.nl/dienstregeling
Ze hebben alleen de IJsselmond lijnen ingetekend die beginnen of eindigen op de grotere Rrreis stations
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Er zitten wel meer fouten op de kaart bij de andere vervoerders. Zo ook rondom Balkbrug en ook met lijn 641 klopt de route niet tussen station Zwolle en Campus.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Delen jullie deze info ook met de Keolis klantenservice ipv het hier te plaatsen? Alleen zo kan er (online, gedrukt zal waarschijnlijk niet lukken) weer een juiste kaart komen.
Wat ik dan wel bijzonder vind is dat de meeste vervoerders bij Carto shoppen, maar dat daar ook geen belletjes gaan rinkelen.
Wat ik dan wel bijzonder vind is dat de meeste vervoerders bij Carto shoppen, maar dat daar ook geen belletjes gaan rinkelen.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Het is een publiek geheim dat er bewust her en der foutjes in de kaart zitten, die bij gewone reizigers meestal niet direct in het oog springen. Dat schijnt een trucje te zijn, maar waarvoor precies weet ik niet.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Als je alle onjuiste lijnnummers bij elkaar optelt krijg je zeker 666
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Dat gebeurt bij "gewone" landkaarten om te voorkomen dat een ander de kaart pikt en presenteert als eigen werk. Maar bij lijnennetkaarten lijkt me dat toch niet nodig... Zeker omdat het om een op opdracht gemaakte officiële kaart gaat. Er gaat dus niet zomaar iemand jouw kaart stelen en verkopen, waardoor jij van je inkomsten beroofd wordt.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Net als bij landkaarten komen lijnennetkaarten ook publiek toegankelijk op de website van de vervoerder te staan. Dat betekent dat lijnennetkaarten ook gepikt kunnen worden door kwaadwillenden die ze dan als eigen werk presenteren.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Vanwege schade's, de leeggespoten poederflessen en verwarmingsproblemen zijn er een groot aantal bussen tekort. Stalling Ede krijgt vanuit Utrecht extra Setra's ter beschikking, Deventer krijgt vanuit Twente een aantal Ambassadors.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39219
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Dat zorgt in Utrecht blijkbaar ook weer voor een gebrek aan rood-witte Setra's: een Utrechtse omloop op lijn 5 in Ede reed vanmiddag met een U-link Setra
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Ik begreep dat er vandaag 12 omlopen niet hadden gereden.
Raar als je met uitgeklede dienstregeling nog steeds bussen te kort komt.
Raar als je met uitgeklede dienstregeling nog steeds bussen te kort komt.
When you're tired of London, you're tired of life
-
- Berichten: 4395
- Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 20:10
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
kan komen omdat deze bussen binnen een stalling niet werken. Gevolg is dat lokaal een enorm tekort ontstaat dan, waar wellicht op andere stallingen juist de andere beschikbare bussen staan.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Deventer krijgt de Blauwnet-Amba's denk ik. Er wordt namelijk gemeld zonder kuchscherm (en achter instappen dus).
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Momenteel in Ede: Setra 1001, 1003, 1022 en 1645
Deventer: Twents Ambassador 5121, 5123 en 5126 en Blauwnet 7102
Er volgen nog een aantal dacht ik.
Deventer: Twents Ambassador 5121, 5123 en 5126 en Blauwnet 7102
Er volgen nog een aantal dacht ik.
Laatst gewijzigd door ovVeluwe op wo 08 dec 2021, 20:42, 2 keer totaal gewijzigd.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Er staat veel aan de kant met oa schades, onderhoud, de kachelproblemen en nu extra vandalisme.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Utrecht stalling Ede heeft 1001 tot en met 1005 uitgeleend aan IJssel-Vecht Ede.
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Van Kooten gaat vanaf morgen ook met BYD's rijden.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Ze zijn 1 jaartje weg geweest, blijkbaar misten ze de Veluwe.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Zal dit toevallig voor de korte slag 102 of lijn 687 zijn? 102 werd tot nu toe gereden door stalling Ede (met een Setra afgelopen week).
Edit: Van Kooten rijdt met de 2089 op lijn 103.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Volgens RTV Oost staat bijna een kwart van de BYD's defect terzijde.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten