Syntus informeert klant beter
Geplaatst: za 06 dec 2008, 21:26
Syntus informeert klant beter
DOETINCHEM - 'Uw trein valt uit, vanmorgen worden bussen ingezet'. Zo'n sms-je is in de loop van volgend jaar op mobieltjes in de regio te lezen, als het aan vervoersbedrijf Syntus ligt.
Het vervoersbedrijf denkt erover om alle houders van een jaarabonnement die service gratis aan te bieden. Daarnaast zou het een betaalde dienst kunnen worden voor reizigers die af en toe op een bepaalde lijn reizen maar ook op de hoogte gehouden willen worden.
Verder is Syntus bezig met een elektronisch systeem dat reizigers in de voertuigen voorziet van informatie.
Alle bussen zijn binnenkort uitgerust met een nieuw signaleringssysteem; volgend jaar moeten ook alle treinen boordcomputers hebben.
Bron: De Stentor
DOETINCHEM - 'Uw trein valt uit, vanmorgen worden bussen ingezet'. Zo'n sms-je is in de loop van volgend jaar op mobieltjes in de regio te lezen, als het aan vervoersbedrijf Syntus ligt.
Het vervoersbedrijf denkt erover om alle houders van een jaarabonnement die service gratis aan te bieden. Daarnaast zou het een betaalde dienst kunnen worden voor reizigers die af en toe op een bepaalde lijn reizen maar ook op de hoogte gehouden willen worden.
Verder is Syntus bezig met een elektronisch systeem dat reizigers in de voertuigen voorziet van informatie.
Alle bussen zijn binnenkort uitgerust met een nieuw signaleringssysteem; volgend jaar moeten ook alle treinen boordcomputers hebben.
Bron: De Stentor