Dienstregelingen Zuidoost Brabant 2022
Re: Dienstregelingen Zuidoost Brabant 2022
Ik zeg dubbel geleed elk kwartier !
Als ik naar de dienstregeling kijk rijdt die 8 persoons bus nog anderhalve rit. Als die rit regelmatig druk is lijkt het me logischer als die bus eerder naar binnen gaat en er voor de laatste anderhalve rit een 12 meter bus gaat rijden.
-
Gesloten link ?
-
Wat zitten die tweede en derde deurr dicht op elkaar.marcel1970 schreef: ↑vr 17 mar 2023, 14:46 Deze staat / stond in Heerenveen
https://drive.google.com/file/d/1lVKhze ... p=drivesdk
de NGC was origineel getekend als 2-deurs. Daar is later een deur aan toegevoegd. De wielbasis van 6m35 is ook groter dan van de huidige A37s..CamilleKreemers schreef: Wat zitten die tweede en derde deurr dicht op elkaar.
Dat die 2cdeuren dicht op elkaar zitten was ook gelijk het eerste waar ik aan dacht. Maar heeft zo die derde deur wel zin? Had dan eerder een enkelblads derde deur verwacht
De 3e deur was een wens als stadsuitvoering. Met een 2deurs zal het uitstappen significant langer duren; door het toevoegen van de 3e deur zijn er weliswaar minder zitplaatsen, maar krijg je er wel veel staanplaatsen voor terug. Los van het esthetische is de 3e deur m.i. een goede keuze voor een stadsbus.
Ik denk dat mensen best in nut van een derde deur geloven, je maakt het alleen niet erg nuttig als er maar zo weinig afstand tussen de achterste twee zit...
Re: Dienstregelingen Zuidoost Brabant 2022/2023
Inmiddels staat het busboekje en lijnenkaart online :-)
Het busboekje is ook meteen weer verouderd.
Vanaf 8 mei keren de vervallen eerste ritten op lijn 317, 319 en 320 (die in februari waren vervallen) weer terug.
Verder 2 retourslagen op lijn 123 extra. 321, 404 en 406 gaan vaker rijden en 603 keert weer terug.
Het busboekje is ook meteen weer verouderd.
Vanaf 8 mei keren de vervallen eerste ritten op lijn 317, 319 en 320 (die in februari waren vervallen) weer terug.
Verder 2 retourslagen op lijn 123 extra. 321, 404 en 406 gaan vaker rijden en 603 keert weer terug.