Aanbesteding Zeeland
-
Re: Aanbesteding Zeeland
Zou een mooi statement zijn van de vervoerders als niemand geboden heeft, sterfhuisconstructie van een concessie waarbij het ieder jaar met minder moet en er een gedeputeerde zit die alleen oog heeft voor de auto en niet voor het OV. Vergelijk het OV is met pak hem beet 10 jaar geleden in Zeeland en nu...
-
Klopt, de inschrijfdatum is al over de zomer heen getild. Nu wordt het nog verder uitgesteld omdat de provincie Zeeland afgelopen week nog aanpassingen heeft gedaan in de aanbestedingsleidraad (zie vraag 35 in het NvI-document).
-
Het ononderbouwde cynisme druipt weer heerlijk van dit draadje af.
Ik heb geen onderschrift
Welk cynisme, dat krijg je er van als de politiek zijn werk niet doet (of niet snapt) en lichtjaren ver af staat van het volk.
Maar ik ga maar niet verder in mijn betoog, want dat kost me een weer een blokkade.
Maar ik ga maar niet verder in mijn betoog, want dat kost me een weer een blokkade.
Als lijn 27 niet meer rijdt komt er een scholierenlijn tussen Wemeldinge en Goes: https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/159 ... vanaf-2025
Tussen Gent en Terneuzen komt een proef met een snelbus:https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/159 ... n-omgeving
Tussen Gent en Terneuzen komt een proef met een snelbus:https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/159 ... n-omgeving
-
Oke, hakken met een bijl in de provincie, maar wel een snelbus naar Gent. Wie snapt deze provincie?
-
Kan je niet gewoon de 580 doortrekken naar Wemeldinge?
Ben benieuwd of de trein Terneuzen-Gent er nog komt.
Ben benieuwd of de trein Terneuzen-Gent er nog komt.
Ik heb geen onderschrift
Dat met de snelbus vind ik ook verwonderlijk en het is de vraag of lijn 50 daarvoor wordt ingekort. Want in Belgie mag op een traject waar een snelbus rijdt geen andere lijn parallel rijden.
-
Niemand. Als je zegt dat iemand zijn werk niet goed doet, of dat niet kan vanwege zijn competenties, levert je dat een blok op of wordt je gecancceled net als Mathijs van Nieuwkerk...CamilleKreemers schreef: ↑wo 27 sep 2023, 02:42 Oke, hakken met een bijl in de provincie, maar wel een snelbus naar Gent. Wie snapt deze provincie?
-
Als er andere instanties meebetalen is er vaak qua OV veel mogelijk. Zie de businessliner in Apeldoorn of lijn 19 in Amersfoort.
Ik heb geen onderschrift
Daarover blijven mokken schiet ook niet ophuibf schreef: ↑do 28 sep 2023, 16:41Niemand. Als je zegt dat iemand zijn werk niet goed doet, of dat niet kan vanwege zijn competenties, levert je dat een blok op of wordt je gecancceled net als Mathijs van Nieuwkerk...CamilleKreemers schreef: ↑wo 27 sep 2023, 02:42 Oke, hakken met een bijl in de provincie, maar wel een snelbus naar Gent. Wie snapt deze provincie?

Klopt.
Maar zolang overheden het OV naar de verdommenis helpen of door bewust verkeerd beleid of omdat ze niet beter kunnen, mag ik toch wel blijven mokken.
Over een week of 2 zal je in Zuidoost Brabant gaan zien wat de gevolgen zijn van verkeerde beslissingen in het OV.... of ze moeten toch inzien dat het ook anders kan
Ik kan hier nu nog niets over mededelen.
Maar zolang overheden het OV naar de verdommenis helpen of door bewust verkeerd beleid of omdat ze niet beter kunnen, mag ik toch wel blijven mokken.
Over een week of 2 zal je in Zuidoost Brabant gaan zien wat de gevolgen zijn van verkeerde beslissingen in het OV.... of ze moeten toch inzien dat het ook anders kan

Ik kan hier nu nog niets over mededelen.