Joke's on you, ik zet mijn computer nooit uit
Brabant: Alledaagse gebeurtenissen
-
Re: Brabant: Alledaagse gebeurtenissen
Ja ik heb het ook maar snel aangepast, maar kennelijk niet snel genoeg.
But eitherway, zodra het in de nieuwsbrief staat dat ze komen, dan zet ik het ook in deze toppique.
But eitherway, zodra het in de nieuwsbrief staat dat ze komen, dan zet ik het ook in deze toppique.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
@Hainje
Thnx !!
Kijk er naar uit om ze op foto vast te kunnen leggen
Thnx !!
Kijk er naar uit om ze op foto vast te kunnen leggen
Op deze site voor de leuke info over het OV in Nederland.
De 117 en 119 zijn deze week in de spitsuren een enorme puinhoop, met vertragingen tot wel 25 minuten. Dit komt omdat de spoorwegovergang in de Hazeldonkse Zandweg in Zevenbergen hermetisch is afgesloten en de verkeerslichten op de N285 daardoor veel meer verkeer moeten verwerken dan gebruikelijk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
In Oost-Brabant is het er aan te merken dat men een deel van de Volvo 8900-serie (77xx) weer terug gestuurd heeft naar Zuid-Holland Noord. In het uurtje wat ik in Veghel was, maar liefst 3 VDL Citea's gezien op de Bravo Directlijnen 305 en 306.
Ook zou het een luxe zijn als de 306 elk kwartier gaat rijden in de daluren in plaats van elk half uur; wat een drukte en dat ook gewoon in beide richtingen.
Ook zou het een luxe zijn als de 306 elk kwartier gaat rijden in de daluren in plaats van elk half uur; wat een drukte en dat ook gewoon in beide richtingen.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Klopt, die rijden weer in ZHN. Wel met een volledige R-Net bestickering, daaronder zit de Bravo kleurstelling. Ik ga er dus vanuit dat ze na december weer naar Brabant toe komen.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Contacteer:
Ik mag hopen dat die nieuwe Citea's een keer in dienst komen.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Yep, en dit weekend moet de 117 omrijden via Prinsenbeek door een afsluiting op de N285. Vind ik eigenlijk een vrij absurde omleiding.Suus schreef: ↑do 26 sep 2024, 11:56 De 117 en 119 zijn deze week in de spitsuren een enorme puinhoop, met vertragingen tot wel 25 minuten. Dit komt omdat de spoorwegovergang in de Hazeldonkse Zandweg in Zevenbergen hermetisch is afgesloten en de verkeerslichten op de N285 daardoor veel meer verkeer moeten verwerken dan gebruikelijk.
Inderdaad de melding gezien, maar voor alleen Klundert wel heel veel moeite. Ik snap ook niet zo goed welk deel van de N285 nu dicht is aankomend weekend…
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Praktisch het hele stuk tussen Wagenberg en Zevenbergen. Dan blijft er niet veel (zeg maar niets) aan alternatieven over.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
De werkzaamheden aan de N285 gaan vanwege de verwachte weersomstandigheden niet door. Daarmee komt de omleiding dus te vervallen
De route zoals die in de Veolia-tijd reed lijkt mij, door Terheijden en over de Moerdijkseweg. Kost je amper tijd en dan kan je Terheijden en Drie Hoefijzers nog aandoen.
Maar als de N285 ook dicht is bij Langeweg gaat dat ook niet natuurlijk
Het zal toch niet waar zijn !!!
Hoorde van een chauffeur / goede vriend die rijd hier in Den Bosch
dat de nieuwe bussen voor Tilburg alweer zijn uitgesteld, HOE DAN !
Ik hoop dat Hainje gelijkt heeft en dat ze deze of volgende week komen (fingers crossed !)
Hoorde van een chauffeur / goede vriend die rijd hier in Den Bosch
dat de nieuwe bussen voor Tilburg alweer zijn uitgesteld, HOE DAN !
Ik hoop dat Hainje gelijkt heeft en dat ze deze of volgende week komen (fingers crossed !)
Verbaast me niks. De Hermes-wagens rijden ook nog steeds niet. De 2250 heeft een tijdje rondgereden maar volgens busposities ook al een tijdje afwezig op dienst.
-
Wat betreft de 2250, ik vraag me af of het is dat ze eerst het nieuwe type testen voor afname, en nu de rest van de chauffeurs opleiden? Maar dat is speculatie.
-
Chauffeurs opleiden? Hebben deze na instructie op de 3 deurs nu weer een opleiding nodig? Dat lijkt me persoonlijk toch niet, zelfde bus, andere uitvoering. Alleen ipv de derde deur een hoge vloer gedeelte en luxere stoelen. Of zie ik iets over het hoofd?
Mogelijk de chauffeurs van Helmond, Reusel en Valkenswaard. Maar als dat zo is dan zouden ze toch kunnen rijden op de Eindhovense diensten.
De 2250 reed standaard op een omloop van Eindhoven met chauffeurs van diverse stallingen.
Nog niet alle chauffeurs van de buitenstallingen hebben de instructie gehad.
De 2250 staat momenteel helaas defect bij de technische dienst, vandaar dat die al even niet meer rond rijdt.
Nog niet alle chauffeurs van de buitenstallingen hebben de instructie gehad.
De 2250 staat momenteel helaas defect bij de technische dienst, vandaar dat die al even niet meer rond rijdt.
Dat klopt al niet meer, want de 2250 is NU bezig met rijden.
Oh haha, dat is mooi!
Ik was gisteren en ook vandaag vrij. Morgen weer aanwezig.
Ik was gisteren en ook vandaag vrij. Morgen weer aanwezig.
Maar is er zicht op wanneer de rest van de serie wordt afgeleverd. Ik lees wat berichten erboven dat de Arriva-mensen ongeduldig worden.
Ja zo iets heb ik ook mee gekregen dat mensen ongeduldig worden.
Ik vind het ook wel beetje schandalig, na Hermes was denk ik Arriva een van de eerste die deze Citea's bestelde daarna kwam EBS en GVB en hun bussen zijn gewoon eerder in dienst of in staat van einde productie en worden geleverd maar voor Arriva helemaal niets.
Werken er bij VDL Valkenswaard te weinig mensen ofzo want ik weet dat daar de Arriva bussen vandaan komen en niet van VDL Roeselare
Als ik in de schoenen van Arriva zou staan zou ik zeggen tegen VDL voor elke vertraging qua levering van bussen betalen wij minder.
En anders naar een merk dat wel snel bussen kan leveren zoals Volvo, MAN of Mercedes
Ik vind het ook wel beetje schandalig, na Hermes was denk ik Arriva een van de eerste die deze Citea's bestelde daarna kwam EBS en GVB en hun bussen zijn gewoon eerder in dienst of in staat van einde productie en worden geleverd maar voor Arriva helemaal niets.
Werken er bij VDL Valkenswaard te weinig mensen ofzo want ik weet dat daar de Arriva bussen vandaan komen en niet van VDL Roeselare
Als ik in de schoenen van Arriva zou staan zou ik zeggen tegen VDL voor elke vertraging qua levering van bussen betalen wij minder.
En anders naar een merk dat wel snel bussen kan leveren zoals Volvo, MAN of Mercedes
Zo simpel zoals je het in de laatste alinea schetst zal het wel niet zijn Maar denk echt wel dat zowel Arriva als Transdev hun ongenoegen hebben geuit richting VDL.
Laatst gewijzigd door ZO6176 op di 01 okt 2024, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Weet ik haha zal ook niet zo makkelijk gaan.
Denk ook wel dat er achter de schermen flink wat dingen gezegd worden naar VDL
Denk ook wel dat er achter de schermen flink wat dingen gezegd worden naar VDL