Alledaagse gebeurtenissen in Limburg

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Lijn 45
Contacteer:

Re: Alledaagse gebeurtenissen in Limburg

Bericht door Lijn 45 »

Volgens OVzoeker rijdt daar nu een (vermoedelijk) VDL MidCity van BusiNext/TCR, op de radar nummer 24485. Weet iemand het nummer bij TCR?
busfanNL

Bericht door busfanNL »

24xxx zijn handhelds, waarschijnlijk één of andere taxiboer, van loo ofzoiets. De midibusjes van Businext hebben 2xx nummers. De nummers bij Businext zijn 591-594, 445 en nog twee nieuwe, maar daar weet ik het nummer niet van. Ik zal het binnenkort is vragen aan ze. ;)
Lijn 45
Contacteer:

Bericht door Lijn 45 »

Klopt, maar op omlopen waarop normaal de Sprinter City's van BusiNext rijden zitten nu deze handhelds. En dat zijn er toevallig 2. :p
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Wellicht gebeurt het vaker, maar voor zover ik me kan herinneren heb ik nog niet eerder een gelede bus van de TEC in Maastricht gezien. Dus dat lijkt me wel een vermelding waard. *bus*
Afbeelding
nvdw
Donateur

Bericht door nvdw »

En het is nog een recente Citaro ook! Onbewust verwacht ik bij de TEC toch een ouwe O405G of zoiets -0-
“Uiteindelijk ga je je altijd interesseren voor de afrekening van de servicekosten” ~ Houellebecq
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Op 1 augustus 2019 zijn nieuwe contracten ingegaan en is o.a. lijn 78 overgenomen door Léonard Travel. Die rijden alleen met nieuwe Citaro's, 12 normale (LE) en 6 gelede. :Y

De bestemmingsaanduiding is trouwens wel prachtig, "Terminus Quai Roosevelt". Dat dat in Luik is mag je er zelf bij bedenken. :mrgreen:
Plaats reactie