Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Brabant graaft zijn eigen doelstelling voor nul verkeersdoden het graf in.
Hoewel lovenswaardig, is zo'n doelstelling onhaalbaar. Je zult maar door een technisch defect aan je voertuig de macht over het stuur verliezen en dan de sloot in rijden of tegen een boom klappen...weg 0 doden.
nu gaan al die dronkaards hun eigen vervoer regelen, meestal neerkomende op auto's gevuld met 3-5 man, ZONDER BOB! Kosten: meer dan €1 miljoen gederfde belastingen als het echt fout gaat
ik vraag me af of dit werkelijk zo is niet dat ik het goedkeur om met enige alcoholische consumptie zelf achter het stuur te kruipen (zelfs fietsen kan hachelijke situaties opleveren) :)
Mikos schreef:Maar je kunt wel een vervoersplan indienen, wanneer dat er alleen maar komt om aan de gestelde eisen te voldoen en er niet getoetst wordt of het ook daadwerkelijk haalbaar is ("Na afloop kunnen reizigers met de trein en bus naar huis", terwijl er werkzaamheden zijn), blijft het waardeloos. Voor de vergunning is echter aan alle eisen voldaan.
Misschien een oplossing om de vergunning voorwaarden aan te scherpen?.. Dat er een verklaring van, bijvoorbeeld Pro-Rail, dient te komen dat op de gewenste dagen wel/niet/beperkt treinvervoer na afloop beschikbaar is.
Indien beperkt/niet treinvervoer en dus treinvervangend vervoer.. dient er een vervolgstap te komen: overleg met de vervoerder omtrent inzet en capaciteit vervangend vervoer.
Maar goed, dan staat op papier dat er om 00:30 5 bussen ingezet moeten worden .. als er in de praktijk maar 3 chauffeurs bereid gevonden zijn om te werken en daarvan wordt er één op de dag van evenement nog ziek ook.. blijft de capaciteit flink achter op de vergunningscriteria.
Gaat deze discussie nu over het opheffen van de nachtnet bussen of omdat de NS de benodigde capaciteit verkeerd heeft ingeschat bij werkzaamheden?
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Deze discussie gaat inderdaad niet meer over het opheffen van het nachtnet want er komen steeds meer zaken bij die hier niets mee te maken hebben. En waarom er een discussie plaats moet vinden over dit onderwerp is mij een raadsel want afgelopen is afgelopen. We zijn weer een ervaring rijker en klaar is het. Een hoop gebrabbel voor niets.
Laatst gewijzigd door Zugführer op di 04 jul 2017, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:het vorige bericht hoef je niet te quoten
Naar wat ik heb meegemaakt met de OV-chipkaart hoop ik dat het gebruik van de pinpassen van de banken als betaalmiddel in het openbaar vervoer snel geregeld wordt.
SLToilet schreef:Maar daar houden de baten niet bij op: nu gaan al die dronkaards hun eigen vervoer regelen, meestal neerkomende op auto's gevuld met 3-5 man, ZONDER BOB! Kosten: meer dan €1 miljoen gederfde belastingen als het echt fout gaat. Dan heb ik er wel honderdduizenden voor over om deze gasten in leven te houden. En die van mezelf mocht ik nodig reizen op dit tijdstip met ander vervoer.
Brabant graaft zijn eigen doelstelling voor nul verkeersdoden het graf in.
De mentaliteit in Brabant is nog heel erg dat je best met een slok op achter het stuur kunt. Er lijkt weinig bewustzijn te zijn hier. Maar anderzijds is het alternatief ook gewoon mager. Brabant is ook een provincie zonder fatsoenlijk nachtnet. Die paar bussen in Tilburg zijn natuurlijk lachwekkend en nog slecht aangegeven ook. Het valt mij op dat de late reguliere bussen nog best vol zitten. Zeker de lijnen 2 en 4 naar de Reeshof op een stapavond. Misschien iets vaker laten rijden en ook wat langer door (tot zeg 1:00-1:30).