Scriptieonderzoek naar de Brabantliner

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Plaats reactie
Ily
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 26 aug 2018, 13:47

Scriptieonderzoek naar de Brabantliner

Bericht door Ily »

Ik wil iedereen bedanken die mijn enquête heeft ingevuld. Ik zal de feedback die ik heb ontvangen verwerken en daarna opnieuw plaatsen.
Laatst gewijzigd door Ily op vr 07 sep 2018, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Scriptieonderzoek naar de Brabantliner

Bericht door Aking »

Ily schreef:de Brabantliner en het gebruik hiervan door niet-reizigers.
Hoe moet ik dat precies voor me zien? (A)


Oh en:
8
Kent u de Brabantliner?
(indien u de Brabantliner niet kent kunt u alle vragen die hierna komen met NVT beantwoorden.
17
Kent u de Brabantliner?
(Indien u de Brabantliner niet kent kunt u alle vragen die hierna komen invullen met 'NVT')
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Scriptieonderzoek naar de Brabantliner

Bericht door Michael »

Ik maak regelmatig gebruik van de BrabantLiner maar ik denk niet dat ik tot de doelgroep behoor voor het invullen van die enquetes :lol:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Scriptieonderzoek naar de Brabantliner

Bericht door Aking »

Maakt de Brabantliner geen gebruik van jou? (A)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Scriptieonderzoek naar de Brabantliner

Bericht door Michael »

Zo zou je het ook kunnen bekijken ja :lol: :lol:
Littlebusdriver
Berichten: 427
Lid geworden op: vr 19 dec 2014, 13:16

Re: Scriptieonderzoek naar de Brabantliner

Bericht door Littlebusdriver »

Alleen als ik de enquete kies als ik met de auto reis, krijg ik te lezen dat je commerciële economie studeert. In de andere enquete niet. Waarom is dat? Let ook op je taal; ‘jij’ en ‘u’ door elkaar gebruiken en “uw reist” komt slordig over. Waarom moet ik bij de eerste vraag mijn naam invullen? Wat ga je daarmee doen? Hoe wordt deze info bewaard en hoe lang? Dat staat er niet bij en remt mensen de vragenlijst in te vullen. Plaats je de enquete alleen hier? Of flyer je deze ook in de bussen en tankstations langs de A27? Dan krijg je vast hele andere antwoorden dan via dit hobbyistenforum.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Scriptieonderzoek naar de Brabantliner

Bericht door Wubbo »

Ik krijg het idee dat het onderzoek gericht is op forenzen, of in ieder geval, op mensen die regelmatig dat traject reizen. Ik doe dat maar incidenteel (minder dan 1x per maand), behoor ik tot de doelgroep?
Ily
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 26 aug 2018, 13:47

Re: Scriptieonderzoek naar de Brabantliner

Bericht door Ily »

Aking schreef:
Ily schreef:de Brabantliner en het gebruik hiervan door niet-reizigers.
Hoe moet ik dat precies voor me zien? (A)


Oh en:
8
Kent u de Brabantliner?
(indien u de Brabantliner niet kent kunt u alle vragen die hierna komen met NVT beantwoorden.
17
Kent u de Brabantliner?
(Indien u de Brabantliner niet kent kunt u alle vragen die hierna komen invullen met 'NVT')

Bedankt voor de feedback. Ik zal dit meteen wijzigen. :pos:
Ily
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 26 aug 2018, 13:47

Re: Scriptieonderzoek naar de Brabantliner

Bericht door Ily »

Wubbo schreef:Ik krijg het idee dat het onderzoek gericht is op forenzen, of in ieder geval, op mensen die regelmatig dat traject reizen. Ik doe dat maar incidenteel (minder dan 1x per maand), behoor ik tot de doelgroep?
Dag Wubbo,
De enquête is meer gericht op studenten en forenzen. Maar ook u mag de enquête invullen, wellicht dat u als incidenteel reiziger een andere mening heeft dan forenzen en studenten.

Dank je wel
Ily
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 26 aug 2018, 13:47

Re: Scriptieonderzoek naar de Brabantliner

Bericht door Ily »

Littlebusdriver schreef:Alleen als ik de enquete kies als ik met de auto reis, krijg ik te lezen dat je commerciële economie studeert. In de andere enquete niet. Waarom is dat? Let ook op je taal; ‘jij’ en ‘u’ door elkaar gebruiken en “uw reist” komt slordig over. Waarom moet ik bij de eerste vraag mijn naam invullen? Wat ga je daarmee doen? Hoe wordt deze info bewaard en hoe lang? Dat staat er niet bij en remt mensen de vragenlijst in te vullen. Plaats je de enquete alleen hier? Of flyer je deze ook in de bussen en tankstations langs de A27? Dan krijg je vast hele andere antwoorden dan via dit hobbyistenforum.

Dag Littlebusdriver. Dank je wel voor je feedaback. Ik heb mijn enquête aangepast.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten