ProRail betrapt saboteur bij overweg in Oss
OSS - Opsporingsambtenaren van ProRail hebben bij een overweg aan de Zonnebloemstraat in Oss een 22-jarige man uit Utrecht opgepakt toen hij de overweg probeerde te saboteren. ProRail wil niet zeggen op welke manier de man dat wilde doen.
Het voorval vond afgelopen vrijdag plaats en is nu pas naar buiten gebracht.
Lees verder op: http://www.omroepbrabant.nl/?news/19871 ... n+Oss.aspx
ProRail betrapt saboteur bij overweg in Oss
-
- Contacteer:
-
Re: ProRail betrapt saboteur bij overweg in Oss
Dat is bij de fietsstraat in Oss. Vorige maand was het ook al feest in Geffen tijdens de kermis. Rond half twee 's-nachts was de overweg bij de Broekstraat op hol. Bomen omlaag,maar in de verste verte geen trein te zien. Wel een groep jongeren aan de andere kant van de overweg die snel wegfietsten.
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)
Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
The Other Guys (2010)
Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
-
Re: ProRail betrapt saboteur bij overweg in Oss
130 euro voor spoorlopen vind ik nog best weinig gezien de gevaar die iemand kan veroorzaken. Mag van mijn part minimaal 250 euro zijn. Over die 1300 euro boete houd ik mijn mond. Vind dat wel hoog, maar ook gezien de gevaar die daarmee veroorzaakt en de (mogelijke) schade toch wel een goed bedrag.